Co się dzieje z DVB-T w Warszawie i okolicach?

Data: 2010-10-07 18:16:17
Autor: D@niel
Co się dzieje z DVB-T w Warszawie i okolicach?
Co się dzieje z DVB-T w Warszawie i okolicach?
- programy TVP są nadawane jako "TEST" - ale bez Kultury, Historii,
Sportu ani też TVP HD;
- nadawców komercyjnych są tylko 4 "stare" programy, a 4 pozostałe to
na razie "kolorowe pasy";
- pogorszył się sygnał TVN Warszawa (to chyba w ogóle jakiś MUX-4, no
ale czego się nie robi dla zaprzyjaźnionej telewizji ;-)

Ma ktoś jakieś pojęcie jaki ma być stan docelowy i kiedy powinien
zostać osiągnięty? W innych ośrodkach jest lepiej czy gorzej? --
 Pozdrawiam - D@niel

Data: 2010-10-07 18:18:56
Autor: Cavallino
Użytkownik "D@niel" <no_such_account@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:3ogh9nah8kva.dmss94n4385t$.dlg40tude.net...
Co się dzieje z DVB-T w Warszawie i okolicach?
- programy TVP są nadawane jako "TEST" - ale bez Kultury, Historii,
Sportu ani też TVP HD;

Skąd takie info?
Przeskanowałeś eter w ostatnim tygodniu?

Wszystkie powyższe programy jak najbardziej są nadawane.

Data: 2010-10-07 18:42:08
Autor: D@niel
Co się dzieje z DVB-T w Warszawie i okolicach?
Dnia 07-Oct-10 18:18:56,  Cavallino napisawszy:

Skąd takie info?
Przeskanowałeś eter w ostatnim tygodniu?

Wszystkie powyższe programy jak najbardziej są nadawane.
Przeskanowałem przed chwilą, zanim napisałem ten post. Mam 3 programy
TVP + 4 komercyjne + TVN W-wa  czyli to co było i przed 30.09 ale
liczyłem że teraz będzie coś więcej...

--
 Pozdrawiam - D@niel

Data: 2010-10-07 18:48:39
Autor: Cavallino
Użytkownik "D@niel" <no_such_account@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1k79bh9cwoj3e.dj783ldd1jz0.dlg40tude.net...
[...]

Powinieneś mieć 7 programów TVP z mux-3.
Spróbuj jeszcze raz - przeskanuj osobno kanał na którym masz mux-3.

Może coś chwilowo wyłączyli, w końcu to ciągle testy.

Data: 2010-10-07 19:10:35
Autor: jurkas
Co się dzieje z DVB-T w Warszawie i okolicach?
Dnia 2010-10-07 18:48, * Cavallino napisaB:

Powinieneś mieć 7 programów TVP z mux-3.
Spróbuj jeszcze raz - przeskanuj osobno kanał na którym masz mux-3.

Może coś chwilowo wyłączyli, w końcu to ciągle testy.

Z Raszyna są nadawane jedynie TVP1, TVP2 i TVP Info, wystarczy sprawdzić na stronie Emitela.

Pozdrawiam
Jurek

Data: 2010-10-07 20:55:55
Autor: Cavallino
Użytkownik "jurkas" <malin_niematego_74@o2.pl> napisał w wiadomości news:

Z Raszyna są nadawane jedynie TVP1, TVP2 i TVP Info,

No fakt, oni puszczają mux-1, a nie mux-3 tak jak u nas.
Mój błąd, byłem przekonany że emitują ten sam multipleks.

Data: 2010-10-07 13:35:29
Autor: Brooks
Co się dzieje z DVB-T w Warszawie i okolicach?
> Z Raszyna są nadawane jedynie TVP1, TVP2 i TVP Info,

No fakt, oni puszczają mux-1, a nie mux-3 tak jak u nas.
Mój błąd, byłem przekonany że emitują ten sam multipleks.

Sorry bo nie zrozumialem gdzie u nas? W Polsce "A"? Bo raczej nie w
Polsce "B"!

Ogólnie ujmujac sieje sie ferment w eterze.  Moze nawet za zgoda UKE?

