Data: 2012-10-31 09:42:51 | |
Autor: Jusuf | |
Co się dzieje w państwie polskim? | |
"Komsomolskaja Prawda": samolotu Lecha Kaczyńskiego nikt nie wysadził
Samolotu Kaczyńskiego nikt nie wysadził - wybija w tytule "Komsomolskaja Prawda", informuj±c o publikacji "Rzeczpospolitej" po¶więconej domniemanemu wykryciu ¶ladów materiałów wybuchowych we wraku polskiego Tu-154, który rozbił się w Smoleńsku. Ta wielkonakładowa gazeta jest jedynym centralnym dziennikiem w Rosji, który poinformował o wtorkowym tek¶cie "Rzeczpospolitej". "Je¶li samolot zostałby wysadzony w powietrzu, to cała strefa schodzenia byłaby zawalona jego szcz±tkami. Maszyna rozbiła się przy uderzeniu o ziemię" - podkre¶la "Komsomolskaja Prawda". "Co się dzieje w państwie polskim, je¶li w ci±gu jednego dnia najpierw utrzymuje się tam, że ich prezydent został wysadzony w powietrze, a wkrótce po tym - że była to wiadomo¶ć przedwczesna?" - pyta gazeta i odpowiada: "Wszystko jest bardzo proste - w Polsce trwa polityczne starcie między obecnym premierem Donaldem Tuskiem i bratem zmarłego prezydenta Jarosławem Kaczyńskim". "Komsomolskaja Prawda" zauważa, iż "siły stoj±ce za Kaczyńskim wysuwały już wersję, że prezydent się nie rozbił, lecz zgin±ł w zamachu". "To okropna wersja. Jednak w polityce wszystkie ¶rodki s± dobre" - wskazuje dziennik. "Ale dlaczego w Rosji trzeba łapać się za serce za każdym razem, gdy panowie w Polsce bawi± się w politykę?" - dodaje "Komsomolskaja Prawda". Dziennik publikuje też wypowiedĽ pilota-oblatywacza Aleksandra Akimenkowa, który o¶wiadczył, że nie wyobraża sobie, w jaki sposób można zaminować samolot prezydenta. "Przecież na lotnisku, z którego wystartowała maszyna z VIP-ami, pracuj± nieprzypadkowi, lecz sprawdzeni ludzie" - powiedział. Akimenkow dodał, że "w rzeczywisto¶ci przyczyn± katastrofy był bł±d kapitana statku powietrznego". "Rzeczpospolita" podała we wtorek, że w szcz±tkach Tupolewa znaleziono ¶lady trotylu i nitrogliceryny. Według gazety grupa polskich ¶ledczych, która niedawno przez miesi±c ponownie badała wrak na terytorium Rosji, znalazła na szcz±tkach samolotu liczne ¶lady materiałów wybuchowych. "Rz" napisała, że badania, przeprowadzone przez prokuratorów we współpracy z ekspertami z Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego oraz CB¦, wykazały ¶lady trotylu i nitrogliceryny m.in. na 30 fotelach samolotu. Dziennik zaznaczył, że eksperci nie s± w stanie stwierdzić, w jaki sposób na wraku maszyny znalazły się ¶lady trotylu i nitrogliceryny; bior± pod uwagę hipotezy, według których osad z materiałów wybuchowych mógłby pochodzić z niewybuchów z okresu II wojny ¶wiatowej. Po południu - po konferencji prasowej szefa Wojskowej Prokuratury Okręgowej w Warszawie płk. Ireneusza Szel±ga, który zdementował doniesienia "Rz" - gazeta o¶wiadczyła, że się pomyliła, pisz±c o trotylu i nitroglicerynie. "To mogły być te składniki, ale nie musiały" - oznajmiła, zaznaczaj±c, że "jednak nie można wykluczyć materiałów wybuchowych". (msz) http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Komsomolskaja-Prawda-samolotu-Lecha-Kaczynskiego-nikt-nie-wysadzil,wid,15054195,wiadomosc.html Przyznam się, że ostatnio Kaczyński budził u mnie odrobinę poparcia, ale po wczorajszym wyskoku, wiem, że nie ma na niego już lekarstwa. Najpierw musz± się Polacy rozprawić z PiS, to najwięksi szkodnicy Polski, a dopiero wtedy wszystkie swoje siły mogliby skoncentrować na walkę z PO. Bo inaczej będziemy mieli wiecznie bandę POPiS. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2012-10-31 09:51:12 | |
