Co sie stalo tej oponce?

Data: 2011-05-06 20:58:09
Autor: andy
Co sie stalo tej oponce?
On 05/05/2011 02:42 AM, AZ wrote:
Zalozylem sobie 3 dni temu komplecik na ktorym juz jezdzilem, po 150 na
tylnej oponie wyskoczyla gula:

https://picasaweb.google.com/artur.zabronski/MetzelerRacetec?authkey=Gv1sRgCMb23oCf-Y__nQE#5603160940053580690

No ale do domu jakos wrocilem te 400km, dzisiaj patrze na przednia a tam
takie cos:

https://picasaweb.google.com/artur.zabronski/MetzelerRacetec?authkey=Gv1sRgCMb23oCf-Y__nQE#5603160935649467458

No i mysle, mysle i nie moge wymyslec czemu to tak? Ma ktos jakis
pomysl? Opona jest spekana na samej gorze, w srodku bieznika tez sa
pekniecia.

tyl nie mam pojecia. przod - slyszalem ze pekaja jesli sa przechowywane na mrozie.

Data: 2011-05-08 00:39:25
Autor: Tomek Wozniakowski
Co sie stalo tej oponce?
   Czesc :)

W dniu 2011-05-07 05:58, andy pisze:

Co prawda Andy dawno tu nie pisal, ale jednak ten nick jest juz w uzyciu, wiec byloby fajnie, gdybys wybral sobie jakis inny :)

Bo "tym" Andy'm to chyba nie jestes ;)

Dzieki z gory :)

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Data: 2011-05-07 22:40:26
Autor: andy
Co sie stalo tej oponce?
On 05/07/2011 03:39 PM, Tomek Wozniakowski wrote:
Czesc :)

W dniu 2011-05-07 05:58, andy pisze:

Co prawda Andy dawno tu nie pisal, ale jednak ten nick jest juz w
uzyciu, wiec byloby fajnie, gdybys wybral sobie jakis inny :)

Dzieki za pamiec. To ja. A nie pisalem dawno bo czytam precele co pewien czas... Kiedys pisalem pod Alf, wczesniej AlFire a jeszcze wczesniej nie powiem ;-).

Bo "tym" Andy'm to chyba nie jestes ;)

Ciekawe czemu tak pomyslales?

Data: 2011-05-11 22:48:13
Autor: Kryhu
Co sie stalo tej oponce?
W dniu 5/8/11 7:40 AM, andy pisze:

Hej

[...]

Taaa, zależy co rozumiesz pod pojęciem "dawno" ;)
--
Pozdro
Kryhu

Data: 2011-05-11 23:03:42
Autor: KJ Siła Słów
Co sie stalo tej oponce?
W dniu 2011-05-08 07:40, andy pisze:

Dzieki za pamiec. To ja.

Sory, ale nie ;-)

TW pyta o Andy'ego vel Egzoszkielet - Suzuki RF, potem XX, potem  budowa domu, ale byc moze juz wkrotce... (ale jakby co to ja nic nie mowilem).

KJ

Data: 2011-05-11 23:19:47
Autor: Tomek Wozniakowski
Co sie stalo tej oponce?
   Czesc :)

W dniu 2011-05-11 23:03, KJ Siła Słów pisze:
W dniu 2011-05-08 07:40, andy pisze:

Dzieki za pamiec. To ja.

....hmmm...

Sory, ale nie ;-)

TW pyta o Andy'ego vel Egzoszkielet - Suzuki RF, potem XX, potem budowa
domu, ale byc moze juz wkrotce... (ale jakby co to ja nic nie mowilem).

ano wlasnie... KJ Ci odpowiedzial - TEN Andy byl tu zdecydowanie dluzej, bo prawie od poczatku (o ile nie byl w zalozycielach, ale to tylko Piotrek P. moze wiedziec ;) ).

To RF mnie naprowadzilo, ale w koncu maila mozna zmienic ;)
Sprobuj cos pomyslec z tym nickiem :)

Data: 2011-05-11 23:46:42
Autor: Kryhu
Co sie stalo tej oponce?
W dniu 5/11/11 11:03 PM, KJ Siła Słów pisze:

Hej

TW pyta o Andy'ego vel Egzoszkielet - Suzuki RF, potem XX, potem budowa
domu, ale byc moze juz wkrotce... (ale jakby co to ja nic nie mowilem).

Egzoszkieleta nie pamiętam ale między XXem a domem chyba Audi pominąłeś ;)
--
Pozdro
Kryhu

Co sie stalo tej oponce?