Co się dzieje?

Data: 2009-10-14 10:27:21
Autor: komunista0
Co się dzieje?
Witam,
cóż to za dziwny taniec pingwina na szkle??? Podejmie się ktoś skomentować obecną sytuację na gpw?

Data: 2009-10-14 08:46:08
Autor: XXL
Co się dzieje?
komunista0@op.pl napisał(a): Witam,
cóż to za dziwny taniec pingwina na szkle??? Podejmie się ktoś skomentować obecną sytuację na GPW?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Poniżej ciekawy komentarz P.Kuczyńskiego:

http://kuczynski.blogbank.pl/2009/10/12/zderzenie-nadziei-z-realiami/

Data: 2009-10-14 10:31:24
Autor: DJ\(Dominik\)
Co się dzieje?
Może, jak to ciekawie ujął Archangell, "Wieloryb w oczku wodnym"?

DJ

Data: 2009-10-14 10:35:38
Autor: Jerzy Olszewski
Co się dzieje?
komunista0@op.pl pisze:
Witam,
cóż to za dziwny taniec pingwina na szkle??? Podejmie się ktoś skomentować obecną sytuację na gpw?

A co ma się dziać?

Teraz po rozwiązaniu ostatecznym problemu korupcji w Polsce nie ma już żadnych przeszkód, by WIG20 doszedł do 2500.

No chyba, że szorstcy przyjaciele zakręcą nam kurki z gazem i ropą korzystając z dobrej okazji, galopującego ocieplenia klimatu, jaki nas obecnie dotyka.

Data: 2009-10-14 11:23:23
Autor: skippy
Co się dzieje?

Użytkownik <komunista0@op.pl> napisał w wiadomości news:10c5.000004f2.4ad58b69newsgate.onet.pl...
Witam,
cóż to za dziwny taniec pingwina na szkle??? Podejmie się ktoś skomentować obecną
sytuację na gpw?

--

Zajrzyj na jakieś normalne forum to może sie zorientujesz ze sa okolice PPZ.
Tu tylko sie dowiesz jakie czynniki wpływaja bezpośrednio na WIG.

Data: 2009-10-14 11:26:56
Autor: DJ\(Dominik\)
Co się dzieje?
Masz gdzieś equity tych PPZ?

DJ

Data: 2009-10-14 11:43:54
Autor: skippy
Co się dzieje?

Użytkownik "DJ(Dominik)" <dj_antyspam@stopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:hb45h1$p10$1news.onet.pl...
Masz gdzieś equity tych PPZ?

mam

Data: 2009-10-14 11:48:43
Autor: DJ\(Dominik\)
Co się dzieje?
mam
Mam, ale nie pokażę?
DJ

Data: 2009-10-14 11:52:17
Autor: skippy
Co się dzieje?

Użytkownik "DJ(Dominik)" <dj_antyspam@stopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:hb46ps$u2p$1news.onet.pl...
mam
Mam, ale nie pokażę?
DJ

Akurat to equity jest tak samo puste jak pojecie "equity PZ" oraz "equity wieloryba w oczku wodnym".

Data: 2009-10-14 11:54:06
Autor: DJ\(Dominik\)
Co się dzieje?
Akurat to equity jest tak samo puste jak pojecie "equity PZ" oraz "equity wieloryba w oczku wodnym".

Puste w jakim sensie?

DJ

Data: 2009-10-14 11:58:53
Autor: skippy
Co się dzieje?

Użytkownik "DJ(Dominik)" <dj_antyspam@stopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:hb473v$v0d$1news.onet.pl...
Akurat to equity jest tak samo puste jak pojecie "equity PZ" oraz "equity wieloryba w oczku wodnym".

Puste w jakim sensie?

DJ

W sensie że equity moze dotyczyć konkretnej metodologii gry albo ogólnie kapitału, a ja nie znam metodologi "PZ" ani tej drugiej od wieloryba. Co do mojego kapitału to jest moja sprawa.
A potencjalne istnienie PZ mozna wykorzytywać na różne sposoby a ja nie mam zamiaru tego opisywać.

Data: 2009-10-14 12:02:12
Autor: skippy
Co się dzieje?
A jesli chcesz żebym opisał co ja dokładnie robie w takich przypadkach - to Ci odpowiem, ze nie mam najmniejszego zamiaru tego opisywać ani nikomu dawać jakichś recept.

Data: 2009-10-14 12:07:18
Autor: DJ\(Dominik\)
Co się dzieje?
Przepraszam, że zadałem pytanie o equity, jak mogłem być tak bezczelny.

DJ

Data: 2009-10-14 12:12:10
Autor: skippy
Co się dzieje?

Użytkownik "DJ(Dominik)" <dj_antyspam@stopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:hb47sn$1qm$1news.onet.pl...
Przepraszam, że zadałem pytanie o equity, jak mogłem być tak bezczelny.

Ja sie nie giewam.
Jeden ma meśka i się nim chwali, drugi nie ma meśka ale pokaże jego fotkę, trzeci ma meśka i pokaże że ma małego fiata.
Oszczędzę Ci po prostu dociekań kim z tych trzech jestem.

BTW sprytnie uciekłeś od sedna:))) ale napisz jeszcze coś, to ostatnie słowo będzie Twoje.

Data: 2009-10-14 12:14:18
Autor: komunista0
Co się dzieje?
Witam,
cóż to za dziwny taniec pingwina na szkle??? Podejmie się ktoś skomentować
obecną
sytuację na gpw?

10-14 11:50
rośnie 77 (20%)
b/z 80 (21%)
spada 214 (59%)
a indeksy na maxach.

PPZ i PZ to jedno, a paranoja to drugie.

Data: 2009-10-14 12:53:31
Autor: komunista0
Co się dzieje?
> [...]
spada           214     (59%)
a indeksy na maxach.

PPZ i PZ to jedno, a paranoja to drugie.

Sorry, ale to są dane ze strony głównej DMBZWBK :-))))))) Ciekawe jaki mają interes aby wprowadzać oglądających w błąd???

Data: 2009-10-14 12:14:51
Autor: george
Co się dzieje?

<komunista0@op.pl> wrote in message news:10c5.000004f2.4ad58b69newsgate.onet.pl...
Witam,
cóż to za dziwny taniec pingwina na szkle??? Podejmie się ktoś skomentować obecną
sytuację na gpw?

intel podał wyniki "znacznie odbiegajace od prognoz" w góre. Halted after hours.
Na Wall Street mówia ze "consumer" powrócił i jest elegancko.

george

Data: 2009-10-14 12:18:56
Autor: komunista0
Co się dzieje?

> [...]

intel podał wyniki "znacznie odbiegajace od prognoz" w góre. Halted after hours.
Na Wall Street mówia ze "consumer" powrócił i jest elegancko.

To wszystko wiem o czym piszecie, tylko dlaczego tak nieliczne spółki rosną i to ciężkie. Przecież jest tak dobrze.

--

Co się dzieje?