Autor: T. | |
Co się dzieje w państwie polskim? | |
(msz) Kaczyński czerpie wiedzę nie tylko z TVN, Rzepy czy Komsomolskiej Prawdy. Pracuje dla niego sztab ludzi. A jakie można mieć wnioski po: 1. Cezary Gmyz, autor tekstu w "Rzeczpospolitej", mówi w rozmowie z portalem Niezalezna.pl, że podtrzymuje tezy swojego głośnego artykułu. - Fakty opisane przeze mnie potwierdziły cztery niezależne źródła. Publikację tekstu poprzedziło spotkanie redaktora naczelnego mojej gazety z prokuratorem generalnym Andrzejem Seremetem. Po rozmowie ze mną redakcja „Rzeczpospolitej” usunęła ze swego oświadczenia słowa „pomyliliśmy się” i uważam to za satysfakcjonujące. Myślę, że zebrany przez mnie materiał pokazuje, że wysoce prawdopodobne jest, iż wykryte substancje to trotyl i nitrogliceryna. Wbrew temu, co twierdzi prokuratura, użyte przez nią urządzenie nie służy bowiem do wykrywania pestycydów czy kosmetyków, lecz materiałów wybuchowych - mówi nam Cezary Gmyz. 2. Aż na 80 fotelach samolotu Tu-154 znaleziono ślady materiałów wybuchowych - dowiedział się portal Niezalezna.pl. To jeszcze bardziej uprawdopodabnia tezę o zamachu w Smoleńsku. - to informacja nie z Rzepy, ale pewnie bezpośrednio od ludzi zatrudnionych przy badaniach. 3. Stanisław Zagrodzki, kuzyn ofiary katastrofy smoleńskiej, ujawnia, że prywatnie zlecił amerykańskim ekspertom badania m.in. samolotowego pasa bezpieczeństwa z miejsca tragedii. Badania ujawniły obecność trotylu. Jak ustaliła „Gazeta Polska Codziennie”, próbki badane przez polską prokuraturę na obecność materiałów wybuchowych wciąż są w Rosji. - Jednostkowe badania odczynnikowe wykazały obecność trotylu we fragmentach pasa bezpieczeństwa, którym przypięta była moja kuzynka – mówi „Codziennej” Stanisław Zagrodzki, bliski śp. Ewy Bąkowskiej. Potwierdza, że materiały zostały przesłane teraz do innego instytutu na badania szczegółowe. Którego? Zagrodzki nie chce zdradzić, o jaki ośrodek chodzi. Ujawnia jedynie, że w USA. – Naukowcy nalegali, abym nie informował mediów przed zakończeniem ostatecznych analiz, ale kiedy przeczytałem artykuł w „Rz” o śladach trotylu na fotelach, nie mogłem milczeć. Zwłaszcza że pas bezpieczeństwa to przecież integralna część właśnie fotela – mówi. 4. Nity w ciałach oraz ustalenia różnych naukowców co do przyczyn upadku samolotu (m.in. "wystrzelone" nity). T. |
|
Data: 2012-10-31 10:14:26 | |
Autor: Neko | |
Co się dzieje w państwie polskim? | |
Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał
4. Nity w ciałach oraz ustalenia różnych naukowców co do przyczyn upadku samolotu (m.in. "wystrzelone" nity). Według ustalenia biegłych sądowych nity w ciałach ofiar znalazły się tam już na długo przed samą katastrofą. ;-) |
|
Data: 2012-10-31 10:39:01 | |
Autor: Jusuf | |
Co się dzieje w państwie polskim? | |
"T." <kuki543@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:5090e683$0$1308$65785112news.neostrada.pl...
