Co się dzieje w państwie polskim?

Data: 2012-10-31 09:51:12
Autor: T.
Co się dzieje w państwie polskim?

(msz)

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Komsomolskaja-Prawda-samolotu-Lecha-Kaczynskiego-nikt-nie-wysadzil,wid,15054195,wiadomosc.html

Przyznam się, że ostatnio Kaczyński budził u mnie odrobinę poparcia, ale
po wczorajszym wyskoku, wiem, że nie ma na niego już lekarstwa. Najpierw
muszą się Polacy rozprawić z PiS, to najwięksi szkodnicy Polski, a
dopiero wtedy wszystkie swoje siły mogliby skoncentrować na walkę z PO.
Bo inaczej będziemy mieli wiecznie bandę POPiS.

Kaczyński czerpie wiedzę nie tylko z TVN, Rzepy czy Komsomolskiej Prawdy. Pracuje dla niego sztab ludzi. A jakie można mieć wnioski po:

1. Cezary Gmyz, autor tekstu w "Rzeczpospolitej", mówi w rozmowie z portalem Niezalezna.pl, że podtrzymuje tezy swojego głośnego artykułu.
- Fakty opisane przeze mnie potwierdziły cztery niezależne źródła. Publikację tekstu poprzedziło spotkanie redaktora naczelnego mojej gazety z prokuratorem generalnym Andrzejem Seremetem. Po rozmowie ze mną redakcja „Rzeczpospolitej” usunęła ze swego oświadczenia słowa „pomyliliśmy się” i uważam to za satysfakcjonujące. Myślę, że zebrany przez mnie materiał pokazuje, że wysoce prawdopodobne jest, iż wykryte substancje to trotyl i nitrogliceryna. Wbrew temu, co twierdzi prokuratura, użyte przez nią urządzenie nie służy bowiem do wykrywania pestycydów czy kosmetyków, lecz materiałów wybuchowych - mówi nam Cezary Gmyz.

2. Aż na 80 fotelach samolotu Tu-154 znaleziono ślady materiałów wybuchowych - dowiedział się portal Niezalezna.pl. To jeszcze bardziej uprawdopodabnia tezę o zamachu w Smoleńsku. - to informacja nie z Rzepy, ale pewnie bezpośrednio od ludzi zatrudnionych przy badaniach.

3. Stanisław Zagrodzki, kuzyn ofiary katastrofy smoleńskiej, ujawnia, że prywatnie zlecił amerykańskim ekspertom badania m.in. samolotowego pasa bezpieczeństwa z miejsca tragedii. Badania ujawniły obecność trotylu. Jak ustaliła „Gazeta Polska Codziennie”, próbki badane przez polską prokuraturę na obecność materiałów wybuchowych wciąż są w Rosji.
- Jednostkowe badania odczynnikowe wykazały obecność trotylu we fragmentach pasa bezpieczeństwa, którym przypięta była moja kuzynka – mówi „Codziennej” Stanisław Zagrodzki, bliski śp. Ewy Bąkowskiej. Potwierdza, że materiały zostały przesłane teraz do innego instytutu na badania szczegółowe. Którego? Zagrodzki nie chce zdradzić, o jaki ośrodek chodzi. Ujawnia jedynie, że w USA. – Naukowcy nalegali, abym nie informował mediów przed zakończeniem ostatecznych analiz, ale kiedy przeczytałem artykuł w „Rz” o śladach trotylu na fotelach, nie mogłem milczeć. Zwłaszcza że pas bezpieczeństwa to przecież integralna część właśnie fotela – mówi.

4. Nity w ciałach oraz ustalenia różnych naukowców co do przyczyn upadku samolotu (m.in. "wystrzelone" nity).

T.

Data: 2012-10-31 10:14:26
Autor: Neko
Co się dzieje w państwie polskim?
Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał

4. Nity w ciałach oraz ustalenia różnych naukowców co do przyczyn upadku samolotu (m.in. "wystrzelone" nity).

Według ustalenia biegłych sądowych nity w ciałach ofiar znalazły się tam
już na długo przed samą katastrofą.

;-)

Data: 2012-10-31 10:39:01
Autor: Jusuf

Taplajcie się, taplajcie we własnym gównie. Rzepa podrzuciła PiS kukułcze jajo, a te oszołomy brną w tym smrodzie dalej, he, he. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-10-31 16:12:08
Autor: Klin
W dniu 2012-10-31 10:39, Jusuf pisze:

Taplajcie się, taplajcie we własnym gównie. Rzepa podrzuciła PiS
kukułcze jajo, a te oszołomy brną w tym smrodzie dalej, he, he.

