Co sie dzieje z geba donka???

Data: 2012-05-20 00:13:24
Autor: Janusz Palikot
Co sie dzieje z geba donka???

   Ostatnio rudy wyglada tak jakby mu ktos lekko owlosiona dupe
kazal na karku nosic. Geny wylaza na wierzch? A taki byl piekny z niego kibol.... he he he
 http://i.wp.pl/a/f/jpeg/28407/donald_tusk_sejm_pap600.jpeg
http://i.wp.pl/a/f/jpeg/28544/pap_donald_tusk_600.jpeg

Data: 2012-05-20 12:47:34
Autor: Jimmy's brother
Co sie dzieje z geba donka???
Użytkownik "Janusz Palikot" <janusz@pod_dupa_mi_sie_pali.com> napisał w
wiadomości news:4fb82914$1x-privat.org...

Spójrz na to szlachetne oblicze:
http://www.youtube.com/watch?v=yuuti9geIN4&feature=related i tu:
http://www.youtube.com/watch?v=fW4Y867Oh6s&feature=related i tu: http://www.youtube.com/watch?v=d0-kP8ylsRk&feature=related  i tu: http://www.youtube.com/watch?v=dA0EF3sDgEM&feature=related

BomBel

Data: 2012-05-20 13:36:14
Autor: u2
Co sie dzieje z geba donka???
W dniu 2012-05-20 02:13, Janusz Palikot pisze:
[...]

No fakt, ohydnie wyglada ;-)

Data: 2012-05-20 08:03:24
Autor: Antenka
Co sie dzieje z geba donka???
On 20 Maj, 13:36, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> kazal na karku nosic. Geny wylaza na wierzch?
> A taki byl piekny z niego kibol.... he he he

A co tam było YouTwo? Nim zobaczyłam, mój norton poinformował mnie, że
mam opuścić tę destrukcyjną zablokowaną witrynę :-?
Donek zamienił się w Yeti? No bo jak owłosiony.... ;-o))
Antenka

Data: 2012-05-20 17:33:20
Autor: u2
Co sie dzieje z geba donka???
W dniu 2012-05-20 17:03, Antenka pisze:
No fakt, ohydnie wyglada ;-)
A co tam było YouTwo? Nim zobaczyłam, mój norton poinformował mnie, że
mam opuścić tę destrukcyjną zablokowaną witrynę :-?
Donek zamienił się w Yeti? No bo jak owłosiony.... ;-o))

Nie, to sa normalne zdjecia bez retuszu. Taki drugi kostropaty stalinek. ;-)

Data: 2012-05-23 10:25:56
Autor: Grzegorz Z.
Co sie dzieje z geba donka???
Antenka napisał:

On 20 Maj, 13:36, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

To link do "Wirtualnej Polski". A ten "twój norton" to chyba ukraiński
jest:

http://www.komputerswiat.pl/jak-to-dziala/2011/03/falszywe-antywirusy-i-ukrainskie-imperium-scareware.aspx

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-05-20 11:46:35
Autor: Obserwator
Co sie dzieje z geba donka???

> [...]

> kazal na karku nosic. Geny wylaza na wierzch? > A taki byl piekny z niego kibol.... he he he

...i glowa mu spuchla:) tyle sie chlopina nastaral aby dostac ten stolek po
Barroso, a tu masz babo placek - Sarkozy odpadl, a Merkel na wylocie:)) --

Data: 2012-05-20 13:51:53
Autor: Rafał
Co sie dzieje z geba donka???
Dnia Sun, 20 May 2012 11:46:35 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

[...]

Jarosław Kaczyński też! ;-)

Data: 2012-05-21 07:12:23
Autor: stevep
Co sie dzieje z geba donka???

[...]