Taplajcie się, taplajcie we własnym gównie. Rzepa podrzuciła PiS kukułcze jajo, a te oszołomy brną w tym smrodzie dalej, he, he. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2012-10-31 16:12:08 | |
Autor: Klin | |
Co się dzieje w państwie polskim? | |
W dniu 2012-10-31 10:39, Jusuf pisze:
Nie Rzepa podrzuciła ale co najwyżej Rzepie podrzucono to jak mówisz kukułcze jajo. Wyrażaj się ściśle. Ale czy to faktycznie "jajo" nawet płk Szeląg nie jest pewny a chce sobie tylko dać czas podejrzewam by sprawę dało się dalej gmatwać. Opinie jakoby w tych próbkach nie było materiałów wybuchowych są równie nieuzasadnione obecnie, jak te z Rzepy choć z zapałem wciskane lemingom do których nie chciałbym Cię zaliczać więc nie angażuj się tak bez reszty po stronie smoleńskich krętaczy. |
|
Data: 2012-10-31 16:45:34 | |
Autor: Jusuf | |
Co się dzieje w państwie polskim? | |
"Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> schrieb im Newsbeitrag news:50913fcb$0$1318$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2012-10-31 10:39, Jusuf pisze: Nie, tu jest wspólne działanie Rzepy i SB. Strzeżcie się Rzepy, bo to nie jest przychylna PiS gazeta i nawet już nie potrafi tego dobrze ukryć. Rzepa jest po wczorajszej prowokacji ewidentnie wrogim organem dla PiS. Szeląg też wie, co mówi i jak ma grać wariata, żeby lemingi pisowskie się nakręcały i nie połapały we wspólnej z Rzepą prowokacji. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2012-10-31 16:46:30 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Co się dzieje w państwie polskim? | |
Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:50913fcb$0$1318$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2012-10-31 10:39, Jusuf pisze: Dlaczego mijasz się z prawdą? Rzepa rypła się wczoraj. Rzepa rypie się dzisiaj. Brnie w gówno bez opamiętania. Bronisz przegranej sprawy, co jest oczywistą oczywistością (klasyk). -- Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną". |
|
Data: 2012-10-31 16:54:18 | |
Autor: Jusuf | |
Co się dzieje w państwie polskim? | |
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:509147da$0$26697$65785112news.neostrada.pl...
Rzepa nie brnie w gówno, Rzepa udaje przyjaciela PiS i nie chce się całkiem odkryć. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2012-10-31 17:08:35 | |
Autor: Klin | |
Co się dzieje w państwie polskim? | |
W dniu 2012-10-31 16:46, Bogdan Idzikowski pisze:
A Ty nie widzisz, że krytycy rzekomej wpadki Rzepy jeszcze mniej obiektywnie piszą, że nie było żadnych materiałów wybuchowych choć na to nie mają żadnych dowodów kiedy strona przeciwna może powołać się przynajmniej na jakieś choćby wstępne orzeczenie o obecności cząstek wysokoenergetycznych - czytaj pozostałości materiałów wybuchowych. Te badania należało już przeprowadzić na samym początku po katastrofie pod kontrolą międzynarodową czego się obawiano, że do tego nie doszło? |
|
Data: 2012-10-31 17:58:51 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Co się dzieje w państwie polskim? | |
Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:50914d06$0$1306$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2012-10-31 16:46, Bogdan Idzikowski pisze: Widać, że ty nie udajesz że nie rozumiesz i brniesz jak Rzepa, albo rzeczywiście nie rozumiesz, o co z tymi próbkami chodzi. Wyjaśnię ci na przykładzie: Masz przyjemną przygodę z kobietą. Po miesiącu, podczas próby ciążowej wskaźnik pokazuje, że umiłowana jest w ciąży. Ale nie wiadomo czy spłodziłeś chłopca czy dziewczynkę. Prościej nie mogę. Badania przeprowadzono dwukrotnie. Strona rosyjska i polska. Ze strony polskiej badał pobrane próbki jakiś ważny polski instytut. Na chuj ci kontrola międzynarodowa? Sądzisz, że Polacy nic nie potrafią? Przypierdalasz się, żeby tylko się przypierdalać? A teraz będą przeprowadzone badania po raz trzeci. Co ci nie pasuje? -- Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną". |
|
