Co się bardziej opłaca

Data: 2011-03-06 09:35:48
Autor: Budzik
Co się bardziej opłaca
Cześć
Chciałbym wrzucić na jakąś lokatę na około rok trochę kasy.
Biorąc pod uwagę zmiany w podatku belki co się będzie bardziej opłacało:
lokata optymalna oprocentowana 4,94% czy moze polisolokata:
5,25 z gwiazdką, że podane oprocentwanie odpowiada wartości zwrotu z inwestycji nieefektywnej podatkowo (czyli jezeli dobrze rozumiem, dostane mniej niż 5,25%?)?

--
Pozdrawia... Budzik
Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

Data: 2011-03-06 10:37:31
Autor: wiatrak
Co się bardziej opłaca

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:06032011.49211256budzik61.poznan.pl...
[...]

A może to?

http://www.ideabank.pl/indywidualni_gwarantowana

Data: 2011-03-06 10:57:55
Autor: Budzik
Co się bardziej opłaca
Osobnik posiadający mail wiatrak@yahoo.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

na poczatek - super strona -wszystko na swoim miejscu, przejrzyscie, załozenie pierwszej lokaty powoduje załozenie konta na stronie - rewelacja.
Mały minus - zmiana hasła trzeba zatwierdzic przyciskiem "zmiana" - nacisniecie entera powoduje powrot do strony zmiany hasła i tak w kółko.

Informacja ktorej nie mogę znaleźć - wczesniejsze zakonczenie lokaty skutkuje?

P.S. Sadzicie ze obecnie wobec planowanych zmian warto zakładac lokaty 24M badz 36M?
Zakładam, ze kasa wczesniej ptrzebna nie bedzie - wyznacznkiem jest tylko optymalizacja bezpiecznego zysku. --
Pozdrawia... Budzik
Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę
i wąglika  probóweczkę. Raz, dwa, trzy, dziś Allacha spotkasz  Ty !

Data: 2011-03-06 14:44:42
Autor: AW
Co się bardziej opłaca
W dniu 2011-03-06 11:57, Budzik pisze:
  tak w kółko.

Informacja ktorej nie mogę znaleźć - wczesniejsze zakonczenie lokaty
skutkuje?

Regulamin
Paragraf 6 pkt. 7
Likwidacja Lokaty przed upływem zadeklarowanego okresu lokacyjnego skutkuje zwrotem przez Bank na Lokatę bez odsetek wpłaconej przez Klienta kwoty.

Data: 2011-03-06 10:57:56
Autor: Budzik
Co się bardziej opłaca
[...]

hmm, ciekawe - niezależne od podatku Belki.
Dzięki za podpowiedź.

--
Pozdrawia... Budzik
"Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

Data: 2011-03-06 16:33:43
Autor: złodziej podatków
Co się bardziej opłaca
[...]

Jeżeli urządza Cię zysk rzędu 60 zeta przy zamrożeniu na rok 50 k PLN to gratuluję pomysłu.  Akurat dziś wpadł mi w ręce artykuł napisany kilkanaście dni temu na ten temat. Tu możesz co nieco na ten temat pprzeczytać.
<http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/488850,tfi_zarabia_zawsze_klient_niestet
y_nie.html>

Data: 2011-03-06 19:25:13
Autor: Budzik
Co się bardziej opłaca
Osobnik posiadający mail eleleWYTNIJTO@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

przy 50.000 wychodzi mi około2500 odsetek.
Mozesz wyjaśnic skad 60zł i co mają do tego tfi? --
Pozdrawia... Budzik
którzy nie mają już nic do stracenia. "  Janis Joplin

Co się bardziej opłaca