Co sie da ukrasc ...

Data: 2014-09-25 06:00:38
Autor: Marek
Co sie da ukrasc ...
W tv podali wlasnie, ze Poroszenko stwierdzil, ze Ukraina powinna dopasowac swoje prawo do oczekiwan Unii Europejskiej, oraz INWESTOROW...          Inaczej zostanie sam na sam z Rosja.

http://marucha.wordpress.com/2014/05/23/prezydent-poroszenko-ze-zlodziejskiej-dynastii-to-koniec-pozostalosci-ukrainy/
 Wyglada na to, ze straszenie Rosja moze poprawic koniunkture dla "inwestorow", a dzialania Putina sa inwestorom jak najbardziej na rękę.

Data: 2014-09-25 06:14:54
Autor: Marek
Co sie da ukrasc ...
W dniu czwartek, 25 września 2014 15:00:38 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
[...]

Mam nawet zdjecie ze spotkania Putina z inwestorami:
https://plus.google.com/photos/112175626576251383077/albums/5986137397309289617

Data: 2014-09-25 06:36:53
Autor: szklanynocnik
Co sie da ukrasc ...
użytkownik Marek napisał:
W tv podali wlasnie, ze Poroszenko stwierdzil, ze Ukraina powinna dopasowac swoje prawo do oczekiwan Unii Europejskiej, oraz INWESTOROW...

Tak, tak:
2:00 - 2:20
https://www.youtube.com/watch?v=I-uho1f5ofc&feature=related
Bo interes robi sie na brakach i glupocie. No to sru do polandii po wagony dolarow, jak dajo, czemu nie:)

Data: 2014-09-25 06:46:35
Autor: szklanynocnik
Co sie da ukrasc ...
użytkownik szklan...@gmail.com napisał:

4:30 Jak polonia wita naczelnego elektryka:

https://www.youtube.com/watch?v=I-uho1f5ofc&feature=related

W kraju kanaan nad wisla wiadomo, gojce wytresowani, splendory, odznaczenia padly na slupa Boleslawa:)  Bo niby co mialoby sie zmienic?

Data: 2014-09-26 06:43:08
Autor: stevep
Co sie da ukrasc ...
W dniu .09.2014 o 15:46 <szklanynocnik@gmail.com> pisze:

[...]

Twój idiotyzm jest niezmienny.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-09-26 07:25:21
Autor: szklanynocnik
Co sie da ukrasc ...
użytkownik stevep napisał:

Twój idiotyzm jest niezmienny.

To nie ja wstaje dzien w dzien o 5:30 aby punktualnie o 6:00 jebnac prasowke na psp.

Data: 2014-09-26 16:41:00
Autor: Klin
Co sie da ukrasc ...
W dniu 2014-09-26 16:25, szklanynocnik@gmail.com pisze:
użytkownik stevep napisał:

TwĂłj idiotyzm jest niezmienny.

To nie ja wstaje dzien w dzien o 5:30 aby punktualnie o 6:00
jebnac prasowke na psp.

   Nie zauwaĹźyłeś, Ĺźe temu "kretynowi" nikt tu na zaczepki nie odpowiada?

Data: 2014-09-27 06:21:47
Autor: stevep
Co sie da ukrasc ...
W dniu .09.2014 o 16:25 <szklanynocnik@gmail.com> pisze:

użytkownik stevep napisał:

Twój idiotyzm jest niezmienny.

To nie ja wstaje dzien w dzien o 5:30 aby punktualnie o 6:00
jebnac prasowke na psp.

Ale nie zapominaj wymoczyć łba w nocniku.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-09-25 20:09:03
Autor: boukun
Co sie da ukrasc ...
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:35472d4b-28ac-4462-a921-4b896d2ae418googlegroups.com...
[...]

Żydom na rękę jest okraść całą Ukrainę jak rozkradli Polskę...

boukun

Data: 2014-09-26 06:43:53
Autor: stevep
Co sie da ukrasc ...
W dniu .09.2014 o 20:09 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Tylko takiego debila jak ty nikt nie ukradnie.
--
stevep
-- -- -

Co sie da ukrasc ...