Data: 2012-10-31 19:02:22 | |
Autor: Klin | |
Co się dzieje w państwie polskim? | |
W dniu 2012-10-31 17:58, Bogdan Idzikowski pisze:
Jeśli wszystko było zbadane tak jak ta identyfikacja zwłok to nie ma czego gratulować. |
|
Data: 2012-10-31 19:57:55 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Co się dzieje w państwie polskim? | |
Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:509167b1$0$26682$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2012-10-31 17:58, Bogdan Idzikowski pisze: O co ci chodzi? W trzech wypadkach pomylili się krewni. Walentynowicze i krewni Walewskiej o pomyłce wiedzieli już w Moskwie ale siedzieli cicho. Potem Walentynowicze zaczęli dymić i obciążać pomyłką ruskich. I prawda wyszła na jaw. Źle rozpoznał prezydenta na uchodźstwie przedstawiciel MSZ. Żle rozpoznała rodzina tajemniczego czwartego ekshumowanego. Dymiące pisówki wymusiły trzy ekshumacje i co? Ano nic. Właściwi nieboszczycy zmarli nie na koklusz, a na katastrofę. Napierdalacie na ruskich, a przecież o pomyłce to oni poinformowali. Ba, nawet przyznali się, że jedną parę oni sami pomylili. I to będą ostatnie wykopki. Przynajmniej mam taką nadzieję! Dobrze byłoby gdyby zdecydowano się na wspólną mogiłę lub oczekiwano na wynik badań genetycznych. Ale było to nie do przyjęcia. Wyobrażam sobie wycie PiS-u. Nie było wyjścia: tak źle, a tak niedobrze. -- Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną". |
|
Data: 2012-10-31 09:53:30 | |
Autor: Marek Czaplicki | |
Co się dzieje w państwie polskim? | |
Jusuf pisze na pl.soc.polityka w dniu ¶roda 31 paĽdziernik 2012 09:42:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Komsomolskaja-Prawda-samolotu-Lecha-Kaczynskiego-nikt-nie-wysadzil,wid,15054195,wiadomosc.html
Kaczyński jest Jasiem z bajki. Tym który tak często krzyczał "wilki", że w końcu jak wilki były prawdziwe to nikt mu już nie uwierzył. :) |
|
Data: 2012-10-31 10:30:13 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Co się dzieje w państwie polskim? | |
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k6qoub$43v$1node2.news.atman.pl... Jusuf pisze na pl.soc.polityka w dniu ¶roda 31 paĽdziernik 2012 09:42: Przecież to jest chory człowiek przesycony nienawi¶ci± do wszystkich, którzy maj± inne zdanie niż on. A najbardziej nienawidzi Tuska i PO. Ma wyrzuty sumienia, że tak pokierował bratem, iżw efekcie jego poczynań i rad, brat zgin±ł w katastrofie lotniczej. Winę wyparł z siebie i za wszelk± cenę chce za taki przebieg spraw obci±żyć wszystkich, tylko nie siebie. Wczoraj pokazał kim jest w istocie. Dysz±cy nienawi¶ci± i zemst± chory starszy człowiek, który być może, skończy w psychiatryku. -- Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±". |
|
Data: 2012-10-31 10:32:26 | |
Autor: Neko | |
Co się dzieje w państwie polskim? | |
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w
Przecież to jest chory człowiek przesycony nienawi¶ci± do wszystkich, którzy maj± inne zdanie niż on. A najbardziej nienawidzi Tuska i PO. Widzę, że SB-ecja nieĽle cię wyszkoliła, Idzik. :-))) |
|
Data: 2012-10-31 10:54:36 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Co się dzieje w państwie polskim? | |
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5090f045$0$1297$65785112news.neostrada.pl... Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w Taka różnica jest między nami, że ja dyskutuję operuj±c faktami i wyci±gaj±c z nich wnioski. Je¶li mam inne zdanie niż oponent, staram się go przekonać do mojego punktu widzenia wysnuwaj±c logiczne argumenty. Ty natomiast, każdego kto ma inne zdanie niż ty, traktujesz żenuj±cymi inwektywami. Z tob± nie ma dyskusji. Przykro mi to powiedzieć, ale jeste¶ bardzo prymitywny! -- Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±". |
|
Data: 2012-10-31 11:09:17 | |
Autor: Chiron | |
Co się dzieje w państwie polskim? | |
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5090f553$0$1296$65785112news.neostrada.pl...
