Co się dzieje z Urbanem?

Data: 2010-12-14 16:51:49
Autor: rAzor
Co się dzieje z Urbanem?
Dlaczego ten najuczciwszy facet pod słońcem (jak twierdzi towarzysz Idzikowski), jeszcze do tej pory nie wysłał kocy zamarzającym Polakom?
Przecież tak zacnego komunistę stać na szczodry gest.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-14 17:03:18
Autor: jadrys
Co się dzieje z Urbanem?
W dniu 2010-12-14 16:51, rAzor pisze:
Dlaczego ten najuczciwszy facet pod słońcem (jak twierdzi towarzysz Idzikowski), jeszcze do tej pory nie wysłał kocy zamarzającym Polakom?
Przecież tak zacnego komunistę stać na szczodry gest.

Nie wystarczy ci że nie pobiera przysługującej mu emerytury, mości kapitalisto?

Data: 2010-12-14 17:08:25
Autor: rAzor
Co się dzieje z Urbanem?
Darz bór! Użytkownik... he he - jadrys raczył napisać:
[...]

To z czego on żyje, bidulek? Żywi się kiełkami i źdźbłem?
Okłopne!
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-14 17:23:17
Autor: abc
Co się dzieje z Urbanem?
To z czego on żyje, bidulek?

Z panświnizmu. O panświnizmie można poczytać na stronie:
http://www.wsdsc.poznan.pl/milujcie/mil/mil3-4.97/nie.htm
Oto fragment

'...Nigdy w historii Polski nie było brukowca o tak potężnym ładunku
nienawiści do największych autorytetów religijnych i narodowych.
"Nie" u normalnie myślącego czytelnika budzi instynktowne uczucie
odrazy i obrzydzenia. Dlatego można powiedzieć, że wszyscy namiętni
czytelnicy tego brukowca są w stanie głębokiego duchowego i moralnego
rozkładu.

Czyż to nie jest znak daleko posuniętej patologii, kiedy ktoś, kupując
i czytając ten brukowiec, ochoczo oddaje się współopluwaniu własnej
Ojczyzny, Kościoła i siebie samego?

 "Nie" redagowane jest w stylu bolszewickiego "Bezbożnika" i
hitlerowskiego "Sturmera" ale daleko ich obu prześcignął w
umiejętności siania kłamstwa i nienawiści szczególnie w stosunku do
księży i Kościoła Katolickiego. Sam p.Urban przyznaje, że jego walka z
Kościołem to wojna totalna, ponieważ Kościół Katolicki jest okupantem
i chorą naroślą na zdrowym skomunizowanym ciele narodu polskiego.

Głównym zadaniem "Nie" jest więc pobudzanie czytelników do jawnej
antykościelnej i antyreligijnej nienawiści. Urban, który nigdy się nie
zawiódł na głupocie dużej części polskiego społeczeństwa, chełpi się z
wulgarnego i bluźnierczego języka twierdząc, że w ten sposób
współtworzy współczesną polszczyznę.

Sądzę, że niewielu uświadamia sobie, że "Nie" jest organem tzw. Ruchu
Społecznego "Nie", który współtworzy partię LSD.
Czołowi publicyści "Nie" pisują również w "Trybunie". Tak więc "Nie"
stanowi ulubioną lekturę posłów SLD i jest organem środowiska, które
współtworzy obecny obóz władzy w Polsce.

Publicyści "Nie" atakują w wyjątkowo wulgarny sposób wszelkie
wartości, gloryfikując pornografię, zabijanie dzieci nie narodzonych,
wolność rozumianą jako folgowanie najniższym instynktom, odnosząc się
z pogardą pełną nienawiści do religii, suwerenności Państwa Polskiego
i jego bezpieczeństwa.

Ludziom skupionym wokół "Nie" chodzi o zniszczenie tych wartości,
które stanowią o fundamencie naszej narodowej tożsamości. P. Urban
powiedział w programie "Bez znieczulenia": "prowadzę pismo, które
atakuje to, co uważam, że Polsce zagraża, co jest złe". Tym co według
niego zagraża Polsce to Kościół Katolicki.

