Co się dzieje w warszawskim ratuszu?! "DGP": Brakuje pieniędzy na wypłaty środków z programu "Rodzina 500 plus"

Data: 2019-10-02 13:04:22
Autor: Lord Donald
[...]

Brakuje pieniędzy na wypłaty 500 plus w stolicy. Władze miasta twierdzą, że otrzymują za małe środki od rządu i apelują o zwiększenie dotacji. Strona rządowa odpowiada, że pieniądze wypłacane są na czas, a wina leży po stronie miasta - informuje ,,Dziennik Gazeta Prawna".

     Część mieszkańców stolicy skarży się, że wciąż nie otrzymała wypłat środków w ramach programu Rodzina 500 Plus. Okazuje się, że problem może być dużo poważniejszy niż się wydaje

-- pisze DGP w piątek na swej stronie internetowej.

Gazeta cytuje pismo prezydenta stolicy Rafała Trzaskowskiego z 13 września br., w którym informował premiera Mateusza Morawieckiego oraz ministra finansów, iż ,,aby zabezpieczyć wypłaty dla beneficjentów programu m. st. Warszawa do końca 2019 roku, należy zwiększyć plan [na okres sierpień - grudzień 2019 - red.] do wysokości 1,36 mld zł, tj. o kwotę 584 mln zł".

W piśmie Trzaskowskiego - jak podaje DGP - zaznaczono, że obecny plan wydatków w wysokości około 776,9 mln zł ,,nie zabezpiecza potrzeb mieszkańców Warszawy w zakresie realizacji programu Rodzina 500 Plus i już we wrześniu br. zabraknie środków na wypłatę świadczeń dla rodziców". ,,Jak dodał Trzaskowski, w chwili sporządzania wspomnianego pisma do premiera Warszawa miała do dyspozycji 109,6 mln zł, przy zapotrzebowaniu na środki na wrzesień w wysokości ok. 198 mln zł" - pisze gazeta.

Cytowana przez DGP rzeczniczka wojewody mazowieckiego Ewa Filipowicz wskazuje, iż ,,pieniądze Warszawa dostała na cały sierpień i na cały wrzesień".

     Nie wiem, skąd informacje z ratusza o brakujących środkach. Na pewno pieniądze na wszystkie wypłaty są zabezpieczone, środki są wypłacane w transzach zgodnie z harmonogramem. Jeszcze w tym tygodniu miasto dysponowało wolnymi środkami na koncie, więc nie wiemy, z czego wynika cały problem

-- komentuje dla dziennika rzeczniczka wojewody.

Ministerstwo Finansów poinformowało zaś DGP, że ,,pieniądze na 500 Plus zostały przekazane do wojewodów zgodnie z planem".

     To wojewodowie kierują je szczebel niżej do samorządów, które wypłacają świadczenie wychowawcze. Ale zarówno z poziomu mazowieckiego urzędu wojewódzkiego, jak i nadzorującego go Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej słyszymy, że wszystko jest w porządku i wina leży stronie władz Warszawy

-- pisze gazeta.

     Zgodnie z informacją Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego wszystkie środki na realizację świadczeń we wrześniu zostały przekazane do 19 września tego roku we wnioskowanej przez Pana Prezydenta wysokości. Dotyczy to zapotrzebowania zgłoszonego przez m. st. Warszawa w wysokości ok. 67 mln zł (wniosek z 26 sierpnia), jak i kolejnego zwiększenia zapotrzebowania na wypłatę świadczeń 500+ w wysokości 35 mln zł (wniosek z 10 września)

-- przytacza DGP wydany w czwartek komunikat resortu.

https://wpolityce.pl/polityka/465766-co-sie-dzieje-w-warszawskim-ratuszubrakuje-srodkow-na-500?fbclid=IwAR1XiEk5bvzagnRUFFYXkAlzRrdJhg7qB5RRcZUJLn78_8YlZ4rJlfEBXas

Data: 2019-10-02 13:07:33
Autor: Lord Donald
Co się dzieje w warszawskim ratuszu?! "DGP": Brakuje pieniędzy na wypłaty środkĂłw z prQ1|Bˆ+jkśŮÎ)ÚçM)–ë6
W dniu 02.10.2019 o 13:04, Lord Donald pisze:
[...]

Wszędzie wypłacają w terminie. Przyjdzie Warszawiakom spierdalać z Warszawy. Kolejny Czarnobyl. Tam gdzie POsrańcy po prostu nie da się żyć.

