Co się dzieje z Obserwatorem?

Data: 2012-08-24 12:48:29
Autor: zdumiony
Co się dzieje z Obserwatorem?
Czy to że go nie ma, ma związek z niedziałaniem serwera gazety?

Data: 2012-08-24 13:01:53
Autor: Marek Czaplicki
zdumiony pisze na pl.soc.polityka  w dniu piątek 24 sierpień 2012 12:48:

Czy to że go nie ma, ma związek z niedziałaniem serwera gazety?

Każdy może zrobić sobie wakacje.

Data: 2012-08-24 13:11:51
Autor: Klin
W dniu 2012-08-24 12:48, zdumiony pisze:
Czy to że go nie ma, ma związek z niedziałaniem serwera gazety?

   Nicka zmienił teraz to

Data: 2012-08-24 20:43:21
Autor: mkarwan
Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:5037617c$0$1215$65785112news.neostrada.pl...
Czy to że go nie ma, ma związek z niedziałaniem serwera gazety?

  Nicka zmienił teraz to

ten?
https://groups.google.com/groups/profile?hl=pl&enc_user=XlhDMBgAAADclufWqnI05YPDpa-4nIldtiDKbEn1fjJfYkQTWXi1Vg

Data: 2012-08-24 12:31:03
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 24 Sie, 14:43, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
U ytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisa w wiadomo cinews:5037617c$0$1215$65785112news.neostrada.pl...

>   Nicka zmieni teraz to "emailstuffn...@gmail.com"

ten?https://groups.google.com/groups/profile?hl=pl&enc_user=XlhDMBgAAADcl...

a ten to kto?

http://www.youtube.com/watch?v=0FYwdyeKMLc

Data: 2012-08-24 21:49:49
Autor: Klin
W dniu 2012-08-24 20:43, mkarwan pisze:
[...]

   Jest tam odpowiedź skierowana do Jacka Kaweckiego jak to ludzie się
   zmieniają. Teraz wszystko musi u niego być koszerne. :-)

   to jest grupa dyskusyjna a nie pasciarnia antypolskich koszernych
   gazet, kapujesz debilu?

Data: 2012-08-24 13:44:21
Autor: emailstuffname@gmail.com
Co się dzieje z Obserwatorem?
On 24 Sie, 15:49, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                  .">
wrote:
> [...]

   zmieniają. Teraz wszystko musi u niego być koszerne. :-)

   to jest grupa dyskusyjna a nie pasciarnia antypolskich koszernych

Widocznie za duzo czytalem p. Michalkiewicza i mkarwana na tej
grupie:))

Dla was tez mam filmik:

http://www.youtube.com/watch?v=fZNmGaEw57Q&feature=related

Data: 2012-08-24 23:35:35
Autor: jr
Co się dzieje z Obserwatorem?

|   Nicka zmienił teraz to I nadaje teraz z googla
współczuję

Data: 2012-08-24 18:20:15
Autor: Marek Woydak
Dnia Fri, 24 Aug 2012 12:48:29 +0200, zdumiony napisał(a):

Czy to że go nie ma, ma związek z niedziałaniem serwera gazety?

Kapusta zmienił nick ;-)

MW

Data: 2012-08-25 23:47:55
Autor: pluton_
Co się dzieje z Obserwatorem?
Czy to że go nie ma, ma związek z niedziałaniem serwera gazety?

poszedl na kurs jezyka polskiego

Czukocka jaczejka (albo razwietka) doszla do wniosku,
ze kapucha ktora belkocze po polskawemu jest malo wiarygodna.

Nullification

Data: 2012-08-25 14:52:06
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 25 Sie, 17:47, "pluton_" <pluton_o...@poczta.onet.pl> wrote:
> Czy to e go nie ma, ma zwi zek z niedzia aniem serwera gazety?

poszedl na kurs jezyka polskiego

Czukocka jaczejka (albo razwietka) doszla do wniosku,
ze kapucha ktora belkocze po polskawemu jest malo wiarygodna.

dostaliscie znowu przepustke z psychiatryka, swinio sowiecka?

Data: 2012-08-26 09:05:34
Autor: Marek Woydak
Co się dzieje z Obserwatorem?
Dnia Sat, 25 Aug 2012 14:52:06 -0700 (PDT), emailstuffname@gmail.com
napisał(a):

[...]

Nie potrafisz prostaku dyskutować bez wyzwisk?

MW

Data: 2012-08-27 10:52:16
Autor: jr

Użytkownik "Marek Woydak" <marek2x@wp.pl> napisał w wiadomości news:qs269wgqulgc$.cb9bfajiytz7.dlg40tude.net...

| Nie potrafisz prostaku dyskutować bez wyzwisk?

O wilku mowa, to wilk wyje.
jb

Data: 2012-08-26 09:06:52
Autor: Marek Woydak
Dnia Sat, 25 Aug 2012 23:47:55 +0200, pluton_ napisał(a):

Czy to że go nie ma, ma związek z niedziałaniem serwera gazety?

poszedl na kurs jezyka polskiego

Czukocka jaczejka (albo razwietka) doszla do wniosku,
ze kapucha ktora belkocze po polskawemu jest malo wiarygodna.

Ja sądzę, że to mkarwan na niego doniósł.

MW

Co się dzieje z Obserwatorem?