Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Co si stao w Damaszku 1840? polecam do przecz ytania!

Co si stao w Damaszku 1840? polecam do przecz ytania!

Data: 2010-01-14 01:55:41
Autor: muto2100
Co si stao w Damaszku 1840? polecam do przecz ytania!


Żydowskie mordy rytualne są rzeczywistością i nie dadzą się w żaden
sposób wytłumaczyć jedynie “antysemityzmem” czy “rasizmem”. Zbyt wiele
mamy przekazów historycznych, zapisków sądowych świeckich i
kościelnych, książek, artykułów w gazetach, malowideł, opowieści,
nawet ballad – czy wreszcie zapisków w Biblii – aby był to tylko
przypadek.

Zbyt często bogaci i wpływowi Żydzi usiłowali wpływać na toczące się w
rożnych krajach śledztwa w sprawie mordów rytualnych, aby były to
wydarzenia losowe.

Co więcej, ponad 20 katolickich świętych i błogosławionych było
ofiarami mordów rytualnych. Wiemy, jak drobiazgowe są procesy
kanonizacyjne. Wiec nie ma znaczenia, że dzisiejszy Watykan, w myśl
reguł poprawności politycznej, odcina się od oskarżeń. Papieże mijają,
Kościół trwa.

To nie antysemityzm dał początek wieściom o żydowskich mordach
rytualnych. Odwrotnie: to świadomość istnienia tych mordów powodowała
fale niechęci do Żydów, a wiec przejawy tego, co Żydzi usiłują zwać
“antysemityzmem”. Tak bywało w Polsce.

II Wojna Światowa położyła kres wszelkim obiektywnym badaniom zjawiska
mordów rytualnych i nie tylko. Lecz w ostatnich latach temat ten,
niczym oliwa, ponownie wypływa na wierzch. W roku 1985 opublikowano w
języku arabskim książkę o mordach w Damaszku, a w roku 1991 ukazało
się jej anglojęzyczne tłumaczenie.

W roku 2000 praktycznie nikomu nieznany badacz, Philip de Vier,
opublikował prywatny manuskrypt zatytułowany “Krwawy rytuał”, który
później (w odcinkach) ukazywał sie w prasie i był rozprowadzany przez
Eagle Publications. Manuskrypt zawiera ponad 200 doskonale
udokumentowanych przypadków mordów rytualnych, które nie jest łatwo
zanegować rutynowym bełkotem o “antysemityzmie”. Ukazał się tez w
formie książkowej, wydany przez National Vanguard Books.

Podwójne morderstwo w Damaszku w roku 1840 było wydarzeniem na skale
światową. Cała ówczesna prasa śledziła je w najdrobniejszych
szczegółach – i mimo iż liderzy światowego judaizmu starali się za
wszelka cenę ukręcić łeb sprawie, nie udało im się zwalić wszystkiego
na tzw. “antysemityzm” ani sfałszować wymowy faktów.

Damaszek jest najstarszym, bez przerwy zamieszkiwanym miastem na kuli
ziemskiej. W roku 1840 liczył 20 tys mieszkańców – mniej więcej tyle
samo, co ówczesna Palestyna. Syria była podówczas prowincją Imperium
Otomańskiego. Damaszek zawsze był międzynarodowym i wielokulturowym
miastem. Arabowie, chrześcijanie, Żydzi, Turcy oraz grupy ludności z
Europy koegzystowały w zgodzie, każda grupa zaś miała swego konsula.

Purim, żydowskie święto zemsty, przypadł na 15 lutego 1840 roku.

5 lutego Ojciec Tomasz (Padre Tomasso), katolicki ksiądz i mnich z
Sardynii oraz jego arabski służący, Ibrahim Amara (który poszedł go
szukać), jakby zniknęli z powierzchni ziemi.

Padre Tomasso znal dobrze miasto, nie mógł wiec zabłądzić. Jego
znikniecie spowodowało duże poruszenie. Po kilku dniach niespokojnego
oczekiwania na jego powrót, konsul francuski (reprezentował on
interesy Królestwa Sardynii) Comte de Ratti-Menton, poprosił
gubernatora o zbadanie sprawy.

Miasteczko było gęsto zamieszkałe, z wąskimi uliczkami. W takim
otoczeniu trudno jest cokolwiek ukryć przed oczami sąsiadów. Szybko
okazało się, że ślady prowadzą do pewnych członków żydowskiej
społeczności w Damaszku.