- pogorszył się sygnał TVN Warszawa (to chyba w ogóle jakiś MUX-4, no
ale czego się nie robi dla zaprzyjaźnionej telewizji ;-)

To zdanie najlepiej oddaje cala sytuacje NTC w Polsce.

liczyłem że teraz będzie coś więcej...

Bedziesz mial "gwiazde" na stadionie narodowym za 10 baniek! Siec
cicho.

Przeskanowałeś eter w ostatnim tygodniu?

Tak! Modli sie dwa razy dziennie rano i wieczorem a skanuje eter
regularnie do sniadania i kolacji.

Ma ktoś jakieś pojęcie jaki ma być stan docelowy i kiedy powinien
zostać osiągnięty?

Po smierci: raj albo piekielko.

W innych ośrodkach jest lepiej czy gorzej?

W innych osrodkach ... a TVP ma ich troche w Polsce, jest tylko palec
w dupie.

Wiecie co.. po roku 1989 w tej Polsce wiele zmienilo sie na lepsze ale
teraz to juz jest poprostu chamówa i chyba czas bedzie wyjsc z tym
wreszcie na ulice.

A zamiast "cyfrowej" zostawia Polske oszukana i tyle.

--
Brooks

Data: 2010-10-08 20:59:55
Autor: Cavallino
Użytkownik "Brooks" <digitalbrooks@gmail.com> napisał w wiadomości news:8a543650-827c-4efe-b34d-6696edc60a27l20g2000yqm.googlegroups.com...
> Z Raszyna są nadawane jedynie TVP1, TVP2 i TVP Info,

No fakt, oni puszczają mux-1, a nie mux-3 tak jak u nas.
Mój błąd, byłem przekonany że emitują ten sam multipleks.

Sorry bo nie zrozumialem gdzie u nas? W Polsce "A"?

Tak, w Wielkopolsce dokładniej.

W innych ośrodkach jest lepiej czy gorzej?

W innych osrodkach ... a TVP ma ich troche w Polsce, jest tylko palec
w dupie.

Ano jak widzisz w Poznaniu jest lepiej.
Nie ma TVN Warszawa, za to jest TVP Sport, TVP HD, Kultura i Historia.

Data: 2010-10-08 21:32:24
Autor: jurkas
Co się dzieje z DVB-T w Warszawie i okolicach?
Dnia 2010-10-08 20:59, * Cavallino napisaB:
W innych osrodkach ... a TVP ma ich troche w Polsce, jest tylko palec
w dupie.

Ano jak widzisz w Poznaniu jest lepiej.
Nie ma TVN Warszawa, za to jest TVP Sport, TVP HD, Kultura i Historia.

Nie bój, nie bój, jeszcze wam zabiorą :) (TVP Sport)

Data: 2010-10-08 22:31:31
Autor: Cavallino
Użytkownik "jurkas" <malin_niematego_74@o2.pl> napisał w wiadomości news:i8nrk4$pld$1news2.ipartners.pl...
[...]

Nie wątpię, już kiedyś zabrali, więc pewnie powtórzą numer.
Ale co obejrzałem za friko Mundial w HD, a poprzednio mistrzostwa w ręcznej i koszu, to moje i nikt mi nie zabierze. ;-)

Data: 2010-10-07 23:39:30
Autor: Arek.
[...]

było mówione na ten temat kilka postów wcześniej
tu masz daty wprowadzenia MUX 1,2,3 http://przelaczenie.eu/?s=kiedyigdzie&woj=mazowieckie&lok=s364r4n4r424o414m3l2l3s5g4f41648t4y3y3c2o3f5x4t5n4n5k5h5d4m5l5

Arek.

Data: 2010-10-09 10:13:40
Autor: blur
Użytkownik "D@niel" <no_such_account@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3ogh9nah8kva.dmss94n4385t$.dlg@40tude.net...
[...]

To od kiedy ten abonament będzie za DVB-T bo za darmo w PL nic nie ma !!!!!

