Data: 2013-01-29 18:49:27 | |
Autor: TJ_Blues | |
Co się dzieje z tymi Dreamlinerami? | |
On Tuesday, January 29, 2013 11:16:13 AM UTC-5, Marcin N wrote:
W TV mówią, że samoloty mogą być uziemione nawet przez rok. http://youtu.be/83BT8NL_9EU 42min. W jezyku zagranicznym ale powoli i zrozumiale :-) Szefowa NTSB, Deborah Hersman, przedstawia stan dochodzenia ws. pozaru i "smoke incident" na pokladzie dwoch 787. cheers |
|
Data: 2013-01-30 06:22:48 | |
Autor: JJR | |
Co się dzieje z tymi Dreamlinerami? | |
Użytkownik "TJ_Blues" <tomekania.tj@gmail.com> napisał
W jezyku zagranicznym ale powoli i zrozumiale :-) Szefowa NTSB, Deborah Hersman, >przedstawia stan dochodzenia ws. pozaru i "smoke incident" na pokladzie dwoch 787. Pełna profeska, może nasza prokuratura też się kiedyś nauczy zrozumiale tłumaczyć :) A poważnie mówiąc, nagranie choć sprzed paru dni jest już nieaktualne w tym sensie, że wykluczono winę akumulatorów. Za to pozostaje aktualne w kliku miejscach kiedy mowa o skontrolowaniu całego systemu instalacji elektrycznej oraz zabezpieczeń które miały zadziałać i odłączyć aku od sieci, ale tego nie zrobiły. Stąd obawy o długotrwałość zawieszenia samolotów - wykluczono najprostszy powód, zostały bardziej złożone. -- pzdr, Jędrzej Wieża: "Air Force 53, twój silnik chyba się... a... nieważne, widzę że już wyskoczyłeś" |
|
Data: 2013-01-31 10:21:13 | |
Autor: Pawel O'Pajak | |
Co się dzieje z tymi Dreamlinerami? | |
Powitanko,
że wykluczono winę akumulatorów. Dostepu do video przez www chwilowo nie mam, ale tu pisza, ze dalej badaja: http://www.ntsb.gov/news/2013/130129b.html Swoja droga LiFePO4 bezpieczniejsze sa, a i mniejsze wymagania co do rezimu ladowania. Gestosc energii podobna jak Li-ion/Li-po, czemu wiec zdecydowali sie na "zwykle" Li-x. Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE: moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com |
|