Co się dzieje ?

Data: 2017-08-13 10:29:19
Autor: pulsar
Co się dzieje ?

https://konstytucjarp.org/nie-moge-uwierzyc-ze-to-sie-dzieje-w-moim-kraju/

...a tak się dzieje w każdym kraju, kiedy władza rozum traci.
-- -
pulsar

Data: 2017-08-13 03:33:42
Autor: Zenek Kapelinder
Co się dzieje ?
Faktycznie dziwne. Za POPSL nie pierdolili by sie z dziadostwem i strzelali by gumowymi kulami. Zeby dlugo nie szukac, wtedy milicjant w cywilu pobil przechodzacego obok manifestacji czlowieka. A za PIS Policja robi Wersal.

Data: 2017-08-13 13:25:41
Autor: Lord Donate
!Re: Co się dzieje ?
WON PSIKUTASIE!!!

przygłup "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:e99f75b4-4ec7-40b4-aa88-ba776b08b14egooglegroups.com...
[...]

Np na komisariacie we Wrocławiu? Ty głupi KUTASIE!

CL

Data: 2017-08-14 16:13:54
Autor: Presidente de San Escobar
Co się dzieje ?
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

[...]

Piżdziak zenuś znowu wchłonął dawkę TVPislam lub Repóbliki albo innego szajsu
:DDDDDDDD

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-08-14 16:28:18
Autor: A. Filip
Co się dzieje ?
Presidente de San Escobar <presidente@sanescobar.so> pisze:
[...]

A ty tylko na TVNie i GW jedziesz?

Data: 2017-08-14 16:45:17
Autor: Lord Donate
Co się dzieje ?
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+h19r84clef-h8e1@buntownik.pl...
[...]

Filipku, zmiłuj się i pierdziel. Co ty ogladasz? Śmiało! J.w.? ;-)))

CL

Data: 2017-08-14 16:29:25
Autor: Lord Donate
Co się dzieje ?
Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:00c3pcdn27v7bom6om4kqv7341g64spkva4ax.com...
[...]

Kogucik nie musi chłonąć! O ma mózg zlasowany wapnem, które mu przygotował osrany lord dolnald kiedy kopali sobie "DUŁ" ;-)))

CL

Data: 2017-08-13 03:39:44
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
Co się dzieje ?
użytkownik pulsar napisał:
https://konstytucjarp.org/nie-moge-uwierzyc-ze-to-sie-dzieje-w-moim-kraju/

...a tak się dzieje w każdym kraju, kiedy władza rozum traci.

To wolny kraj jest. Mogą sobie tuptać i sodomici i pisiorstwo na miesięcznicach.
Co do kosztu, owszem wzrósł koszt zabezpieczania miesięcznic, ale od 2015r
kiedy zaczęto urządzać kontrmanifestacje:)

Data: 2017-08-13 12:44:04
Autor: A. Filip
Co się dzieje ?
Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka <bytomir.kwasigroch@gmail.com> pisze:
użytkownik pulsar napisał:
[...]

Czyli zwolennicy+ PiS powinni się pytać ile kosztują podatników
_kontr-miesięcznice_ totalnej opozycji? :-)

"Wrogim siłom" pieniędzy traconym przez państwo na ich diety poselskie
za mało?! ;-)

--
A. Filip

Data: 2017-08-13 04:24:55
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
Co się dzieje ?
użytkownik A. Filip napisał:
Czyli zwolennicy+ PiS powinni się pytać ile kosztują podatników
_kontr-miesięcznice_ totalnej opozycji? :-)

Tego nie wiem, ale widać że demokracja to drogi system:)

Data: 2017-08-13 13:28:51
Autor: Lord Donate
Co się dzieje ?
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+zkxa5dvl3f-h8d0@buntownik.pl...
Czyli zwolennicy+ PiS powinni się pytać ile kosztują podatników
_kontr-miesięcznice_ totalnej opozycji? :-)

Filipku, wyobraź sobie, że "kontr" podatników nic nie kosztują! Lipcowa miesięcznica PiS kosztowała podatników 760 000 zl. Ile kosztowała sieprpniowa? Nie mniej! Nawet wynajęto snajperów. Na każdego "spacerowicza" z PiS przypadło 1,5 policjanta! Tak więc Filipku nie pierdol tu o "totalnej opozycji" bos głąb jakich mało!

CL

Co się dzieje ?