Data: 2010-10-10 08:46:32
Autor: Brooks
On Oct 9, 9:13 am, "blur" <bl...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "D@niel" <no_such_acco...@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]

> zostać osiągnięty? W innych ośrodkach jest lepiej czy gorzej?

To od kiedy ten abonament będzie za DVB-T bo za darmo w PL nic nie ma !!!!!

Mamy w Polsce B i C skladac sie na telewizje cyfrowa w Polsce A?
Niech tym warszawiakom wystarczy przejazdzka metrem w ramach atrakcji!
wracajac do tematu watku ...Czy to taki wielki problem ustawic sobie
dwie anteny?
W bloku zdecydowanie z azartowskiej instalacji powinen byc sygnal.
Jesli nie ma to monitowac kogo trzeba!
Jesli wyczekaliscie tej NTC to nie ma wala zeby ktos cos ugral tu na
tym dodatkowa kase za dostep.
Jak jest problem to pozew zbiorowy skladac do sadu i dochodzic swoich
praw lokatorskich.

Brooks

Data: 2010-10-10 17:42:04
Autor: Wmak
Brooks <xixuowqq@jadamspam.pl> napisał(a):
[...]

Przespałeś kilkanaście lat, czy co?
W większości warszawskich bloków od bardzo dawna nie ma śladu po azartowskich instalacjach - zamiast tego są po dwie kablówki, niektóre dosyć niechętnie i nie wszędzie oferują tzw. pakiet antena - to co z powietrza analogowo plus kilka śmieci:
http://www.aster.pl/telewizja/antena_opis Ponieważ większość lokatorów założyło kablówki to spółdzielnie mieszkaniowe przestały płacić operatorom - płaci lokator.
Ten tani pakiet wydzielany jest z sieci kablowej przy pomocy filtru dolnoprzepustowego i m.inn z tego powodu duża kablówka nie wpuści do sieci kanałów DVB-T, w dodatku byłoby to niezgodne z normami - w kablu ma być DVB-C, którego to systemu tuner DVB-T nie odbierze.

P.S. Tylko małe lokalne sieci nie przejmują się normami i czasem wpuszczą DVB-
T w kabel --

Data: 2010-10-10 15:41:33
Autor: Brooks
On Oct 10, 6:42 pm, " Wmak" <w....@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Brooks <xixuo...@jadamspam.pl> napisał(a):

> [...]

którego to systemu tuner DVB-T nie odbierze.

P.S. Tylko małe lokalne sieci nie przejmują się normami i czasem wpuszczą DVB-

A prawa lokatorskie tudziez spóldzielcze i prawo do sygnalu rtv? Nie
chce mi sie wierzyc, ze jedyne rozwiazanie to wlasna antena na dachu
albo od razu las anten? Jednak chyba jest szansa na dojscie przed
sadem prawa do sygnalu jesli spóldzielnia odmawia nam prawa do wlasnej
anteny.

Brooks

Data: 2010-10-11 07:33:58
Autor: pawell32
W dniu 2010-10-11 00:41, Brooks pisze:
[...]

właściciel budynku ma zapewnić dostęp do tv publicznej.
jest kablówka - jest dostęp.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-10-11 03:22:03
Autor: Brooks
On Oct 11, 6:33 am, pawell32 <paw...@net-sat.pl> wrote:
> [...]

> anteny.

właściciel budynku ma zapewnić dostęp do tv publicznej.

Zebysmy sie dobrze zrozumieli. Placisz abo. RTV. Syglal jest w eterze.
Masz mozliwosc bez ponoszenia dodatkowych kosztów podpiac swój
odbiornik do gniazdka i cieszyc sie obrazem? Czy moze jestes zmuszany
do placenia posrednikom, bo tak i juz?
Co do standardu to chyba jest to wtórny problem, no chyba, ze masz
czarno-bialy obraz to byloby to zastanawiajace.

Brooks

Data: 2010-10-11 18:29:19
Autor: pawell32
Co się dzieje z DVB-T w Warszawie i okolicach?
Zebysmy sie dobrze zrozumieli. Placisz abo. RTV.

przemilcze tą kwestie.

