Co się dzieje z Vistulą?

Data: 2009-04-01 15:13:14
Autor: Robert
Co się dzieje z Vistulą?
Może ktoś mi wyjaśnić ten dziesiejszy spadek?

Data: 2009-04-01 15:29:19
Autor: Fidelio
Co się dzieje z Vistulą?
Użytkownik "Robert" <robertchmielinski@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqvp9f$9rr$1inews.gazeta.pl...
Może ktoś mi wyjaśnić ten dziesiejszy spadek?

--

Spółka zależna ogłosiła upadłość, Galeria Centrum czy coś takiego.

Data: 2009-04-01 16:24:33
Autor: Virck
Co się dzieje z Vistulą?

"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message news:gqvq7e$ddc$1news.task.gda.pl...
[...]

Wisi im kredyt ponad 260 mln do splacenia do konca maja.....
Uwazam, ze to raczej wychodzi jakis grubas..Moze fund, bo taki obrot 10 baniek to niezly sypacz zrobil....Lada chwila, kilka dni bedzie mozna na tym syfie zarobic z 20%....

Co się dzieje z Vistulą?