Co się dzieje z http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,48 200.html?group=pl.rec.gory

Data: 2012-09-06 13:09:17
Autor: Zofia i Lech
Co się dzieje z http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,48 200.html?group=pl.rec.gory

Data: 2012-09-06 13:11:16
Autor: Zofia i Lech
Co się dzieje z http://usenet.gazeta.pl/usenet/ 0,48200.html?group=pl.rec.gory
Pojawia się taki komunikat:

"Witaj, serwis Usenet.gazeta.pl został zamknięty. Treści publikowane w serwisie nie będą już dostępne.
Pytania prosimy kierować na adres: pomoc@agora.pl."

Data: 2012-09-06 22:48:49
Autor: Zbynek Ltd.
Co się dzieje z http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,48200.html?group=pl.rec.gory
Elo

Zofia i Lech napisał(a) :
Pojawia się taki komunikat:

"Witaj, serwis Usenet.gazeta.pl został zamknięty. Treści publikowane w serwisie nie będą już dostępne.
Pytania prosimy kierować na adres: pomoc@agora.pl."

Właśnie to co jest napisane - został zamknięty. W usenecie nie daje się zamieszczać reklam flashowych i podobnych marketingowych śmieci, więc dostawcy usług wyłączają sukcesywnie serwery. Gazeta, po Onecie, jest kolejna. Pozostaje Google lub, normalnie, jak się należy - nieliczne już serwery nntp.

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2012-09-06 22:34:58
Autor: Zofia i Lech
Co się dzieje z http://usenet.gazeta.pl/usenet/ 0,48200.html?group=pl.rec.gory
W dniu czwartek, 6 września 2012 22:48:57 UTC+2 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
Elo
Pozostaje Google lub, normalnie, jak się należy - nieliczne już serwery nntp.

A jak wejść na pl-rec-gory przez taki serwer?

Data: 2012-09-07 09:58:41
Autor: Zbynek Ltd.

Skonfigurować swój czytnik poczty. Nie, nie stronę www.google.pl. Czytnik to takie coś jak Thunderbird, Outlook Express, itp. Do wysyłania maili oraz wiadomości na grupy dyskusyjne.

Data: 2012-09-07 01:57:26
Autor: Zofia i Lech
W dniu piątek, 7 września 2012 09:58:50 UTC+2 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
Zofia i Lech napisał(a) :

> A jak wejść na pl-rec-gory przez taki serwer?

> [...]

 Jaki jest adres tego serwera nntp?

Data: 2012-09-07 13:38:34
Autor: Tomasz Ziec
Co się dzieje z http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,48200.html?group=pl.rec.gory
 Jaki jest adres tego serwera nntp?

Adresów jest kilka, np. _może_ Ci działać:
news.atman.pl
news.gts.pl

Pozdrawiam,
T.

--
Tomasz Zięć aka m4sh, xmpp:m4sh@m4sh.com

Data: 2012-09-07 13:55:56
Autor: Zbynek Ltd.
Tomasz Ziec napisał(a) :
 Jaki jest adres tego serwera nntp?

Adresów jest kilka, np. _może_ Ci działać:
news.atman.pl
news.gts.pl

Także news.wsisiz.edu.pl i, za przeproszeniem, news.neostrada.pl

Data: 2012-09-07 16:25:42
Autor: Jawi
W dniu 2012-09-07 13:55, Zbynek Ltd. pisze:
Także news.wsisiz.edu.pl i, za przeproszeniem, news.neostrada.pl
i co z tym "za przeproszeniem"?
o co chodzi?
bo korzystam z niego akurat i chyba najlepszy z jakich korzystałem do tej pory

Data: 2012-09-07 16:49:14
Autor: Lechu
W dniu 07.09.2012 16:41, Lechu pisze:
[...]

kolejna próba

Lechu
http://sudecki.orangespace.pl

Data: 2012-09-07 16:50:34
Autor: Lechu
W dniu 07.09.2012 16:49, Lechu pisze:
[...]

Udało się!!! Korzystam z Thunderbirda na Linux-Ubuntu 12.04

Data: 2012-09-07 15:02:46
Autor: Tomasz Sjka
Dnia Fri, 07 Sep 2012 09:58:41 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

Zofia i Lech napisał(a) :
[...]

Polecam 40tude Dialog.
Pzdr. Tomek

Co się dzieje z http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,48 200.html?group=pl.rec.gory