Syglal jest w eterze.
Masz mozliwosc bez ponoszenia dodatkowych kosztów podpiac swój
odbiornik do gniazdka i cieszyc sie obrazem?

w moim regionie działa tylko analog, jaka jakość - wszyscy wiemy.

Czy moze jestes zmuszany
do placenia posrednikom, bo tak i juz?

jak większość

Co do standardu to chyba jest to wtórny problem, no chyba, ze masz
czarno-bialy obraz to byloby to zastanawiajace.

jak wyłacze kolor to tak.

NIE JESTEM za takim stanem rzeczy, mówię jak jest.
dlatego JESTEM zwolennikiem zmiesienia pańszcyzny jaką
jest OBOWIĄZKOWU abonament rtv
po drugie co w tym złego, że zapłacę pośrednikowi za dostarczony
sygnał, jeżeli odpowiada mi jakość i ilość w cenie usługi?
nie muszę zatem ponosić kosztów anteny (choć to najmniejszy),
instalacji.
dopuki prawo tego nie stanowi, to mało kto będzie o to dbał.
owszem są deweloperzy, którzy dają się przekonać do wykonania zbiorczej
naziemnej + sat co daje wolność wyboru każdemu lokatorowi
i jednocześnie zapobiega powstawania lasu anten.
ale inaczej jest na starych budynkach gdzie są kablówki,
a o instalacji azart wszyscy zapomnili.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-10-11 09:45:39
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4cb2a1d3$1news.home.net.pl...
[...]

ALBO pozwolić wystawić antenę.

jest kablówka - jest dostęp.

Niekoniecznie, TVP Sport to też publiczna tv.

Data: 2010-10-11 18:39:00
Autor: pawell32
W dniu 11.10.2010 09:45, Cavallino pisze:

> ALBO pozwolić wystawić antenę.

jak jest kablówka to nie musi.

> Niekoniecznie, TVP Sport to też publiczna tv.

ale coś w stylu premium...

przepraszam, jak nie miałeś tvp sport na c+, ani na dvb-t
to czemu nie wymagałeś tego od c+?
skoro mają zapewnić to czemu nie ;-)
a, to nie właściciel budynku...
co z pozostałymi kultura, historia... no i tvp hd,
mają doporowadzić sat jak mają tylko anteny naziemne na budynku?
takim sposobem możemy wiele.
jak chcemy by było lepiej, napiszmy projekt ustawy, taki społeczny
gdzie wypowiedzą się ci co mają jakieś pojęcie.......

Data: 2010-10-11 18:21:17
Autor: Cavallino
Co się dzieje z DVB-T w Warszawie i okolicach?

> ALBO pozwolić wystawić antenę.

jak jest kablówka to nie musi.

O ile kablówka zapewni wszystko co w powietrzu (niechby nawet wszystko z tvp, żeby się nie rozwodzić nad rodzajem licencji nadawcy).

> Niekoniecznie, TVP Sport to też publiczna tv.

ale coś w stylu premium...

Nie ma znaczenia - jeśli ma się liczyć to co publiczne, to spełnia warunek.

przepraszam, jak nie miałeś tvp sport na c+, ani na dvb-t
to czemu nie wymagałeś tego od c+?

Bo sam administruję swoim budynkiem, więc mogłem wystawić jakąsobie chcę antenę i łapać co bądź.
Chyba nie zrozumiałeś co napisałem w poprzednim poście.

skoro mają zapewnić to czemu nie ;-)
a, to nie właściciel budynku...
co z pozostałymi kultura, historia... no i tvp hd,

To samo.
Ma być za friko, albo stawiam własną antenę.

mają doporowadzić sat jak mają tylko anteny naziemne na budynku?

Nie, mogą doprowadzić darmowy sygnał dvb-t, a nie go specjalnie wyciąć, żeby sprzedać drogo to samo co darmowe.

Data: 2010-10-12 18:52:00
Autor: pawell32
W dniu 11.10.2010 18:21, Cavallino pisze:
O ile kablówka zapewni wszystko co w powietrzu (niechby nawet wszystko z
tvp, żeby się nie rozwodzić nad rodzajem licencji nadawcy).

wydaje mi się chyba tak jest

> Niekoniecznie, TVP Sport to też publiczna tv.

ale coś w stylu premium...

