Co się działo w piątek 2010-03-12 na Okęciu ?

Data: 2010-03-13 12:35:18
Autor: mkwadrat
Co się działo w piątek 2010-03-12 na Okęciu ?
Witajcie
jakby ktoś mógł zaspokoić moją ciekawość. Zdarzenie wyglądało
następująco:
Jeden samolot podchodził wiele razy do lądowania, naliczyłem ~8 razy.
Kolejne podchodzenia były mniej więcej co 7 minut. Samolot był bardzo
charakterystyczny, czerwony dwusilnikowy górnopłat, wielkości chyba
trochę większy niż AN-2, z ogonem pomalowanym na tęczowo. Działo się
to koło południa.
Widziałem tylko podchodzenie do lądowania, nie widziałem co się działo
nad pasem, ale zakładam, że to był jeden i ten sam samolot, a nie
"swiatowy zlot tego typu samolotów", w dodatku w takich samych
barwach ;-).

Pozdrawiam
Marcin

Data: 2010-03-13 20:46:14
Autor: Lukasz Trabinski
mkwadrat <mkwadrat@gmail.com> wrote:
[...]

Widziałeś Papugę:

http://www.pata.pl/index.php?lang=_pl&opis=papuga

--
ŁT

Data: 2010-03-13 21:45:34
Autor: QJ
Co się działo w piątek 2010-03-12 na Okęciu ?
barwach ;-).

papuga miała problem z podwoziem. Wyszło za 9 razem

Qba

Data: 2010-03-14 16:06:31
Autor: Artur Miller

Użytkownik "QJ" <QJ@hommail.com> napisał w wiadomości news:hngtho$ar1$1news.onet.pl...
>barwach ;-).

papuga miała problem z podwoziem. Wyszło za 9 razem

to on ma chyba permenentne problemy z podwoziem, bo widze go regularnie co parę tygodni robiącego kółka ;)

@

PS. kolina ?

Data: 2010-03-14 19:48:39
Autor: malgorzata
Artur Miller pisze:
[...]

No, jako samolot PAŻP-u, to zdecydowanie ma prawo mieć problemy z podwoziem ;). I, z paroma innymi sprawami ;).

pozdr
Małgorzata
ps. chyba jednak kolina, albo jego klon.

Data: 2010-03-15 01:40:57
Autor:
Co się działo w piątek 2010-03-12 na Okęciu ?
Jeżeli to rządowy, może kalibrowali/sprawdzali ILS?

rob

Data: 2010-03-15 09:13:11
Autor: FD
a1a81825@telus.net pisze:
Jeżeli to rządowy, może kalibrowali/sprawdzali ILS?

o moj boze......

Co się działo w piątek 2010-03-12 na Okęciu ?