Co siÄ™ dzieje z kursem PKO BP?

Data: 2009-07-20 09:47:12
Autor: GK
Co siÄ™ dzieje z kursem PKO BP?
Witam wszystkich!
Piszę tu pierwszy raz. Mam pytanie do znawców tematu i ogólnie grających na giełdzie. Jak to jest z tym kursem PKO BP? Ciągle dochodzą jakieś nieciekawe wieści z banku a kurs od kilku dni ciągle rośnie. Czy ten wzrost ma związek z ogólną tendencją wzrostową aktualnie na GPW czy też np. z planowaną dywidendą, cz też... ? No właśnie... z czym?
Pozdrawiam,
Grzegorz

Data: 2009-07-20 09:48:22
Autor: george
Co siÄ™ dzieje z kursem PKO B P?

"GK" <grego69@gazeta.pl> wrote in message news:h417e2$ati$1inews.gazeta.pl...
[...]

z niczym,
nie szukaj wyjaśnień,
z komputerami nie wygrasz.

george

Data: 2009-07-20 10:24:42
Autor: Fidelio
Co siÄ™ dzieje z kursem PKO B P?
Użytkownik "GK" <grego69@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h417e2$ati$1inews.gazeta.pl...
[...]

Rośnie bo cały rynek rośnie od tygodnia, zmiana trendu.

Data: 2009-07-20 08:28:55
Autor: Ritchie
Co siê dzieje z kursem PKO BP?
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisa³(a):
> [...]
też
 > np. z planowanÄ… dywidendÄ…, cz też... ? No wÅ‚aÅ›nie... z czym?

Rosnie bo rynek rosnie, rosnie, bo jak inne banki rosly to PKO BP stalo w miejscu, rosnie, bo dywidenda, rosnie, bo nowy prezes... Psdr. Ritchie. --

Data: 2009-07-20 09:47:16
Autor: fatso
Co siê dzieje z kursem PKO BP?
Ritchie wrote:
Rosnie bo rynek rosnie, rosnie, bo jak inne banki rosly to PKO BP stalo w miejscu, rosnie, bo dywidenda, rosnie, bo nowy prezes... Psdr. Ritchie.
Moja Mondrusia kupila PKOBP dwa lata temu po 53zl. Nie moze sprzedac bo kurs spadl nawet
do 23zl i jedyna pociecha to owa mizerna dywidenda. Trzeba pamietac, ze ten walor to pies, ktorym kreci ogon:
instrumenty pochodne. Teraz widocznie ktos nakrecil ogonek, jak u swini wiec kwiczy i rosnie.

fatso

Data: 2009-07-20 10:50:37
Autor: Fidelio
Co siê dzieje z kursem PKO BP?
U¿ytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jaW8m.40716$H86.21314newsfe07.ams2...
Ritchie wrote:
[...]

Fatso jak czytam Twoje malownicze komentarze, to od razu mi siê przypomina jakiego pochodzenia byli najwiêksi polscy literaci ;-)

Data: 2009-07-20 10:12:24
Autor: fatso
Co siê dzieje z kursem PKO BP?
Ritchie wrote:
[...]

"Dogs look up to you. Cats look down at you. Give me a pig. He just looks you in the eye and sees his equal." (Winston Churchill)
http://www.pagowirense.nl/wr-his2a.asp

Cos mnie jako Vikinga/Warega napadlo w ostatnich latach i uzbieralem
sobie 30 zestawow srebrnych  do herbaty+ inne pojedyncze blaszki, w
sumie niezly skarbczyk - jest co rabowac. Myslalem, ze to
instynkt po Babce, szlachciance Rafalskiej, fenotypowo jak sie wydaje
pochodzacej z Chazarow(pseudo-Zydow rasy Ashkenazim).
Powyzszy link udowadnia jednak, ze mam to chomikowanie
we krwi po dziadziusiach co z nozem w zebach zwiedzali i rabowali Europe.
Vikingowie kochali srebro,co wiecej jak z tekstu wynika, jesli taki napity
Viking "poruszyl fryzure" innego Vikinga(czyli mowiac zwyczajnie, dal mu w
morde)- to musial zaplacic kare w srebrze, 40 szylingow. A ze narod to byl
krewki wiec nie dziwota, ze garnek ze srebrem musial taki gosc trzymac gdzies
pod reka.

fatso

Co siÄ™ dzieje z kursem PKO BP?