Nie ma znaczenia - jeśli ma się liczyć to co publiczne, to spełnia warunek.

no, ale na razie poczekajmy aż zakończą się wszystkie testy i będzie
do nich dostęp

[...]

doskonale zrozumiałem.
tylko ciekawe co byś powiedział jak to Ty byś musiał
doprowadzić sygnał "swoim lokatorom"

Data: 2010-10-12 09:56:29
Autor: Brooks
On Oct 12, 5:52 pm, pawell32 <paw...@net-sat.pl> wrote:
> [...]

> Chyba nie zrozumiałeś co napisałem w poprzednim poście.

doskonale zrozumiałem.
tylko ciekawe co byś powiedział jak to Ty byś musiał

Slackware 13 - power of linuxhttp://www.net-sat.pl  e-mail:paw...@net-sat.pl

Wydaje mi sie, ze od powiedzmy 20 lat w tym kraju okazalo sie ze mozna
"krecic lody" na dostarczaniu sygnalu z anteny do lokatora. Niby, ze
walczymy z lasem anten niby, ze kanaly premium a tak na prawde
lokatorzy niedosc,
ze sa zobligowani do placenia abo RTV to bardzo czesto za dostep do
podstawowych kanalów.
Stad, jesli ktos z was pamieta, wielkie larum dlaczego TVP FTA z
Astry? Wiec kablówki zaszachowaly, ze przestaja placic TVP za
redystrybucje.
Teraz tez beda zgrzyty bo tak byc nie moze na dluzsza mete jak jest.
Tak na prawde to zarówno platformy jak i kablówki powinny miec taki
model biznesowy aby zarabiac na kanalach premium. Natomiast oferta
kanalów podstawowych taka sama jak ogólnodostepne kanaly z naziemnej
telewizji powinna byc w stylu Free To View. Kupujesz karte, której nie
trzeba oplacac co miesiac aby miec dostep z satelity. W przypadku
kablówki taka ofera moglaby byc wogóle nie kodowana bo nie stanowiloby
problemu licencja a obszar dostepu.
Dzieki temu stare dokodery polsatu nie byly smieciem elektronicznym.
Zdaje sie, ze cyfrowy polsat wogóle sie nie troszczy o swój
elektrozlom.
I gdzie jest ta cholerna KRRiTV? Bo to ich job wymyslic przepisy w
razie czego przepchac przez parlament! Ich job równiez regulowac rynek
zamiast pozwalac aby biznes robil dokladnie to co chce bez dbania o
interes publiczny.
Zaloze sie, ze nikt z nich nigdy nie chwycil za olówek, zeby cos
naszkicowac w sprawie zmian przepisów, sytuacji, itp.

Brooks

Data: 2010-10-13 00:18:32
Autor: Cavallino
[...]

Pewnie bym nie był zadowolony, że nie mogę ich orżnąć sprzedając im coś, co mają za darmo.

Data: 2010-10-13 07:28:17
Autor: pawell32
W dniu 2010-10-13 00:18, Cavallino pisze:

Pewnie bym nie był zadowolony, że nie mogę ich orżnąć sprzedając im coś,
co mają za darmo.

dlaczego nie?

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-10-13 09:48:31
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4cb54385news.home.net.pl...
W dniu 2010-10-13 00:18, Cavallino pisze:

Pewnie bym nie był zadowolony, że nie mogę ich orżnąć sprzedając im coś,
co mają za darmo.

dlaczego nie?

Wiadomo dlaczego, bo straciłbym przychody które uzyskuje za płatne dostarczanie treści dostępnych za darmo.

To mniej więcej tak jak ktoś zagłuszyłby ogólnodostępny i bezpłatny sygnał internetu przez wifi (tam gdzie taki istnieje) i żądał opłat za dostarczanie tego samego kablem.
Też by nie był zadowolony, jakby nakazano mu zaprzestania blokowania tego, co się ludziom należy za darmo.

