Co się łączy z internetem w E52?

Data: 2011-06-06 11:17:20
Autor: Paweł
Co się łączy z internetem w E52?
Witajcie,

Moja nowa E52 (Plus) chce co chwilę się łaczyć z internetem.

Nie konfigutrowałem sobie poczty e-mail ale dograłem parę programów z OVI.

Przeszedłem przez modele E50 i E51, gdzie miałem zainstalowane te same aplikacje które mam teraz w E52 (lub ich starsze wersje) i tam mniej było "nieautoryzowanych" prób łączenia się z Internetem.

Aby nie nabijać rachunku połączenie z internetem ustawiłem sobie na razie tak aby "Użyj punktu dostępu" było na "Po potwierdzeniu".

Manager połączeń pokazuje typ połączenia i jego parametry transmisji a nie apliakcję, która "siedzi na" lub zainicjowała połączenie.

Czy jest jakiś "Manager zadań" poza funkcją  "Otwarte aplikacje", który pokaże KTO lub CO chce nawiązać połączenie z internetem?

Pozdrawiam,

Paweł

Data: 2011-06-06 12:20:24
Autor: KiloSierra
Co się łączy z internetem w E52?
W dniu 11/06/06 11:17, Paweł pisze:

Czy jest jakiś "Manager zadań" poza funkcją  "Otwarte aplikacje", ktĂłry
pokaże KTO lub CO chce nawiązać połączenie z internetem?

domek przytrzymaj dluzsza chwile

Data: 2011-06-06 12:39:54
Autor: Paweł
Co się łączy z internetem w E52?
domek przytrzymaj dluzsza chwile

No i właśnie wchodziłem do "Otwarte aplikacje" gdzie nie ma informacji o "ukrytych" procesach.

Niby nic nie jest uruchomione a się łączy... :-((

Pzdr,
Paweł

Data: 2011-06-06 13:46:30
Autor: daro
Paweł pisze:
[...]

To się łączy aplikacja email, wałkowane wiele razy. Musisz tam ustawić aby aplikacja nie łączyła się w określonym czasie.

Data: 2011-06-30 15:06:43
Autor: Paweł
Co się łączy z internetem w E52?
To się łączy aplikacja email, wałkowane wiele razy. Musisz tam ustawić aby aplikacja nie łączyła się w określonym czasie.

Nie nie, maila zkilowałem już na samym początku :-)

Po dokładnym śledztwie okazało się, że łączyła się aplikacja Bloomberg próbując sprawdzić kursy walut...

Pytanie pozostaje: czy jest jakiś DOKŁADNY Manager aplikacji (nie systemowy "domek"), który pokaże wszyskie procesy (te działające w tle i ukryte też)?

Pozdrawiam,

Paweł

Co się łączy z internetem w E52?