Dlatego z taką perfidią prowadzona jest nieustanna kampania w celu
zniszczenia wszelkich autorytetów połączona z deprawacją moralną i
działaniem jawnie bluźnierczym. Wystarczy tu wspomnieć o podsłuchach
zakładanych w konfesjonałach czy organizowaniu bluźnierczych aktów
zawierzenia młodzieży polskiej prezerwatywie itp.

Prof. Głowiński określił ideologię, którą reprezentuje środowisko
skupione wokół "Nie" jako ideologię "panświnizmu". Polega ona na
urabianiu przekonania, że wszyscy jesteśmy świniami. Dlatego "Nie"
niszczy wszelkie autorytety nie zostawiając w spokoju również
największego autorytetu świata jakim jest Jan Paweł II. I tak np.
jubileusz 50-lecia kapłaństwa określił
jako "50-lecie czarnej roboty".

Wymowa tego brukowca jest jednoznaczna. Jest to z całą pewnością
dzieło i narzędzie samego szatana, czego nie omieszkał
podkreślić sam Urban, kończąc swój list otwarty do "p. Glempa"
dopiskiem: "z szatańskim pozdrowieniem".

Data: 2010-12-14 18:13:40
Autor: Krzysiek
Co się dzieje z Urbanem?
Hallo,

"abc"  schrieb im Newsbeitrag news:4d0799fd$0$22793$65785112news.neostrada.pl...

[...]

jezeli jest to rzeczywiscie dzielo i narzedzie samego szatana to wystarczylby
jeden egzorcysta, odtanczylby jakis taniec, rzucil pare zaklec i szatan by
uciekl. Do nory...
Dlaczego wiec tak sie nie dzieje, dlaczego zawodzi tu madrosc Swietego Kosciola
i tysiacletnie doswiadczenia wszystkich szamanow??
Najprawdopodobniej dlatego, ze nie chodzi tu wcale o szatana, a biedny p. Glowinski
wychodzi po prostu na polglowka.

Powinien Pan sie cieszyc, ze listy konczone sa dopiskiem: "z szatanskim pozdrowieniem",
bo gdyby zakonczyl "z papieskim pozdrowieniem" to wymowa tego brukowca bylaby
z cala pewnoscia dzielem i narzedziem samego papieza, nieprawdaz??
A moze prawdaz??

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-12-14 18:40:50
Autor: VSS
Co się dzieje z Urbanem?
W wiadomości:4d0799fd$0$22793$65785112@news.neostrada.pl,
abc <abc@wp.pl> nastukał:
To z czego on żyje, bidulek?

Z panświnizmu. O panświnizmie można poczytać na stronie:
http://www.wsdsc.poznan.pl/milujcie/mil/mil3-4.97/nie.htm

większych głupot dawno nie czytałem

--
VSS

Data: 2010-12-14 19:55:47
Autor: abc
Co się dzieje z Urbanem?
Z panświnizmu. O panświnizmie można poczytać na stronie:
http://www.wsdsc.poznan.pl/milujcie/mil/mil3-4.97/nie.htm

większych głupot dawno nie czytałem

Nie wszystko to, czego nie jesteś w stanie pojąć, jest głupotą...

Data: 2010-12-14 21:02:08
Autor: Polok_prawdziwy
Co się dzieje z Urbanem?
abc wrote:

Z panświnizmu. O panświnizmie można poczytać na stronie:
http://www.wsdsc.poznan.pl/milujcie/mil/mil3-4.97/nie.htm

większych głupot dawno nie czytałem

Nie wszystko to, czego nie jesteś w stanie pojąć, jest głupotą...

Posłuchej sem radyjka ABECADŁO....

http://www.faktyimity.pl/Portals/1/Files/Media/audio/FiM_7_grudnia.mp3

Data: 2010-12-14 19:51:18
Autor: Polok_prawdziwy
Co się dzieje z Urbanem?
abc wrote:

'...Nigdy w historii Polski nie było brukowca o tak potężnym ładunku
nienawiści do największych autorytetów religijnych i narodowych.

DUPCYSZ FLEKI ABECADŁO...!!!

Apozatem, łod 20-u lot ten "brukowiec" psedaje siem Urbanowi wyśmienicie...!

