Co się dzieje ze Stefkiem?

Data: 2012-08-21 13:36:08
Autor: jr
Co się dzieje ze Stefkiem?
Obywatel 'stevep' - czyżby sie przeniósł do Krainy Wiecznych Paściarzy?

Data: 2012-08-22 12:32:50
Autor: Trybun
Co się dzieje ze Stefkiem?
W dniu 2012-08-21 13:36, jr pisze:
Obywatel 'stevep' - czyżby sie przeniósł do Krainy Wiecznych Paściarzy?

E tam zaraz do zaświatów. Sporo użytkowników znikło w ostatnich czasach z PSP. Zresztą wydaje się że cały usenet wydaje już ostatnie tchnienia.

Data: 2012-08-22 13:25:42
Autor: jr
Co się dzieje ze Stefkiem?

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości

| E tam zaraz do zaświatów. Sporo użytkowników znikło w ostatnich czasach
| z PSP.

Niby tak, ale Pietrzykowski jest nieźle uzależniony.

 Zresztą wydaje się że cały usenet wydaje już ostatnie tchnienia.

Trochę szkoda, bo to jeden z najlepszych protokołów sieci. Czytnik segreguje
posty w strukturę drzewiastą, pozwala je sortować, filtrować... Elegancja i
prostota, tylko banera nie da się wstawić. Być może dlatego WWW są górą...
jb

Data: 2012-08-22 16:45:45
Autor: Trybun
Co się dzieje ze Stefkiem?
W dniu 2012-08-22 13:25, jr pisze:
> [...]

prostota, tylko banera nie da się wstawić. Być może dlatego WWW są górą...

Bo ja wiem, on tak jakoś falami się pojawiał i znikał z psp. Pojawiał się przeważnie przed wyborami, a po nich, w krótszym bądź dłuższym okresie czasu - znikał. A więc być może udzielał się tu za pieniądze.

Trudno jednak wykazać przyczynę zamierania usenetu. Problem nie leży tylko w coraz mniejszym zainteresowaniu użytkowników, ale także w tym że właściciele zamykają serwery.

Data: 2012-08-22 18:22:07
Autor: jr
Co się dzieje ze Stefkiem?

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:k12ras$9ju$2node1.news.atman.pl...
> [...]
| > |

| Bo ja wiem, on tak jakoś falami się pojawiał i znikał z psp. Pojawiał
| się przeważnie przed wyborami, a po nich, w krótszym bądź dłuższym
| okresie czasu - znikał. A więc być może udzielał się tu za pieniądze.

Stefek? A kto mógł płacić komuś takiemu jak on?

| Trudno jednak wykazać przyczynę zamierania usenetu. Problem nie leży
| tylko w coraz mniejszym zainteresowaniu użytkowników, ale także w tym że
| właściciele zamykają serwery.

Może dlatego, że na usenecie nie zarobią jak na WWW.
WWW przypomina trochę telewizję, gdzie jest mnóstwo reklam, na które patrzący nie ma wpływu. Dlatego WWW to kasa. Usenet jest bardziej interaktywny, a reklamy nazywa się po prostu spamem.
Fora WWW wydają sie byc jakieś takie ciasne, sztuczne, przy rozwiniętej dyskusji nie wiadomo kto komu na co odpowiada. Mnóstwo banerów, pierduł, gadżetów, które zajmują ponad połowę powierzchni uzytkowej. Ale cóż... Płacić trzeba.
Pozdr.
jb

Data: 2012-08-23 19:25:43
Autor: Trybun
Co się dzieje ze Stefkiem?
W dniu 2012-08-22 18:22, jr pisze:
> [...]
| okresie czasu - znikał. A więc być może udzielał się tu za pieniądze.

Stefek? A kto mógł płacić komuś takiemu jak on?

Jego rola polegała przede wszystkim na wklejaniu artykułów, bądź podawaniu linków do artykułów a to chyba  każdy potrafi.

> [...]

dyskusji nie wiadomo kto komu na co odpowiada. Mnóstwo banerów, pierduł,
gadżetów, które zajmują ponad połowę powierzchni uzytkowej. Ale cóż...

W tym chyba leży sedno tego wycofywania się serwisów takich jak Onet - są koszty a nie ma dochodów.

Data: 2012-08-22 15:15:34
Autor: Klin
Co się dzieje ze Stefkiem?
W dniu 2012-08-22 12:32, Trybun pisze:
[...]

   Tego akurat nie żałuję.

Data: 2012-08-22 16:45:18
Autor: Trybun
Co się dzieje ze Stefkiem?
W dniu 2012-08-22 15:15, Klin > pisze:
[...]

W swoim czasie sporo z nim powymieniałem poglądów;-) , jadnak później coraz trudniej było z nim o jakąkolwiek dyskusje.

Data: 2012-08-22 19:12:34
Autor: Klin
Co się dzieje ze Stefkiem?
W dniu 2012-08-22 16:45, Trybun pisze:

W swoim czasie sporo z nim powymieniałem poglądów;-) , jadnak później
coraz trudniej było z nim o jakąkolwiek dyskusje.

    A ile razy zostałeś nazwany kretynem?

Data: 2012-08-22 20:43:47
Autor: u2
Co się dzieje ze Stefkiem?
[...]

Zaluja tego cwoka i matola tylko cwoki i matoly :-) Ja nawet nie
zasmieje sie szyderczo na po-grzebie cyrkusa :-)

Co się dzieje ze Stefkiem?