Co się stało z Ave i Cycem? :-?

Data: 2010-07-22 13:00:35
Autor: Antenka
Co się stało z Ave i Cycem? :-?
Jedne i drugi zniknął zaraz po wygranej Komoruskiego. Czyżby
śmiertelne zejście? :-? Rozumiem, że serce nie wytrzymało :- /

Antenka

Data: 2010-07-22 16:14:58
Autor: Bruner
Co się stało z Ave i Cycem? :-?
szczury pierwsze uciekaja z plonacego okretu

Data: 2010-07-22 22:20:29
Autor: Krzysztof
Co się stało z Ave i Cycem? :-?

Użytkownik "Bruner" <soooos@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:i2a8s7$t43$1news.onet.pl...
szczury pierwsze uciekaja z plonacego okretu
EEe tam, zaczął brać leki i już nie ma rozdwojenia jaźni;)
K.

Data: 2010-07-22 13:22:47
Autor: Antenka
Co się stało z Ave i Cycem? :-?
On 22 Lip, 22:20, "Krzysztof" <osiemk_u...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Bruner" <soo...@buziaczek.pl> napisał w wiadomościnews:i2a8s7$t43$1news.onet.pl...> szczury pierwsze uciekaja z plonacego okretu

EEe tam, zaczął brać leki i już nie ma rozdwojenia jaźni;)
K.

Kto? Chyba cyc.

Antenka

Data: 2010-07-22 16:27:00
Autor: Old Speckled Hen
Co się stało z Ave i Cycem? :-?

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:2dd04e1d-1702-4947-b480-7e4bd18b0584r27g2000yqb.googlegroups.com...
Jedne i drugi zniknął zaraz po wygranej Komoruskiego. Czyżby
śmiertelne zejście? :-? Rozumiem, że serce nie wytrzymało :- /

Antenka

zazadali podwyzki od szefa za wzmagajace sie droczenia z 'antenami'. no i dostali kopa w zad..

osh

Data: 2010-07-22 22:37:44
Autor: jadrys
Co się stało z Ave i Cycem? :-?
  W dniu 2010-07-22 22:00, Antenka pisze:
Jedne i drugi zniknął zaraz po wygranej Komoruskiego. Czyżby
śmiertelne zejście? :-? Rozumiem, że serce nie wytrzymało :- /

Antenka

Piotr też się gdzieś zawieruszył, i M. Merta :-\

Data: 2010-07-23 00:29:39
Autor: boukun
Co się stało z Ave i Cycem? :-?

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:2dd04e1d-1702-4947-b480-7e4bd18b0584r27g2000yqb.googlegroups.com...
Jedne i drugi zniknął zaraz po wygranej Komoruskiego. Czyżby
śmiertelne zejście? :-? Rozumiem, że serce nie wytrzymało :- /

Antenka

Ty ciemna maso, cyc cały czas pisze, teraz jako konus...

boukun

Data: 2010-07-23 10:53:33
Autor: [heÂŽsk]
Co się stało z Ave i Cycem? :-?
On Thu, 22 Jul 2010 13:00:35 -0700 (PDT), Antenka
<sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

Jedne i drugi zniknął zaraz po wygranej Komoruskiego. Czyżby
śmiertelne zejście? :-? Rozumiem, że serce nie wytrzymało :- /

Antenka

 awus ma klopoty z prawem. dobrano sie do niego. ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2010-07-23 08:39:30
Autor: Antenka
Co się stało z Ave i Cycem? :-?
On 23 Lip, 10:53, "[heÂŽsk]" <~euro bigbred...@interia.pl> wrote:
On Thu, 22 Jul 2010 13:00:35 -0700 (PDT), Antenka

 awus ma klopoty z prawem. dobrano sie do niego. ;o))) <

Jak ja was POlszewiki nienawidzę. Rzygać się chce czytając takich
lizodupców POpieprzonych. Czy to u was norma, że szczytujecie tylko
wtedy, kiedy słuchacie, bądź ogladacie wiadomści o cudzych
nieszczęściach np. o  śmierci 96 pasażerów TU-154 pod Smoleńskiem,
aresztowaniu  niewinnego Ave Cesara za prawdę, co ją wam  w oczy
wykrzyczał zamknęliście go , bydlaki!