   Nie Rzepa podrzuciła ale co najwyżej Rzepie podrzucono to
   jak mówisz kukułcze jajo. Wyrażaj się ściśle. Ale czy
   to faktycznie "jajo" nawet płk Szeląg nie jest pewny a chce
   sobie tylko dać czas podejrzewam by sprawę dało się dalej gmatwać.
   Opinie jakoby w tych próbkach nie było materiałów wybuchowych
   są równie nieuzasadnione obecnie, jak te z Rzepy choć z zapałem
   wciskane lemingom do których nie chciałbym Cię zaliczać więc
   nie angażuj się tak bez reszty po stronie smoleńskich krętaczy.

Data: 2012-10-31 16:45:34
Autor: Jusuf

"Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> schrieb im Newsbeitrag news:50913fcb$0$1318$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie, tu jest wspólne działanie Rzepy i SB. Strzeżcie się Rzepy, bo to nie jest przychylna PiS gazeta i nawet już nie potrafi tego dobrze ukryć. Rzepa jest po wczorajszej prowokacji ewidentnie wrogim organem  dla PiS.
Szeląg też wie, co mówi i jak ma grać wariata, żeby lemingi pisowskie się nakręcały i nie połapały we wspólnej z Rzepą prowokacji. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-10-31 16:46:30
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:50913fcb$0$1318$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dlaczego mijasz się z prawdą? Rzepa rypła się wczoraj. Rzepa rypie się dzisiaj. Brnie w gówno bez opamiętania. Bronisz przegranej sprawy, co jest oczywistą oczywistością (klasyk).

Data: 2012-10-31 16:54:18
Autor: Jusuf

Rzepa nie brnie w gówno, Rzepa udaje przyjaciela PiS i nie chce się całkiem odkryć. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-10-31 17:08:35
Autor: Klin
[...]

    A Ty nie widzisz, że krytycy rzekomej wpadki Rzepy jeszcze mniej
    obiektywnie piszą, że nie było żadnych materiałów wybuchowych
    choć na to nie mają  żadnych dowodów kiedy strona przeciwna
    może powołać się przynajmniej na jakieś choćby wstępne
    orzeczenie o obecności cząstek wysokoenergetycznych - czytaj
    pozostałości materiałów wybuchowych.
    Te badania należało już przeprowadzić na samym początku po
    katastrofie pod kontrolą międzynarodową czego się obawiano,
    że do tego nie doszło?

Data: 2012-10-31 17:58:51
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:50914d06$0$1306$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Widać, że ty nie udajesz że nie rozumiesz i brniesz jak Rzepa, albo rzeczywiście nie rozumiesz, o co z tymi próbkami chodzi.
Wyjaśnię ci na przykładzie:
Masz przyjemną przygodę z kobietą. Po miesiącu, podczas próby ciążowej wskaźnik pokazuje, że umiłowana jest w ciąży. Ale nie wiadomo czy spłodziłeś chłopca czy dziewczynkę.
Prościej nie mogę.

Badania przeprowadzono dwukrotnie. Strona rosyjska i polska. Ze strony polskiej badał pobrane próbki jakiś ważny polski instytut. Na chuj ci kontrola międzynarodowa? Sądzisz, że Polacy nic nie potrafią? Przypierdalasz się, żeby tylko się przypierdalać?

A teraz będą przeprowadzone badania po raz trzeci. Co ci nie pasuje?

Data: 2012-10-31 19:02:22
Autor: Klin
Co się dzieje w państwie polskim?

A teraz będą przeprowadzone badania po raz trzeci. Co ci nie pasuje?

   Jeśli wszystko było zbadane tak jak ta identyfikacja zwłok to nie ma
   czego gratulować.

Data: 2012-10-31 19:57:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:509167b1$0$26682$65785112news.neostrada.pl...

A teraz będą przeprowadzone badania po raz trzeci. Co ci nie pasuje?

  Jeśli wszystko było zbadane tak jak ta identyfikacja zwłok to nie ma
  czego gratulować.

O co ci chodzi? W trzech wypadkach pomylili się krewni. Walentynowicze i krewni Walewskiej o pomyłce wiedzieli już w Moskwie ale siedzieli cicho. Potem Walentynowicze zaczęli dymić i obciążać pomyłką ruskich. I prawda wyszła na jaw. Źle rozpoznał prezydenta na uchodźstwie przedstawiciel MSZ. Żle rozpoznała rodzina tajemniczego czwartego ekshumowanego.
Dymiące pisówki wymusiły trzy ekshumacje i co? Ano nic. Właściwi nieboszczycy zmarli nie na koklusz, a na katastrofę.
Napierdalacie na ruskich, a przecież o pomyłce to oni poinformowali. Ba, nawet przyznali się, że jedną parę oni sami pomylili. I to będą ostatnie wykopki. Przynajmniej mam taką nadzieję!

Dobrze byłoby gdyby zdecydowano się na wspólną mogiłę lub oczekiwano na wynik badań genetycznych. Ale było to nie do przyjęcia. Wyobrażam sobie wycie PiS-u. Nie było wyjścia:  tak źle, a tak niedobrze.

Co się dzieje w państwie polskim?