Dr Helmut Schramm w swym raporcie stwierdził, iż Padre Tomasso, znany
z tego, że za darmo rozdawał lekarstwa (także Żydom) został podstępnie
zwabiony do domu niejakiego Davida Harari, gdzie dokonano na nim
okrutnego mordu. Ten sam los spotkał jego służącego, który przyszedł
go szukać. Zwabiony do domu Żyda o nazwisku Meir Farhi, został zabity
w obecności kilku miejscowych żydowskich dostojników. Ofiarom
spuszczono krew, rozlano do butelek – zaś konspiratorzy zapalili sobie
tureckie fajki i raczyli się napojami alkoholowymi. Czyli, mówiąc
inaczej, urządzili sobie party.

Oprocz Davida Harari i Meira Fahri, aresztowano Aarona, Isaaka i
Józefa Harari, Sulimana Al-Hallaqa (żydowskiego cyrulika), Aslana
Farki, Mourada Al-Fathal. Jeden z konspiratorów, rabin Mousa Al-Afieh,
przeszedł na Islam przed wyznaniem szczegółów zbrodni. Inny rabin,
Moussa Bokhoor Yehuda, został aresztowany.

Wielki Rabin Jakub Al-Entabi, wezwany przed sad, potwierdził, iż
niektórzy Żydzi praktykowali krwawe rytuały i ze on sam otrzymał krew
do tych celów.

Konsul Generalny Egiptu napisał 2 kwietnia 1840 roku do Ministra Spraw
Zagranicznych Francji:

“Czuję się zobowiązany do zaprezentowania Panu kopii raportu, jaki
został wysłany do Mohammeda Ali, przygotowany przez rabina Al-Afieh,
który przeszedł na Islam. Raport wyjawia prawdę, iż ludzka krew jest
konieczna do celebrowania żydowskiego święta Yom Kippur.

To niezwykłe odkrycie pomaga nam zrozumieć, dlaczego wielu ludzi
zniknęło bez śladu i nigdy nie dowiedzieliśmy się, co się z nimi
stało. Dotyczy to również greckich niewolników, kupowanych przez Żydów
podczas wojny, którzy podobnie zniknęli w niewytłumaczalny sposób”.

Z tego wynika, iż w otomańskim imperium zjawisko mordów rytualnych nie
bylo bynajmniej rzadkie.

Francuski Konsul stwierdził, iż Żydzi z Damaszku usiłowali przekupić
ogromnymi sumami pieniędzy niektórych pracowników francuskiego
konsulatu, aby zatrzeć wszelkie slady tej i innych, podobnych zbrodni.

Warto zauważyć, iż Konsul Austrii złożył propozycję, aby całą sprawę
oddać w ręce komisji złożonej z czterech europejskich konsulów.
Ponieważ jednak wszyscy czterej “europejscy” konsulowie byli Żydami,
sprawa zostałaby natychmiast zatuszowana.

Encyclopedia Judaica (1971) insynuuje, iż Padre Tomasso był zamieszany
w jakieś “ciemne interesy”, ale nie podaje bodaj najmniejszego dowodu
na swe oszczerstwa.

Łowcy “antysemityzmu” klasyfikują sprawę mordu w Damaszku jako jedną z
trzech najważniejszych “antysemickich” afer ówczesnej epoki. Pozostałe
dwie – to sprawa kapitana Dreyfussa i  przypadek Beilissa w Kijowie..

Władze sporządziły wykaz bogactw, jakie zgromadził każdy z
oskarżonych. Jeden “worek” byl wart tyle, co pięć złotych lirów albo
125 złotych franków. Widać, że nie byli to biedni Żydzi z jakiegoś
getta – szewcy, krawcy czy naprawiacze maszyn do szycia. Wszyscy byli
niezwykle zamożnymi ludźmi: bankierami, handlowcami, mówili językami
obcymi, brali udział w polityce i administracji.

Dla ciekawości – oto wykaz:

Murad Farhi – 5000 worków złota
David Farhi – 500
Isaac Harari – 500
Aaron Harari – 5000
Joseph Harari – 300
Joseph Lifyado – 100
Moussa Abou Al-Afieh – 50
Moussa Salayankhi – 500
Aslan Farhi – 50
Joseph Farhi – 2000
Yehya Meyer Farhi – 300
Jacob Abou Al-Afieh – 100
Aaron Islambouli (Stambouli) – 2000
Rabin Jacob Intabi – podobno nie miał żadnych własnych środków, żył z
datków.

