Co siÄ™ robi z aresztowanym pracownikiem?

Data: 2010-04-11 00:31:09
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Co siÄ™ robi z aresztowanym pracownikiem?
Witam,

tak mnie właśnie naszło zastanowienie: Wpada Policja do firmy i zabiera
wstępnie na 3 miesiące do aresztu śledczego pracownika pod jakimśtam
zarzutem. Co robi pracodawca? Musi nadal wypłacać wynagrodzenie?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-04-11 01:36:33
Autor: Sebcio
Co się robi z aresztowanym pracownikiem?
On Sun, 11 Apr 2010 00:31:09 +0200, Przemysław Adam ¦miejek
<niechce@spamu.pl> wrote:

Witam,

tak mnie wła¶nie naszło zastanowienie: Wpada Policja do firmy i zabiera
wstępnie na 3 miesi±ce do aresztu ¶ledczego pracownika pod jakim¶tam
zarzutem. Co robi pracodawca? Musi nadal wypłacać wynagrodzenie?
Zwolnienie z pracy z powodu nieusprawiedliwionej nieobecnosci???

Data: 2010-04-11 01:48:44
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Co siďż˝ robi z aresztowanym pracownikiem?
Sebcio napisał(a) w 2r22s5hk9o37mk2e3ravq8ibh8mqsr87i4@4ax.com:

[...]

Ale ona jest usprawiedliwiona. Przebywa w areszcie. --
Jego Ponura Bladoszarość
mgr inĹĽ. inĹĽ. JA

Data: 2010-04-11 07:00:53
Autor: Johnson
Co się robi z aresztowanym pracowni kiem?
Przemysław Adam ¦miejek pisze:

Co robi pracodawca? Musi nadal wypĹ?acaÄ? wynagrodzenie?

Nie płaci, bo wynagrodzenie należy się za pracę wykonan±. A po 3 miesi±cach - art. 66 §1 kp.

--
@2009 Johnson
Gdy widzisz mędrca, my¶l o tym, by mu dorównać. Gdy widzisz tego, komu brak rozs±dku, zastanów się nad sob± samym.

Data: 2010-04-11 08:57:43
Autor: Przemysław Adam ¦miejek
W dniu 2010-04-11 07:00, Johnson pisze:
Przemysław Adam ¦miejek pisze:

Co robi pracodawca? Musi nadal wypĹ?acaÄ? wynagrodzenie?

Nie płaci, bo wynagrodzenie należy się za pracę wykonan±.

A ZUSy i inne duperele?

--
Przemysław Adam ¦miejek

Data: 2010-04-11 10:22:08
Autor: Maddy
Przemysław Adam Śmiejek pisze:

Co robi pracodawca? Musi nadal wypĹ?acaÄ? wynagrodzenie?

Nie płaci, bo wynagrodzenie należy się za pracę wykonaną.

A ZUSy i inne duperele?

Jak nie wypłacasz wynagrodzenia to jaki ZUS???

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-04-11 11:27:16
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 2010-04-11 10:22, Maddy pisze:
A ZUSy i inne duperele?
Jak nie wypłacasz wynagrodzenia to jaki ZUS???

No i co z leczeniem i emeryturÄ… takiej osoby? A jak w areszcie zaniemognie?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-04-11 12:09:18
Autor: MadMan
Co siÄ™ robi z aresztowanym pracownikie m?
Dnia Sun, 11 Apr 2010 11:27:16 +0200, Przemysław Adam ¦miejek
napisał(a):

No i co z leczeniem i emerytur± takiej osoby? A jak w areszcie zaniemognie?

To już chyba na koszt państwa jest. Przynajmniej leczenie. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-04-11 12:20:16
Autor: Ok
Co się robi z aresztowanym pracownikiem?
Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1cjiefnh7tlj1.dlgrower.power.pl...
napisał(a):

No i co z leczeniem i emerytur± takiej osoby? A jak w areszcie zaniemognie?

To już chyba na koszt państwa jest. Przynajmniej leczenie.

A jak niesłusznie aresztowany?

Data: 2010-04-11 12:29:55
Autor: MadMan
Dnia Sun, 11 Apr 2010 12:20:16 +0200, Ok napisał(a):

No i co z leczeniem i emerytur± takiej osoby? A jak w areszcie zaniemognie?

To już chyba na koszt państwa jest. Przynajmniej leczenie.

A jak niesłusznie aresztowany?

Co by to miało zmienić? Bo nie rozumiem. Niesłusznie aresztowany to pewnie niesłusznie kasa została wydana :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-04-11 12:41:07
Autor: Ok
Co się robi z aresztowanym pracownikiem?
Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1e0e3c2szlhuu$.dlgrower.power.pl...
[...]

Wybacz, ¦miejek zadał ¶mieszne pytanie, więc ja zadałem drugie - dla mnie retoryczne s± oba ;)

Co siÄ™ robi z aresztowanym pracownikiem?