Co się dzieje?

Data: 2009-10-14 12:14:51
Autor: george
Co się dzieje?

<komunista0@op.pl> wrote in message news:10c5.000004f2.4ad58b69newsgate.onet.pl...
Witam,
cóż to za dziwny taniec pingwina na szkle??? Podejmie się ktoś skomentować obecną
sytuację na gpw?

intel podał wyniki "znacznie odbiegajace od prognoz" w góre. Halted after hours.
Na Wall Street mówia ze "consumer" powrócił i jest elegancko.

george

Data: 2009-10-14 12:18:56
Autor: komunista0
Co się dzieje?

> [...]

intel podał wyniki "znacznie odbiegajace od prognoz" w góre. Halted after hours.
Na Wall Street mówia ze "consumer" powrócił i jest elegancko.

To wszystko wiem o czym piszecie, tylko dlaczego tak nieliczne spółki rosną i to ciężkie. Przecież jest tak dobrze.

--

Co się dzieje?