Co się zepsuło w laptopie???

Data: 2009-05-27 14:13:37
Autor: Mariusz
Co się zepsuło w laptopie???
W dniu 2009.05.26 20:22, Czeresniak pisze:

Do karty gwarancyjnej wpisano wymianÄ™ matrycy i karty graficznej. Laptop
był na gwarancji do końca stycznia :-(

Czy nie jest tak, że skoro wymieniono cześci na nowe, to gwarancja na te nowe leci od początku ?
Tj. wciaż możesz reklamować matrycę i kartę graficzną - czy inaczej: złożyć reklamację do reklamacji.

--
Mar

Data: 2009-05-27 16:10:32
Autor: Nex@pl
Co się zepsuło w laptopie???
Mariusz pisze:
[...]

Tak też bym zrobił - naprawiali - skopali, więc niech płacą.

Data: 2009-05-27 17:55:38
Autor: Czeresniak
Co się zepsuło w laptopie???
Czy nie jest tak, że skoro wymieniono cześci na nowe, to gwarancja na te nowe leci od początku ?
Tj. wciaż możesz reklamować matrycę i kartę graficzną - czy inaczej: złożyć reklamację do reklamacji.

Mylisz dwa pojęcia tzn gwarancję i rękojmię.
Gwarancja jest dobrowolnym świadczeniem producenta i może jej nie być. A wstępnie się dowiedziałem (nie mam przy sobie karty gwarancyjnej), że w F-S na wymienione części gwarancja jest do końca gwarancji na sprzęt lub miesiąc od daty wymiany.
Niestety od zakupu minęło już ponad dwa lata więc nie mogę korzystać z rękojmi.

Pozdrawiam
Darek

Co się zepsuło w laptopie???