Co się dzieje z ceną i dostęp nością Provii 100F?

Data: 2009-10-08 09:17:52
Autor: John Smith
Co się dzieje z ceną i dostęp nością Provii 100F?
syriusz napisał(a):
A tak już poważniej - gdzie się zaopatrujecie w Provię?

Na Batorego w niedzielę (DC).

Trochę się zgapiłem, bo w aparacie mam ostatnią rolkę Provii i zostało
parę ledwie klatek do jej dokończenia, więc: PROVIA W SENSOWNEJ CENIE
PILNIE POSZUKIWANA... ;)

Co prawda póki co pogoda średnia (u mnie pada), ale jak wyjrzy słońce,
to ładną jesień można mieć... :)

Do ładnej jesieni to Kodak EBX wystarczy :-)

--
Mirek

Data: 2009-10-08 09:26:54
Autor: syriusz
John Smith wrote:
A tak już poważniej - gdzie się zaopatrujecie w Provię?

Na Batorego w niedzielę (DC).

A co to?

Pozdrawiam,
syriusz

Data: 2009-10-08 09:30:13
Autor: John Smith
syriusz napisał(a):
John Smith wrote:
A tak już poważniej - gdzie się zaopatrujecie w Provię?

Na Batorego w niedzielę (DC).

A co to?

Giełda fotograficzna w domyślnym mieście. :-)

--
Mirek

Data: 2009-10-08 09:35:16
Autor: syriusz
John Smith wrote:
A tak już poważniej - gdzie się zaopatrujecie w Provię?
Na Batorego w niedzielę (DC).
A co to?

Giełda fotograficzna w domyślnym mieście. :-)

Znaczy w Poznaniu? :-D
Masz jakieś dokładniejsze namiary? :)

Pozdrawiam,
syriusz

Data: 2009-10-08 09:54:57
Autor: John Smith
syriusz napisał(a):
John Smith wrote:
A tak już poważniej - gdzie się zaopatrujecie w Provię?
Na Batorego w niedzielę (DC).
A co to?

Giełda fotograficzna w domyślnym mieście. :-)

Znaczy w Poznaniu? :-D

Pępek jest gdzie indziej ;-), ale masz dobry dojazd. :-)

Masz jakieś dokładniejsze namiary? :)

Tu masz trasę spod domu :-) :

http://tiny.pl/hqlwp

Pozdrawiam,
--
Mirek

Data: 2009-10-08 10:55:22
Autor: syriusz
John Smith wrote:
Pępek jest gdzie indziej ;-), ale masz dobry dojazd. :-)

He, he... tak myślałem... :)
Tylko wiesz - czymkolwiek bym tam nie jechał, to pewnie i tak wyjdzie więcej niż 30zł za rolkę... ;)

"pępek" - dobre :)
Najlepiej jak pan od pogody na TVN uparcie mówi "...a w centrum Polski..." pokazując Warszawę... :D
"Jakie centrum?" - sobie zawsze myślę - "przecież to daleki wschód jest..." :-P

Zachód pozdrawia Wschód :)

Pozdrawiam,
syriusz

Data: 2009-10-08 11:15:47
Autor: John Smith
syriusz napisał(a):
"pępek" - dobre :)
Najlepiej jak pan od pogody na TVN uparcie mówi "...a w centrum
Polski..." pokazując Warszawę... :D

:-)
Dopóki pokazuje to OK, gorzej, że idą w Polskę newsy typu: "Jutro na
Agrykoli startuje bieg..." albo "Dzisiaj wieczorem w Hybrydach ..." :-)

Wszyscy przecież wiedzą gdzie to, w końcu cały naród budował stolicę. ;-)

"Jakie centrum?" - sobie zawsze myślę - "przecież to daleki wschód
jest..." :-P

Zachód pozdrawia Wschód :)

Ja to napływowy gastarbaiter z południa jestem :-)

--
Mirek

Data: 2009-10-08 13:30:19
Autor: syriusz
Co się dzieje z ceną i dostęp nością Provii 100F?
John Smith wrote:
:-)
[...]

Ha! To tak jak ja nie do końca pyra poznańska jestem, tylko "flanca" z pierwszej stolicy Polski... ;-D

Pozdrawiam,
syriusz

Data: 2009-10-08 14:02:03
Autor: JasiekS

Użytkownik "syriusz" <rafal@siliconet.pl> napisał w wiadomości

Ha! To tak jak ja nie do końca pyra poznańska jestem, tylko "flanca" z
pierwszej stolicy Polski... ;-D

Znaczy z Gniezna?

--
JasiekS

Data: 2009-10-09 08:28:04
Autor: syriusz
JasiekS wrote:
Ha! To tak jak ja nie do końca pyra poznańska jestem, tylko "flanca" z
pierwszej stolicy Polski... ;-D

Znaczy z Gniezna?

Tak.

Pozdrawiam,
syriusz

Data: 2009-10-08 10:15:20
Autor: Vituniu
Co się dzieje z ceną i dostępnością Provii 100F?
Masz jakieś dokładniejsze namiary? :)

52 12,67' N,  21 00,63' E

MSPANC ;)
Vituniu.

Data: 2009-10-08 10:56:46
Autor: syriusz
Co się dzieje z ceną i dostęp nością Provii 100F?
Vituniu wrote:
52 12,67' N,  21 00,63' E

Gdyby to gdzieś w moich okolicach było, to takie namiary bardzo by się przydały ;)
Też często jeżdżę "na punkt" :)

Ale niestety - tym razem za daleko...

Pozdrawiam,
syriusz

Data: 2009-10-09 02:55:36
Autor: Rob
John Smith pisze:
syriusz napisał(a):
A tak już poważniej - gdzie się zaopatrujecie w Provię?

Na Batorego w niedzielę (DC).

Pan przy kibelku też ma w zawrotnych cenach bo też ciągną z UK, w Polsce brakuje już.

Co się dzieje z ceną i dostęp nością Provii 100F?