Co się dzieje ? Państwo się wali ?

Data: 2012-03-10 20:15:57
Autor: pluton
Co się dzieje ? Państwo się wali ?
Przemyski sędzia Grzegorz T., który środę wieczorem został złapany na
jeździe po pijanemu, został zawieszony. W poniedziałek ruszy przeciwko niemu
postępowanie dyscyplinarne.

Jakaś paranoja. Chyba że facet przejdzie na emeryture 13 kpln miesiecznie.

Nullification

Data: 2012-03-10 20:19:17
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-10 20:15, pluton pisze:
[...]

Dlaczego paranoja? Przecież sam jest strażnikiem tego idiotycznego prawa..

Data: 2012-03-10 20:40:28
Autor: pluton
> [...]
miesiecznie.

Dlaczego paranoja? Przecież sam jest strażnikiem tego idiotycznego prawa..

Slyszales kiedys, zeby straznik podlegal prawu?

Nullification

Data: 2012-03-11 09:26:57
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-10 20:40, pluton pisze:
[...]

Słyszałem! Słyszałem że wszyscy są równi wobec prawa, - w radiu to mówili.

Data: 2012-03-11 10:59:59
Autor: pluton
Co się dzieje ? Państwo się wali ?
> Slyszales kiedys, zeby straznik podlegal prawu?

Słyszałem! Słyszałem że wszyscy są równi wobec prawa, - w radiu to mówili.

Ty nie sluchaj tego radia z ryjem. Oni tam straszne bzdety opowiadaja.

Nullification

Data: 2012-03-11 12:56:37
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-11 10:59, pluton pisze:
Slyszales kiedys, zeby straznik podlegal prawu?

Słyszałem! Słyszałem że wszyscy są równi wobec prawa, - w radiu to mówili.

Ty nie sluchaj tego radia z ryjem. Oni tam straszne bzdety opowiadaja.

W odróżnieniu do ciebie nie słucham tej rozgłośni.

Data: 2012-03-10 21:35:37
Autor: Przemysław W

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jjg973$41d$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jeśli orzekał w sprawach karnych to ciekaw jestem ilu ludzi skazał za jazdę pod wpływem.

Przemek

--

"To nie pierwszy "historyczny" komentarz Kaczyńskiego poddający w wątpliwość
jego wizerunek antykomunisty z nożem w zębach."

http://polska.newsweek.pl/kaczynski-dobry-jak-gierek-- sprawny-jak-sb,88470,1,1.html

Data: 2012-03-11 12:39:01
Autor: PL(N)umber_One
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
Jeśli orzekał w sprawach karnych to ciekaw jestem ilu ludzi skazał za jazdę pod wpływem.

Witam
Skazywał wyłącznie tych, z którymi wcześniej nie pił ?
PP --

Co się dzieje ? Państwo się wali ?