Co sie dzieje przy 350 km/h ?

Data: 2010-11-03 12:37:59
Autor: Sebastian Biały
Co sie dzieje przy 350 km/h ?
On 2010-11-02 20:17,  666 wrote:
> [ciach]

Niektóre starsze odbiorniki GPS odmawiają podania pozycji powyżej 160km/h.

Data: 2010-11-04 23:39:52
Autor: P_ablo
Co sie dzieje przy 350 km/h ?
On 2010-11-02 20:17,  666 wrote:
[ciach]
Niektóre starsze odbiorniki GPS odmawiają podania pozycji powyżej 160km/h.

A nowsze przy zimnym starcie nie potrafia zlapac satelit wogole.
Niedawno testowalem - przez ok 2 godziny nie mogl zlapac satelit. Kiedy zwolnilem do ok 140 powoli zaczal pokazywac kolejne. Nawigacja kupiona 2 lata temu i juz myslalem, ze sie wysypala.

--
Picasso

Data: 2010-11-05 10:43:43
Autor: szerszen
Co sie dzieje przy 350 km/h ?

Użytkownik "P_ablo" <op@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4cd3363d$0$27033$65785112@news.neostrada.pl...

A nowsze przy zimnym starcie nie potrafia zlapac satelit wogole.

za to jestem pod duzym wrazeniem odbiornika gps w moim htc touch hd, mieszkam na ostatnim pietrze bloku z wielkiej plyty, wiec do okola zbrojony beton, jakiez bylo moje zdziwienie, kiedy siedzac na tronie :) rozkminiajac trase na wakacje, okazalo sie ze gps ma sygnal z satelit i wskazuje prawidlowe polozenie ;)

Co sie dzieje przy 350 km/h ?