W pseciwieńctwie dotych wasych "Gości Niedzielnych" i inksych śMIECI PREPOGANDY KATULICKIEJ, wture z budżetu Pańctwa dotowane być musom...

Data: 2010-12-14 19:09:53
Autor: obserwator
Co się dzieje z Urbanem?
Polok_prawdziwy <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał(a):
abc wrote:

> [...]

W pseciwieńctwie dotych wasych "Gości Niedzielnych" i inksych śMIECI PREPOGANDY KATULICKIEJ, wture z budżetu Pańctwa dotowane być musom...

trza wiecej czytac, a nie myslec o dupie maryny. Lobejzycie se baco jak to
teroski wyglado:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,8269319,_Gosc_Niedzielny__wyprzedzil__Polityke___Wzrasta_sprzedaz.html

Nie - Urbana, sie juz nie liczy. Nie ma go nawet w statystykach:)) --

Data: 2010-12-14 20:59:56
Autor: Polok_prawdziwy
Co się dzieje z Urbanem?

abc wrote:

> [...]

Nie - Urbana, sie juz nie liczy. Nie ma go nawet w statystykach:))

Cheee..., cheee...., cheeee....!!!!

- dobre, dobre... - uśmiołem siem coniemiara...

Data: 2010-12-14 19:57:35
Autor: u2
Co się dzieje z Urbanem?
W dniu 2010-12-14 19:51, Polok_prawdziwy pisze:

Apozatem, łod 20-u lot ten "brukowiec" psedaje siem Urbanowi wyśmienicie...!

Serio ? Dawno nie widziałem tego szmatławca w kiosku :)

Data: 2010-12-14 19:59:40
Autor: u2
Co się dzieje z Urbanem?
W dniu 2010-12-14 19:57, u2 pisze:
W dniu 2010-12-14 19:51, Polok_prawdziwy pisze:

Apozatem, łod 20-u lot ten "brukowiec" psedaje siem Urbanowi wyśmienicie...!

Serio ? Dawno nie widziałem tego szmatławca w kiosku :)

Ale odstające uszy straszył w moim mieście z pewną kandydatką, która
oczywiście nie została wybrana ;)

Data: 2010-12-15 14:43:43
Autor: raff
Co się dzieje z Urbanem?

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4d07be9b$0$21004$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A ja nawet wiem, czemu drukowany jest na sliskim papierze :)

R.

Data: 2010-12-14 21:01:07
Autor: Polok_prawdziwy
Co się dzieje z Urbanem?
u2 wrote:

W dniu 2010-12-14 19:51, Polok_prawdziwy pisze:

Apozatem, łod 20-u lot ten "brukowiec" psedaje siem Urbanowi
wyśmienicie...!

Serio ? Dawno nie widziałem tego szmatławca w kiosku :)

Bo gały CIPOM KOśCIELNOM ci zarosły...

Data: 2010-12-14 17:25:55
Autor: jadrys
Co się dzieje z Urbanem?
W dniu 2010-12-14 17:08, rAzor pisze:
[...]

Całe życie pracował w pocie czoła na to żeby go dzisiaj było stać na niepobieranie emerytury.

Data: 2010-12-14 17:18:58
Autor: >heÂŽsk>
Co się dzieje z Urbanem?
On Tue, 14 Dec 2010 17:03:18 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

Nie wystarczy ci że nie pobiera przysługującej mu emerytury, mości kapitalisto?

 jakiez to ludzkie panisko...

Data: 2010-12-14 17:25:43
Autor: jadrys
Co się dzieje z Urbanem?
W dniu 2010-12-14 17:18, ">heÂŽsk>" pisze:
On Tue, 14 Dec 2010 17:03:18 +0100, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

Nie wystarczy ci że nie pobiera przysługującej mu emerytury, mości
kapitalisto?
  jakiez to ludzkie panisko...

Jeden z nielicznych ludzi z życia publicznego którego zaprosiłbym do swojego domu.

Data: 2010-12-14 17:47:43
Autor: raff
Co się dzieje z Urbanem?

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:ie84gl$4vu$1news.onet.pl...
[...]

Przyslugujacej ? Za co ?

On powinien odrabiac w kopalni uranu za to co robil. On i jego wnuki.

R.

Data: 2010-12-14 19:30:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Co się dzieje z Urbanem?