ROTFL!!! Je¶li mam inne zdanie niż oponent, staram się go przekonać do mojego punktu widzenia wysnuwaj±c logiczne argumenty.ROTFL! MEGAROTFL!!!! Idzik- Ty w to wierzysz, prawda? Ty natomiast, każdego kto ma inne zdanie niż ty, traktujesz żenuj±cymi inwektywami. Z tob± nie ma dyskusji. Przykro mi to powiedzieć, ale jeste¶ bardzo prymitywny!Zwykł± projekcja, Bogu¶. No ale sam podkre¶lasz: stary już jeste¶, we łbie Ci się pitoli:-) -- -- demokracja to rz±dy osłów, prowadzonych przez hieny Arystoteles Chiron |
|
Data: 2012-10-31 11:25:18 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Co się dzieje w państwie polskim? | |
Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:k6qtce$ce7$1node1.news.atman.pl... Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5090f553$0$1296$65785112news.neostrada.pl... I tu mam potwierdzenie moich spostrzeżeń! Brawo Chiron! Jeste¶ niezawodny. Na ciebie można zawsze liczyć! -- Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±". |
|
Data: 2012-10-31 14:47:47 | |
Autor: leszek niewiadomski | |
Co siê dzieje w pañstwie polskim? | |
Am 31.10.2012 10:54, schrieb Bogdan Idzikowski:
Panie Bogdanie, prosze sie nie denerwowac, odkrylismy nowa prawidlowosc w polskim usenecie, czysto polski wariant prawa Godwina! A wiec "As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving a security service approaches 1". Po polsku "Wraz z trwaniem dyskusji w Internecie, prawdopodobieństwo nazwanie kogos esbekiem dąży do 1". Bardziej subtelni "dyskutanci" uzywaja innej terminologii i pisza o "agentach wplywu", "komuchach", "folksdojczach" lub odwoluja sie do okreslen pseodopsychiatrycznych (idiota, kretyn itp). Polski wklad w erystyke a wiec sztuke dyskutowania!? ln. Por.Prawo Godwina, Prawo Perdono, reductio ad Hitlerum i argumentum ad Hitlerum pod http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Godwina |
|
Data: 2012-10-31 15:04:59 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Co siê dzieje w pañstwie polskim? | |
Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:k6ra63$7q4$1online.de... Am 31.10.2012 10:54, schrieb Bogdan Idzikowski: Nie denerwuję się, tylko, w miarę grzecznie zwracam uwagę dyskutantowi, na według mnie niewłaściwe prowadzenie dyskusji przez moich niektórych oponentów, delikatnie mówiąc. Dostrzegłem jeszcze jedną prawidłowość. Umieszczanie linków. Jeśli jest z GW - komentarz: "nie czytaj - to gówno" Jeśli Revelsteina - nie czytaj, to żyd. Uciekłem się do pewnego podstępu. Skracam linki i już brak tych komentarzy. Cudowna różczka czarodziejska zadziałała? Nie. Niektórzy nie czytają i nie interesuje ich treść, choćby była jak najmądrzejsza. Chodzi o to, dokąd prowadzi link. Jeśli z niego można wyczytać dokąd, to wiadomo jaki będzie komentarz. -- Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną". |
|
Data: 2012-10-31 10:55:15 | |
Autor: Marek Czaplicki | |
Co się dzieje w państwie polskim? | |
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu ¶roda 31 paĽdziernik 2012 10:30:
Wła¶ciwie zgadzam się, ale w±tpliwo¶ci mam co do jednego. Czy wła¶ciwie prezes ma jeszcze jakie¶ swoje zdanie, czy po prostu stał się zakładnikiem stworzonej przez siebie sytuacji? Sytuacji kiedy usiłuje jeszcze "dyrygować" stworzon± przez siebie "religi±". |
|
Data: 2012-10-31 11:22:27 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Co się dzieje w państwie polskim? | |
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k6qsi3$7ka$1node2.news.atman.pl... Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu ¶roda 31 paĽdziernik 2012 Tego nie wiem, ale przypuszczam, że takie przypadki s± opisane w podręcznikach psychiatrycznych, I nie piszę togo z przekory. Jestem o tym przekonany. -- Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±". |
|
Data: 2012-10-31 11:27:47 | |
Autor: Marek Czaplicki | |
Co się dzieje w państwie polskim? | |
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu ¶roda 31 paĽdziernik 2012 11:22:
Wła¶ciwie zgadzam się, ale w±tpliwo¶ci mam co do jednego. Czy wła¶ciwie Tak jest zawsze kiedy polityk usiłuje grać nie na racjonalnych argumentach, ale na emocjach. Prezes obawia się tylko jednego, że kto¶ z jego ugrupowania wyprzedzi go w demagogi. Wtedy zostanie "odsunięty" jako ten, który "zdradził". :) |
|
Data: 2012-10-31 10:40:40 | |
Autor: Jusuf | |
Co się dzieje w państwie polskim? | |
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k6qoub$43v$1node2.news.atman.pl...