Data: 2010-10-13 10:15:29
Autor: pawell32
W dniu 2010-10-13 09:48, Cavallino pisze:
[...]

hmmm.
jak to rozwiązałbyś w dużym, wielorodzinnym bloku?
100 mieszkań, a każdy chce wystawić swoją antenę.
na dachu nie mam miejsca, za oknem za nisko i brak
odbioru. to jest problem, bo spółdzielnia czy inny
właściciel sprzedał prawa kablówkom, a zbiorcze instalacje
rozebrane. ale kiedy wchodziły kablówki nikt się nie zastanawiał
nad tym. teraz kiedy zaczyna działać dvb-t każdy domaga się
swego i ma rację.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-10-13 10:20:45
Autor: Cavallino
Co się dzieje z DVB-T w Warszawie i okolicach?
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:

jak to rozwiązałbyś w dużym, wielorodzinnym bloku?
100 mieszkań, a każdy chce wystawić swoją antenę.

Tak jak powinno być, okablować i udostępnić, albo porozumieć się z kablówkami jeśli tak wyjdzie taniej.

na dachu nie mam miejsca, za oknem za nisko i brak
odbioru. to jest problem, bo spółdzielnia czy inny
właściciel sprzedał prawa kablówkom,

Jakie prawa, do czego?
Spółdzielnia nie może sprzedać żadnych praw kablówkom, bo ich nie posiada.
Może sprzedać co najwyżej swoje obowiązki.

Czyli niech teraz się bujają z kablówkami, żeby wpuściły dvb-t do podstawowego pakietu.

Data: 2010-10-13 10:33:05
Autor: pawell32
W dniu 2010-10-13 10:20, Cavallino pisze:
Jakie prawa, do czego?
Spółdzielnia nie może sprzedać żadnych praw kablówkom, bo ich nie posiada.
Może sprzedać co najwyżej swoje obowiązki.

wiem, ale u mnie tak to nazywają.
bez zgody prezesa nic nie zrobisz i to to jest chore.
ustalili, że kablówka rozwiąże problem i tylko
ona ma zgodę na prowadzenie kabli. ja nie mogę
wystawić swojej anteny na dachu.

Czyli niech teraz się bujają z kablówkami, żeby wpuściły dvb-t do
podstawowego pakietu.

po co?
przecież to bez sensu. mamy dwa nowe budynki spółdzielni
i do kabla jak i do netu ma we TYLKO jedna firma.
na necie przycinają bo i tak nie ma innej alternatywy
(brak telefonów) i operator kabla jest tak cienki,
że nie wie co to dvb-t.
budynek oddaje się ze zbiorczą sat + dodatkowe gniazdo pod kabel.
masz wówczas wolny wybór

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-10-13 10:45:52
Autor: Cavallino
[...]

I niezgodne z prawem.
W Poznaniu już kilka spółdzielni miało do czynienia z UOKiK za blokowanie alternatywnych kablówek i dostawców netu i forowanie wybranych wg swojego widzimisie.

ustalili, że kablówka rozwiąże problem i tylko
ona ma zgodę na prowadzenie kabli. ja nie mogę
wystawić swojej anteny na dachu.

A czego zażądałeś w zamian od spółdzielni?
Sygnał naziemny należy Ci się jak psu micha.
Nie wiem czy i satelitarnego za friko byś nie wywalczył.
Sygnału dla dekodera rzecz jasna.

budynek oddaje się ze zbiorczą sat + dodatkowe gniazdo pod kabel.
masz wówczas wolny wybór

Dokładnie.
Jak ktoś tego nie zrobił, to niech się teraz broni w sądzie, albo inwestuje.
Albo zezwala na las anten.

Data: 2010-10-13 10:53:29
Autor: pawell32
W dniu 2010-10-13 10:45, Cavallino pisze:
I niezgodne z prawem.
W Poznaniu już kilka spółdzielni miało do czynienia z UOKiK za
blokowanie alternatywnych kablówek i dostawców netu i forowanie
wybranych wg swojego widzimisie.

no to chyba czas zacząć walczyć.

