Co się odwlecze, to nie uciecze

Data: 2011-12-12 21:53:37
Autor: boukun
Co się odwlecze, to nie uciecze
Unia już pagibła i ja jej w tym pomogłem. Nie płaćcie podatków, nie trzymajcie pieniędzy w bankach, likwidujcie konta bankowe, tylko tak człowiek może być wolny i tylko tak możemy wygrać przyszłość... Niech z pustego, z próżnego przelewają...

boukun

Data: 2011-12-12 14:24:37
Autor: J-23
On 12 Gru, 21:53, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

wolny od pieniedzy to ty jestes

Data: 2011-12-13 04:32:24
Autor: stevep
Dnia 12-12-2011 o 21:53:37 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Proponuje ci jeszcze glodówkę bo uzależniasz się od producentów żywności.   '<

--
stevep

Co się odwlecze, to nie uciecze