Co sie dzieje gdy mostek NB sie przegrzewa

Data: 2010-06-27 09:32:35
Autor: Irokez
Co sie dzieje gdy mostek NB sie przegrzewa
Użytkownik "vissim" <vissim@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1tqy529k9g3l3.2q51ai2cfamu$.dlg40tude.net...

Co sie dzieje jezeli mostek polnocny sie przegrzewa ? Poludniowy obskuguje
inne urzadzenia, i jakos nie ma problemow z przegrzewaniem, ale do

ale z mojego doświadczenia, niewielkiego ale.., płyty które padły miały uwalony własnie ten mostek południowy.
Mnie też firma Gigabyte zmusiła do wcześniejszego prześcia z P4 na C2D. A taki wypas płyta była. Komp się wyłaczył a rano juz ie właczył. Południowy pażył w łapki po dotknięciu. Teraz są tylko Asusy u mnie i znajomych i mają się dobrze.No ale na moim P5K-E są radiatorki na wszystkich czipsetach.

--
Irokez

Data: 2010-06-27 23:14:57
Autor: vissim
[...]

Ja najczesciej przegrzewam, polnocyny, ale zeby poludniowy tak parzyl....Co
ty takiego robisz na komputerze :)

Co sie dzieje gdy mostek NB sie przegrzewa