Data: 2019-10-02 04:13:05
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 2 października 2019 13:07:35 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
W dniu 02.10.2019 o 13:04, Lord Donald pisze:
> Co się dzieje w warszawskim ratuszu?! "DGP": Brakuje pieniędzy na > wypłaty środków z programu "Rodzina 500 plus"

I we wrześniu ostatecznie wypłacono w terminie. Pieniądze wpłynęły w ostatniej chwili 26 września.
Próbowały pisiory zrobić prowokację, że ratusz nie wypłaca 500+, a tu ratusz odwinął się jako pierwszy. --
Bruno

Data: 2019-10-02 13:25:49
Autor: Lord Donald
[...]

Widzisz srajdak, problem w tym, że zalega za lipiec i sierpień.

Data: 2019-10-02 04:29:48
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 2 października 2019 13:25:50 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> Próbowały pisiory zrobić prowokację, że ratusz nie wypłaca 500+, a tu ratusz odwinął się jako pierwszy.
> Widzisz srajdak, problem w tym, że zalega za lipiec i sierpień.

A teraz dajesz dowody.

--
Bruno

Data: 2019-10-02 13:32:16
Autor: Lord Donald
[...]

Nie pierdol srajdaku, poczytaj, wniosek 10 września, przelew 19, 9 dni, 26 to Trzaskowki próbuje przed wyborami zrobić hałas, że PiS nie płaci. Srają wam do łba dokumentacja i fakty mówią co innego. Chyba że Bank Trzaskowskiego ma taką odchyłkę w realizacji przelewu. Zapewne tym bankiem zarządza wasz Petru.

Data: 2019-10-02 04:39:47
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 2 października 2019 13:32:18 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> Próbowały pisiory zrobić prowokację, że ratusz nie wypłaca 500+, a tu ratusz odwinął się jako pierwszy.

[ciach nienawistny bełkocik]

I tylko kwik pozostał.

--
Bruno

Data: 2019-10-02 04:44:52
Autor: Bruno Brunowski
> [...]
> Nie pierdol srajdaku, poczytaj, wniosek 10 września, przelew 19, 9 dni, 26 to Trzaskowki próbuje przed wyborami zrobić hałas

Mówisz, że BACZNOŚĆ!!! Naczelnik SPOCZNIJ!!! publicznie kłamał?

"- Wszystkie pieniądze przekazane zostały władzom miasta, ostatnia transza 26 września. Nie ma żadnych przeszkód, jest tylko polityka - odpowiadał Jarosław Kaczyński, prezes PiS na wspólnej konferencji z minister rodziny Bożeną Borys-Szopą."

--
Bruno

Data: 2019-10-02 13:34:01
Autor: Lord Donald
W dniu 02.10.2019 o 13:32, Lord Donald pisze:
[...]

Oczywiście mówimy o kasie za wrzesień. Wyjaśnij srajdaku dlaczego wasz Trzaskowki sprzeniewierzył kasę za lipiec i sierpien. Sponsoruje wasze farmy troli?

Data: 2019-10-02 04:43:16
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 2 października 2019 13:34:02 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

Oczywiście mówimy o kasie za wrzesień. Wyjaśnij srajdaku dlaczego wasz Trzaskowki sprzeniewierzył kasę za lipiec i sierpien. Sponsoruje wasze farmy troli?

Dawaj dowody na to, ze nie wypłacono pieniędzy za lipiec i sierpień łgarzu.

--
Bruno

Data: 2019-10-02 13:58:28
Autor: Lord Donald
[...]

Tępy srajdaku. Jakie dowody, mam pójść do ratusza? Nie miej ludzi za idiotów. Nawet wasz Trzaskowki mówi, że nie ma pieniędzy za lipiec i sierpień bo mu PiS nie płaci. Dlatego nie płacił za te miesiące. Rzeczywiście srajdaku szczają ci w oczy POsrańy a ty nadal przekręcasz rzeczywistość, typowy tępy wyznawca POsrańców. Siedzisz i dyskutujesz z faktami, kasę dostał pokazują rachunki w TV. Czego nie płaci to jego problem i mieszkańców co go wybrali. Może wydał kasę na kampanię PO, lub sprzeniewierzył, może przetrzymuje aby robić dym. Tak czy inaczej kasa znikła u niego, frajerzy z warszawy co na niego głosowali mają problem, tak wybrali a jak mówią POsrańcy "Wybory Kosztują"

Data: 2019-10-02 05:13:30
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 2 października 2019 13:58:29 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]
[ciach kwik]

Data: 2019-10-02 18:37:53
Autor: Runt
W dniu 2019-10-02 o 13:04, Lord Donald pisze:
Co się dzieje w warszawskim ratuszu?! "DGP": Brakuje pieniędzy na wypłaty środków z programu "Rodzina 500 plus"

PiS dał, PiS zabrał.

--
Runt

Co się dzieje w warszawskim ratuszu?! "DGP": Brakuje pieniędzy na wypłaty środków z programu "Rodzina 500 plus"