Wniosek
=====
Przedstawiciele jak i lizodupcy POlszewi to w zdecydowanej większości
charakteropaci.

Przykład
=====
Np. taki Pieskikot, któremu tylko wtedy staje, kiedy z lubością pastwi
się psychicznie nad rodzinami ofiar zamachu smoleńskiego 2010'.

Antenka

Data: 2010-07-24 14:11:07
Autor: konus
Co się stało z Ave i Cycem? :-?

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:c17add20-293d-

Przykład
======

Np. taki Pieskikot, któremu tylko wtedy staje, kiedy z lubością pastwi
się psychicznie nad rodzinami ofiar zamachu smoleńskiego 2010'.

Antenka

No gdzie ten przyklad ?.
Poki co napisalas tylko pomowienie .
Jakim stwierdzeniem Palikot pastwil sie nad rodzinami ofiar glupoty prezydenta ? .
Prosze o konkretne jego poczynania i stwierdzenia  a nie pisopropagande z ktorej nie da sie wycisnac ani jednego rzeczowego slowa !.

kwakwa

Data: 2010-07-24 09:37:22
Autor: Antenka
Co się stało z Ave i Cycem? :-?
On 24 Lip, 14:11, "konus" <pra...@mojapolska.watykan> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomości

Przykład
=====>
[...]

Cyco-konusie, używam skrótów myślowych. Każdy inreligentny człowiek,
który ma jako takie pojęcie o obecnej sytuacji w RP, śledzący
wiadomości w tv, czytający newsy, wie o czym piszę.
Tylko jeden cycuś-glancuś nie wie, bo jemu trza łopatologicznie
wszystko objaśniać hihihi :D

Antenka

P.s. Mimo twojego chamskiego jadu życzę ci zdrowia!
"Bądźcie państwo zdrowi, czego państwu i sobie życzę" - tak mawiał
zasłużony prezenter pogody w Radio Merkury-Poznań. No! Bądź zdrów!

Data: 2010-07-24 09:38:50
Autor: Grzegorz Z.
Co się stało z Ave i Cycem? :-?
P.s. Mimo twojego chamskiego jadu życzę ci zdrowia!

Napisz mu jeszcze że jest opętany.

Data: 2010-07-24 09:51:20
Autor: Antenka
Co się stało z Ave i Cycem? :-?
On 24 Lip, 18:38, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> P.s. Mimo twojego chamskiego jadu życzę ci zdrowia!

Napisz mu jeszcze że jest opętany.<

Tak, to prawda cycuś jest opętany. Przydałoby się kropidło ze święconą
wodą. Hm zawsze mogę pokropić monitor, czytając te szatańskie posty  :-
[

Antenka

P.s. A co ty się wtrączasz? Z tobą jest znacznie gorzej i tu pomoże
już tylko kwalifikowany egzorcysta i Św. Michał Archanioł.

Data: 2010-07-25 15:33:20
Autor: konus
Co się stało z Ave i Cycem? :-?

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:43fa2949-4116-45dc-9c5a-1f4f685d2818z10g2000yqb.googlegroups.com...
On 24 Lip, 14:11, "konus" <pra...@mojapolska.watykan> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomości

Przykład
======

[...]

Cytaty cycoantenko , cytaty !! , gdzie sa ? . Pytam po raz kolejny , jakich obrazoborczych slow uzyl Palikot , ze piszesz o nim " pastwil sie nad rodzinami ofiar " ? . Konkrety prosze a nie piso i rydzykopropagande . Widze , ze wy w tym pisie w ogole macie jakas paranoiczna tendencje do tworzenia nowych definicji dla starych pojec . Piszesz o moim " chamskim jadzie " co ma wdlg Ciebie  scharakteryzowac to , ze pytam o konkrety w sprawie rzekomego pastwienia sie Palikota nad rodzinami ofiar , Kaczynski daje nam Polakom na talerzu nowa definicje " zbrodni ", ktora mielismy okazje wczoraj z jego ust uslyszec a ktora mowi , ze zbrodnia to tak naprawde nie zbrodnia , tylko jakies blizej niesprecyzowane wydarzenie, co do ktorego jestesmy w opozycji , podobnie niejaki Brudzinski , pisowski Gebels , podaje nowa definicje blota tak , jakby w Polsce jego rodacy nie wiedzieli co ono oznacza .
Mowiac krotko ale dosadnie, macie nasrane w waszych pisowskich lbach , ktory u was zamiast pelnic funckje pojemnika na mozg , tak naprawde spelnia role nocnika .