A czego zażądałeś w zamian od spółdzielni?
Sygnał naziemny należy Ci się jak psu micha.

nie jestem pewny. przepis nie jest jednoznaczny

Nie wiem czy i satelitarnego za friko byś nie wywalczył.
Sygnału dla dekodera rzecz jasna.

tu chyba przesadzasz. zbyt piękne by to było.
takich budynków jest promil.

[...]

jak na razie cisza, bo na Ślęży nawet testów nie zaczęli :-)

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-10-17 15:40:25
Autor: Brooks
Co się dzieje z DVB-T w Warszawie i okolicach?
On Oct 12, 11:18 pm, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Użytkownik "pawell32" <paw...@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
> doprowadzić sygnał "swoim lokatorom"

Pewnie bym nie był zadowolony, że nie mogę ich orżnąć sprzedając im coś, co

Równie dobrze móglbys kasowac mieszkanców bloków za wy/doprowadzanie
powietrza z/do ich mieszkan za pomoca wentylacji.

Patrzac z szerszej perspektywy mozna nie zarabiac na jednych kanalach
tv a odbijac to sobie na kanalach premium. Ale taki model w Polsce nie
byl chyba rozwazany.

Za satkurierem dodam, ze czesi, slowacy maja bardzo dobry model
biznesowy dystybucji  tv-satelitatnej.

Brooks

Data: 2010-10-14 22:54:06
Autor: jerzu
Co się dzieje z DVB-T w Warszawie i okolicach?
On Mon, 11 Oct 2010 09:45:39 +0200, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

Niekoniecznie, TVP Sport to też publiczna tv.

??

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-10-14 23:22:45
Autor: Cavallino
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:7freb6pg8cvclrt37rmjhdqq1g0k3vdbnu4ax.com...
On Mon, 11 Oct 2010 09:45:39 +0200, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

Niekoniecznie, TVP Sport to też publiczna tv.

??

A co Cię tak dziwi?
TVN im ten kanał produkuje czy Canal+?

Data: 2010-10-14 23:35:43
Autor: jerzu
Co się dzieje z DVB-T w Warszawie i okolicach?
On Thu, 14 Oct 2010 23:22:45 +0200, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

A co Cię tak dziwi?

Że nazywasz ją publiczną.

TVN im ten kanał produkuje czy Canal+?

Może TV Trwam. Nie wiem. Ale w UPC w analogu nie ma TVP Sport, i nigdy
nie było.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-10-14 23:39:27
Autor: Cavallino
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:nrteb690ejebtrqqc0j0nd8bphoi1ala6k4ax.com...
On Thu, 14 Oct 2010 23:22:45 +0200, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

A co Cię tak dziwi?

Że nazywasz ją publiczną.

Jest finansowana z publicznych pieniędzy, własność jest publiczna, mówisz, że jest niepubliczna?

TVN im ten kanał produkuje czy Canal+?

Może TV Trwam. Nie wiem. Ale w UPC w analogu nie ma TVP Sport, i nigdy
nie było.

A jaki to ma związek z tematem?
TVP Sport na razie nie ma oficjalnie w darmowym dvb-t, w analogu tym bardziej.
Problem się pojawi jak będzie.
Możesz w to miejsce wstawić TVP Historia - bez różnicy.

Data: 2010-10-14 23:40:55
Autor: jerzu
Co się dzieje z DVB-T w Warszawie i okolicach?
On Thu, 14 Oct 2010 23:39:27 +0200, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

Możesz w to miejsce wstawić TVP Historia - bez różnicy.

Też nie mam w kablu :))

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-10-15 00:35:40
Autor: Cavallino
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:n6ueb65q2t6uc0hn4tql0qq2l9d9g5034k4ax.com...
On Thu, 14 Oct 2010 23:39:27 +0200, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

Możesz w to miejsce wstawić TVP Historia - bez różnicy.

Też nie mam w kablu :))

Ale ja nic nie mówiłem o tym czy masz coś w kablu.
A mux-3 rusza oficjalnie 27, na razie mamy 15 października.
Po 27 możesz się domagać za friko.