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ie873f$665$1news.onet.pl...

[...]

A co on takiego robił, że chcesz go tak ciężko ukarać?

Data: 2010-12-14 19:45:42
Autor: Polok_prawdziwy
Co się dzieje z Urbanem?
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Na to, tojus ta PSYGŁUPAWO RAFAŁELA łodpedzi niewymyśli....

Data: 2010-12-15 12:30:05
Autor: jadrys
Co się dzieje z Urbanem?
W dniu 2010-12-14 17:47, raff pisze:
[...]

Za wypracowane lata. Dobry wujek Tusk mu jej nie podarował.

Data: 2010-12-15 13:17:55
Autor: raff
Co się dzieje z Urbanem?

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:iea909$61r$2news.onet.pl...
[...]

"Wypracowane" w sluzbie propagandy rezimu PRL.

Za to nie powinien miec w ogole emerytury.

A jeszcze jego potomstwo ze trzy pokolenia w dol powinno placic za jego grzechy.

R.

Data: 2010-12-15 13:26:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Co się dzieje z Urbanem?

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ieabll$gep$1news.onet.pl...

[...]

A po co się tak certolić? Wysłać ABW o 6 rano, które spowoduje "samobójstwo" Urbana i po kłopocie.

Data: 2010-12-15 19:48:11
Autor: jadrys
Co się dzieje z Urbanem?
W dniu 2010-12-15 13:17, raff pisze:
[...]

Kiedy ty zmądrzejesz?

Data: 2010-12-15 09:37:40
Autor: cyc
Co się dzieje z Urbanem?
Jest doradca konusa !

cy

Data: 2010-12-14 19:43:57
Autor: Polok_prawdziwy
Co się dzieje z Urbanem?
rAzor wrote:

Dlaczego ten najuczciwszy facet pod słońcem (jak twierdzi towarzysz
Idzikowski), jeszcze do tej pory nie wysłał kocy zamarzającym Polakom?
Przecież tak zacnego komunistę stać na szczodry gest.

Wystarcy, ze ucciwie podatki łodprowadzo, w pseciwieńctwie do ciebie śMIERDZONCY KAPITULISTO (ŁODPUSTOWY ZRESTOM!)...!!!

Data: 2010-12-14 19:47:29
Autor: u2
Co się dzieje z Urbanem?
W dniu 2010-12-14 19:43, Polok_prawdziwy pisze:
rAzor wrote:

[...]

Uczciwie odprowadza PO-datki, ale nadal kradnie ile wlezie na ciemnym
ludzie.

Data: 2010-12-14 19:53:35
Autor: Polok_prawdziwy
Co się dzieje z Urbanem?

rAzor wrote:

[...]

Znacysiem, "mondry Lud", to KATULICKI LUD, podług ciebie...?

Data: 2010-12-14 20:00:32
Autor: u2
Co się dzieje z Urbanem?
W dniu 2010-12-14 19:53, Polok_prawdziwy pisze:
Uczciwie odprowadza PO-datki, ale nadal kradnie ile wlezie na ciemnym
> ludzie.
Znacysiem, "mondry Lud", to KATULICKI LUD, podług ciebie...?

Ano nie, tylko takie dupki jak ty.

Data: 2010-12-14 22:30:02
Autor: Kaczysta
Co się dzieje z Urbanem?
Użytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisał w wiadomości news:ie83qk$vb$3news.onet.pl...
[...]
Podobno szykuje się się do spotkania ze Stwórcą, w którego nie wierzy - jak głosi plotka, ma raka jądra.
AZ

Data: 2010-12-15 10:43:45
Autor: raff
Co się dzieje z Urbanem?

"Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> wrote in message news:4d07e1dd$0$21008$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Obciac i po problemie.

R.

Data: 2010-12-15 12:31:08
Autor: jadrys
Co się dzieje z Urbanem?
W dniu 2010-12-14 22:30, Kaczysta pisze:
Podobno szykuje się się do spotkania ze Stwórcą, w którego nie wierzy - jak głosi plotka, ma raka jądra.
AZ

Plotka rozpowszechniona przez ciebie?

Data: 2010-12-15 10:53:12
Autor: brat_olin
[...]