Co się czai u Czai?

Data: 2021-03-18 17:05:34
Autor: Runt
Co się czai u Czai?
https://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/7,163229,26893890,najpierw-propozycja-awansu-za-seks-potem-pobicie-i-grozby-smierci.html?disableRedirects=true#a=190&c=8000

"Najpierw propozycja awansu za seks, potem pobicie i groźby śmierci. Joanna Scheuring-Wielgus ujawnia taśmy bp. Czai."

"Usłyszałem, że mam przyjechać do biskupa Czai i ściągnąć gacie" - mówi ks. Rafał Cudok. Zamierzam pokazać dziś w Sejmie, jak bardzo nie działa państwo polskie, gdy krzywdzony jest obywatel - zapowiada posłanka Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. - Pokażę, jak prokuratura współpracuje z diecezją opolską i tuszuje sprawę molestowania seksualnego."

Jak głęboko w KK sięga to zboczenie?

--
Runt

Co się czai u Czai?