Co się dzieje z DVB-T w Warszawie i okolicach?

Data: 2010-10-07 18:18:56
Autor: Cavallino
Użytkownik "D@niel" <no_such_account@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:3ogh9nah8kva.dmss94n4385t$.dlg40tude.net...
Co się dzieje z DVB-T w Warszawie i okolicach?
- programy TVP są nadawane jako "TEST" - ale bez Kultury, Historii,
Sportu ani też TVP HD;

Skąd takie info?
Przeskanowałeś eter w ostatnim tygodniu?

Wszystkie powyższe programy jak najbardziej są nadawane.

Data: 2010-10-07 18:42:08
Autor: D@niel
Co się dzieje z DVB-T w Warszawie i okolicach?
Dnia 07-Oct-10 18:18:56,  Cavallino napisawszy:

Skąd takie info?
Przeskanowałeś eter w ostatnim tygodniu?

Wszystkie powyższe programy jak najbardziej są nadawane.
Przeskanowałem przed chwilą, zanim napisałem ten post. Mam 3 programy
TVP + 4 komercyjne + TVN W-wa  czyli to co było i przed 30.09 ale
liczyłem że teraz będzie coś więcej...

--
 Pozdrawiam - D@niel

Data: 2010-10-07 18:48:39
Autor: Cavallino
Użytkownik "D@niel" <no_such_account@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1k79bh9cwoj3e.dj783ldd1jz0.dlg40tude.net...
[...]

Powinieneś mieć 7 programów TVP z mux-3.
Spróbuj jeszcze raz - przeskanuj osobno kanał na którym masz mux-3.

Może coś chwilowo wyłączyli, w końcu to ciągle testy.

Data: 2010-10-07 19:10:35
Autor: jurkas
Co się dzieje z DVB-T w Warszawie i okolicach?
Dnia 2010-10-07 18:48, * Cavallino napisaB:

Powinieneś mieć 7 programów TVP z mux-3.
Spróbuj jeszcze raz - przeskanuj osobno kanał na którym masz mux-3.

Może coś chwilowo wyłączyli, w końcu to ciągle testy.

Z Raszyna są nadawane jedynie TVP1, TVP2 i TVP Info, wystarczy sprawdzić na stronie Emitela.

Pozdrawiam
Jurek

Data: 2010-10-07 20:55:55
Autor: Cavallino
Użytkownik "jurkas" <malin_niematego_74@o2.pl> napisał w wiadomości news:

Z Raszyna są nadawane jedynie TVP1, TVP2 i TVP Info,

No fakt, oni puszczają mux-1, a nie mux-3 tak jak u nas.
Mój błąd, byłem przekonany że emitują ten sam multipleks.

Data: 2010-10-07 13:35:29
Autor: Brooks
Co się dzieje z DVB-T w Warszawie i okolicach?
> Z Raszyna są nadawane jedynie TVP1, TVP2 i TVP Info,

No fakt, oni puszczają mux-1, a nie mux-3 tak jak u nas.
Mój błąd, byłem przekonany że emitują ten sam multipleks.

Sorry bo nie zrozumialem gdzie u nas? W Polsce "A"? Bo raczej nie w
Polsce "B"!

Ogólnie ujmujac sieje sie ferment w eterze.  Moze nawet za zgoda UKE?

- pogorszył się sygnał TVN Warszawa (to chyba w ogóle jakiś MUX-4, no
ale czego się nie robi dla zaprzyjaźnionej telewizji ;-)

To zdanie najlepiej oddaje cala sytuacje NTC w Polsce.

liczyłem że teraz będzie coś więcej...

Bedziesz mial "gwiazde" na stadionie narodowym za 10 baniek! Siec
cicho.

Przeskanowałeś eter w ostatnim tygodniu?

Tak! Modli sie dwa razy dziennie rano i wieczorem a skanuje eter
regularnie do sniadania i kolacji.

Ma ktoś jakieś pojęcie jaki ma być stan docelowy i kiedy powinien
zostać osiągnięty?

Po smierci: raj albo piekielko.

W innych ośrodkach jest lepiej czy gorzej?

W innych osrodkach ... a TVP ma ich troche w Polsce, jest tylko palec
w dupie.

Wiecie co.. po roku 1989 w tej Polsce wiele zmienilo sie na lepsze ale
teraz to juz jest poprostu chamówa i chyba czas bedzie wyjsc z tym
wreszcie na ulice.

A zamiast "cyfrowej" zostawia Polske oszukana i tyle.

--
Brooks

Data: 2010-10-08 20:59:55
Autor: Cavallino
Użytkownik "Brooks" <digitalbrooks@gmail.com> napisał w wiadomości news:8a543650-827c-4efe-b34d-6696edc60a27l20g2000yqm.googlegroups.com...
> Z Raszyna są nadawane jedynie TVP1, TVP2 i TVP Info,

No fakt, oni puszczają mux-1, a nie mux-3 tak jak u nas.
Mój błąd, byłem przekonany że emitują ten sam multipleks.

Sorry bo nie zrozumialem gdzie u nas? W Polsce "A"?

Tak, w Wielkopolsce dokładniej.

W innych ośrodkach jest lepiej czy gorzej?

W innych osrodkach ... a TVP ma ich troche w Polsce, jest tylko palec
w dupie.

Ano jak widzisz w Poznaniu jest lepiej.
Nie ma TVN Warszawa, za to jest TVP Sport, TVP HD, Kultura i Historia.

Data: 2010-10-08 21:32:24
Autor: jurkas
Co się dzieje z DVB-T w Warszawie i okolicach?
Dnia 2010-10-08 20:59, * Cavallino napisaB:
W innych osrodkach ... a TVP ma ich troche w Polsce, jest tylko palec
w dupie.

Ano jak widzisz w Poznaniu jest lepiej.
Nie ma TVN Warszawa, za to jest TVP Sport, TVP HD, Kultura i Historia.

Nie bój, nie bój, jeszcze wam zabiorą :) (TVP Sport)

Data: 2010-10-08 22:31:31
Autor: Cavallino
Użytkownik "jurkas" <malin_niematego_74@o2.pl> napisał w wiadomości news:i8nrk4$pld$1news2.ipartners.pl...
[...]

Nie wątpię, już kiedyś zabrali, więc pewnie powtórzą numer.
Ale co obejrzałem za friko Mundial w HD, a poprzednio mistrzostwa w ręcznej i koszu, to moje i nikt mi nie zabierze. ;-)

Co się dzieje z DVB-T w Warszawie i okolicach?