Data: 2010-10-15 22:27:25
Autor: jerzu
Co się dzieje z DVB-T w Warszawie i okolicach?
On Fri, 15 Oct 2010 00:35:40 +0200, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

Po 27 możesz się domagać za friko.

Jakoś mnie się nie śpieszy.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-10-15 23:04:57
Autor: Cavallino
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:s8ehb6t5b4ebtaqfkt830mt22khq3t2m0n4ax.com...
On Fri, 15 Oct 2010 00:35:40 +0200, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

Po 27 możesz się domagać za friko.

Jakoś mnie się nie śpieszy.

Więc nie bardzo rozumiem Twój udział w tym wątku.
Jeśli nie interesuje Cię czy coś się należy, czy nie i nie spieszy Ci się do tego co się należy, to co chciałeś wnieść?

Data: 2010-10-16 00:18:22
Autor: jerzu
Co się dzieje z DVB-T w Warszawie i okolicach?
On Fri, 15 Oct 2010 23:04:57 +0200, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

Więc nie bardzo rozumiem Twój udział w tym wątku.
Jeśli nie interesuje Cię czy coś się należy, czy nie i nie spieszy Ci się do tego co się należy, to co chciałeś wnieść?

Czy mi się należy czy nie to jedno. A drugie: nie mam pilnej potrzeby
oglądania ani TVP Sport ani TVP Historia. Bedzie - dobrze, nie będzie
- też dobrze. A na 99% nie bedzie w ofercie analogowej, jest (chyba?)
w cyfrowej UPC. A operatorzy kablowi coraz bardziej naciskają na
rezygnację z analoga na rzecz cyfry. Mnie osobiście system taki jak
jest obecnie (oddzielny dekoder zamiast modułu CI + karta) średnio
pasuje, dlatego nie mam zamiaru przejścia na kabel cyfrowy.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-10-16 00:24:51
Autor: Cavallino
[...]

Tutaj pełna zgoda, parowania też nie trawię.
Nawet moduły nie bardzo, ale lepszy rydz niż nic.
Ale i tak wolę phoenixa jako czytnik (albo odpowiednio uniwersalny czytnik we własnym tunerze) .

Data: 2010-10-16 13:44:39
Autor: jerzu
Co się dzieje z DVB-T w Warszawie i okolicach?
On Sat, 16 Oct 2010 00:24:51 +0200, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

Tutaj pełna zgoda, parowania też nie trawię.
Nawet moduły nie bardzo, ale lepszy rydz niż nic.

Moduł z kartą włoże sobie bezpośrednio w telewizor, co uwalnia mnie od
kolejnego pilota. I w amplitunerze nie mam już wolnych złącz cyfrowych
audio - jedno zajete przez dvd, drugie przez PS3 a trzecie przez
nagrywarkę HDD.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-10-16 16:03:05
Autor: Cavallino
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:tt3jb6tl5vpvokc8bfd09vcnnls928piha4ax.com...
[...]

Masz tuner dvb-s2 w telewizorze?

Data: 2010-10-16 17:39:16
Autor: jerzu
Co się dzieje z DVB-T w Warszawie i okolicach?
On Sat, 16 Oct 2010 16:03:05 +0200, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

Masz tuner dvb-s2 w telewizorze?

Mowa jest o kablówce.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-10-16 23:43:35
Autor: Cavallino
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:mohjb65fk5c3ikvpkp2kr62ng807sj1eil4ax.com...
On Sat, 16 Oct 2010 16:03:05 +0200, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

Masz tuner dvb-s2 w telewizorze?

Mowa jest o kablówce.

Łooo, to obstawiam że się nie doczekasz.
A dvb-c masz? ;-)

Data: 2010-10-17 13:35:09
Autor: jerzu
Co się dzieje z DVB-T w Warszawie i okolicach?
On Sat, 16 Oct 2010 23:43:35 +0200, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

Łooo, to obstawiam że się nie doczekasz.

Jestem podobnej myśli :(

A dvb-c masz? ;-)

Mam.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Co się dzieje z DVB-T w Warszawie i okolicach?