Nie da się zaprzeczyć, iż ówczesne metody śledcze uciekały się do
tortur – nie było to w owych czasach nic niezwykłego. Nie jest i
dzisiaj, nawet w tak cywilizowanych państwach, jak USA. I na pewno nie
stosowano tortur tylko dlatego, ze oskarżeni byli Żydami.

Tortury mogą doprowadzić do “wyznawania” całkowitych fantazji pod
wpływem strachu i bólu. Ale mogą też doprowadzić do wyjawienia prawdy
– i tak też się stało w procesie w Damaszku. Wymuszone niezależnie od
siebie zeznania różnych osób pokrywały się ze sobą i pokrywały się też
z zeznaniami tych konspiratorów, którzy woleli, nie czekając na
tortury, od razu wyznać prawdę. Wiele z zeznań można było później
sprawdzić, np. gdzie ukryto zwłoki.

Śledztwo wyjawiło mnóstwo makabrycznych, wręcz diabolicznych
szczegółów, których zaoszczędzimy czytelnikom.

Pod koniec kwietnia 1840 czterech Żydów uniewinniono, resztę osadzono
jako winnych zbrodni.

Oczywiście Żydzi z całego świata podjęli akcję na rzecz uratowania
“niewinnych” Żydów z Damaszku. W akcji brali udział m.in. Adolphe
Cremieux (szef najważniejszej ówczesnej organizacji żydowskiej),
Solomon Rotschild, Moses Montefiore i inni. Pod wpływem ciężkich
łapówek i nacisków politycznych, żydowscy mordercy zostali ułaskawieni
(nie uniewinnieni, lecz ułaskawieni) przez Kedywa Egiptu, którego na
dobra sprawę nie bardzo obchodzili niewierni, za jakich uważał zarówno
żydów, jak i chrześcijan.

Allgemeine Zeitung nr 152 z 1840 roku napisał, że “chociaż każdego
roku w Damaszku znika wiele chrześcijańskich dzieci bez śladu i
chociaż zawsze wszystko wskazuje na to, iż Żydzi sa sprawcami
zniknięć, nikt nie ośmiela się otwarcie ich oskarżyć, gdyż pieniądze
dają im ogromne wpływy i bezkarność u skorumpowanych władz tureckich”.

Dziś w wielu kręgach afera z Damaszku uchodzi tylko za “przejaw
skrajnego antysemityzmu”. Żydzi są znani z przepisywania historii na
nowo.

Ale czyżby było to tylko “freudiańskie przejęzyczenie się”, gdy Żyd
Adolphe Cremieux powiedział: “Jeśli żydowska religia nakazuje
morderstwa, to my wszyscy – oświeceni żydzi, chrześcijanie, muzulmanie
– podnieśmy się jak jeden mąż i zlikwidujmy ten barbarzyński kult!”.

Wybrana literatura:
Jonathan Frankel “The Damascus Affair: Ritual Murder”
Helmut Schramm “Der Judische Ritualmord”
Mustafa Tlass “Matzah Of Zion” (albo “Matzo”)
Achille Laurent “Relation Historique Des Affaires De Syrie Depuis 1840
A’ 1842″

Warto też wrzucić na Google frazę: “Padre Tomasso Damascus”.

Data: 2010-01-14 11:04:37
Autor: Prawusek
Co si stao w Damaszku 1840? polecam do przeczytania!
"muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> wrote in message
news:08d18b10-8112-40a4-9e7a-0814633b8847j14g2000yqm.googlegroups.com...

Moje dziecko mi porwano.

Data: 2010-01-14 11:34:45
Autor: Neko
Co si stao w Damaszku 1840? polecam do prze czytania!
Uytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisa

Moje dziecko mi porwano.


To juz wiemy. Dwoch  MO_SADystow go porwalo i zwal sie Synalek.
Wszyscy znamy ta wzruszajc histori.

Data: 2010-01-14 12:54:31
Autor: sofu
Co si stao w Damaszku 1840? polecam do przeczytania!

Uytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisa w wiadomoci
news:himqfd$7vm$1atlantis.news.neostrada.pl...
"muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> wrote in message
news:08d18b10-8112-40a4-9e7a-0814633b8847j14g2000yqm.googlegroups.com...

Moje dziecko mi porwano.

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Myslisz, ze jego krew spynea juz na mace?

sofu

Co si stao w Damaszku 1840? polecam do przecz ytania!

Nowy film z video.banzaj.pl wicej »
Redmi 9A - recenzja budetowego smartfona