Co sie dzieje z KGHMem?

Data: 2009-07-09 13:16:49
Autor: Delfino Delphis
Co sie dzieje z KGHMem?
karol wrote:

Przeciez zaraz bedzie dywidenda, mysliscie ze ktos celowo obniza wartosc
waloru, by potem tuz przed terminem wykupic duza czesc akcji?

Ja nie mam ogólnie doświadczenia w takich numerach, więc może ktoś mi
wytłumaczy co z grubsza wydarzy się w poniedziałek. Ceny będą szły jak
szalone w górę, bo każdy będzie chciał się załapać na kawałek tortu, po
czym wszyscy wieczorem ustawią sprzedaż PKC na otwarciu i we wtorek ceny
spadną o kilkadziesiąt procent? Czy może przesadzam?

Może to dobra okazja żeby otworzyć krótkie pozycje na kontrakty na KGHM w
poniedziałek o 16?

Co sie dzieje z KGHMem?