Jusuf pisze na pl.soc.polityka w dniu ¶roda 31 paĽdziernik 2012 09:42: Chcesz przez to twierdzić, że Jasiu ma rację? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2012-10-31 10:52:41 | |
Autor: Marek Czaplicki | |
Co się dzieje w państwie polskim? | |
Jusuf pisze na pl.soc.polityka w dniu ¶roda 31 paĽdziernik 2012 10:40:
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag W życiu tak jest, że nie zawsze ma się cał± rację i nie zawsze ma się cał± prawdę. Prezes Kaczyński doprowadza do sytuacji kiedy najgło¶niej krzyczy wtedy gdy tej racji nie ma albo jest w±tpliwa. Wtedy gdy ma rację, gdy chce debaty na tematy ważne dla Polski i aktualne: sytuacja w kryzysie, gospodarka polska, sytuacja demograficzna. Zaraz wychodzi przy każdej sytuacji z katastrof± smoleńsk±, stary zło¶liwy, demagogiczny prezes. I ta sytuacja ustawia go na z góry przegranej pozycji. Jeżeli nie można go popierać w sytuacji kiedy jest krzykaczem, to jak można znaleĽć w sobie poparcie dla ważnych, poruszanych czasami przez niego spraw? |
|
Data: 2012-10-31 11:56:42 | |
Autor: Trybun | |
Co się dzieje w państwie polskim? | |
W dniu 2012-10-31 09:42, Jusuf pisze:
Widzę że nawet tobie zawrócili w głowie że zaczynasz te ¶mieci okr±głostołowe różnicować. |
|
Data: 2012-10-31 13:05:46 | |
Autor: Jusuf | |
Co się dzieje w państwie polskim? | |
"Trybun" <rg@yahuoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:k6r05c$f9u$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2012-10-31 09:42, Jusuf pisze: Wła¶nie, że nie różnicuję. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2012-10-31 19:16:44 | |
Autor: Trybun | |
Co się dzieje w państwie polskim? | |
W dniu 2012-10-31 13:05, Jusuf pisze:
"Trybun" <rg@yahuoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:k6r05c$f9u$1node1.news.atman.pl... A wła¶nie że tak... A to PiS lepszy/gorszy od POSLDPSL, A to Kaczyński niepoczytalny i Tuskowi może tylko buty czy¶cić. Tak, dajesz się wci±gać w ten ich teatrzyk.. |
|
Data: 2012-10-31 19:29:25 | |
Autor: Jusuf | |
Co się dzieje w państwie polskim? | |
"Trybun" <rg@yahuoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:k6rpuf$b1v$3node1.news.atman.pl...
W dniu 2012-10-31 13:05, Jusuf pisze: Nie prawda, tutaj teatr teraz robi PiS i jego zwolennicy. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2012-10-31 19:35:28 | |
Autor: Trybun | |
Co się dzieje w państwie polskim? | |
W dniu 2012-10-31 19:29, Jusuf pisze:
"Trybun" <rg@yahuoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:k6rpuf$b1v$3node1.news.atman.pl... To jest tylko jedna z ról, grana przez jednego aktora. Cały spektakl się nazywa - "Jak kolesie wodz± za nos 38mio milionowy naród". |
|