kwakwa

Data: 2010-07-25 12:30:26
Autor: Antenka
Co się stało z Ave i Cycem? :-?
On 25 Lip, 15:33, "konus" <pra...@mojapolska.watykan> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:43fa2949-4116-45dc-9c5a-1f4f685d2818z10g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

u was zamiast pelnic funckje pojemnika na mozg , tak naprawde spelnia role

kwakwa- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

 POlszewickie stado baranów meeeee. Pieskikot jest waszym Gebelsem,
jak rozumiem? Bleeee

Antenka

Data: 2010-07-25 21:36:06
Autor: MH
Co się stało z Ave i Cycem? :-?

 POlszewickie stado baranów meeeee. Pieskikot jest waszym Gebelsem,
jak rozumiem? Bleeee

Antenka

==========================

Bleee , bleee , bleee , itd. , itd. , itp....  I to jest cała argumentacja. I jak z takim ŻENUJĄCO prymitywnym adwersarzem można dyskutować ??!!

MH

Data: 2010-07-26 00:36:22
Autor: Antenka
Co się stało z Ave i Cycem? :-?
On 24 Lip, 14:11, "konus" <pra...@mojapolska.watykan> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomości

Przykład
=====>
[...]

Pomówienie? Jakie pomówienie cycu? Zastanów się co tutaj wystukujesz!

 Wielka rzesza Polaków była świadkami w tv,  jak niejaki POlszewicki
gnojek Pieskikot wypowiadał się w sposób urągający wszelkim  zasadom
kultury i przyzwoitości, bezcześcił  ( jeśli nie rozumiesz znaczenia
tego słowa, to wyjaśniam odbierał im dobre imię, cześć świadomie
rzucając nieprawdziwe zarzuty wiedząc, że te osoby nie mogą już się
bronić)  przede wszystkim ofiary katastrofy smoleńskiej, a w drugiej
kolejności ranił rodziny ofiar, które są w czasie żałoby, pogrążane w
bólu, a może nawet  i  w rozpaczy po stracie bliskich.

Co to jest do jasnej cholery? Gdyby ktoś po smierci mojego ojca,
zaczął na niego ataka i obrzucił go stekiem kłamstw, nie ręczyłabym za
siebie - byłby trupem, a w najllepszym przypadku wylądowałby na
oddziale chirurgii szczękowej.  Przypominam ci na marginesie, że oni
już nie mogą się bronić przed tak skandalicznymi, barbarzyńskimi
atakami, a pieskikot robi to z premedytacją właśnie po to, by
zbezcześcić zmarłych oraz pastwić się psychicznie nad ich rodzinami.

Za to "badanie krwi prezydentat" pod kątem zawartości alkoholu sama
naplułabym mu chętnie  w ten głupi koci pysk!

Antenka

P.s. Nie będę podawać linków - sam se poszukaj! :-E

Data: 2010-07-26 12:54:58
Autor: konus
Co się stało z Ave i Cycem? :-?

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:b796310b-c094-4a8f-9134-04c4e04d9691f33g2000yqe.googlegroups.com...
On 24 Lip, 14:11, "konus" <pra...@mojapolska.watykan> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomości

Przykład
======

[...]

Rozumiem , ze to co powyzej napisalas mam uwazac za dowody na to , ze "Palikot pastwi sie nad rodzinami ofiar smolenskiego mordu " ? .
Chyba zartujesz !! . Niby co ma byc tego dowodem ?, to , ze chcial aby sprawdzono zawartosc alkoholu we krwi prezydenta ? .
To nazywasz pastwieniem sie nad rodzinami ofiar katastrofy ? .
Taka ocene moze wystawic tylko pisoszaleniec . Prezydent nie jest swieta krowa , jest co prawda najwyzszym ale jednak urzednikiem w psnwteie i podlega takim samym procedurom jak kazdy inny czlowiek . Domoganie sie sprawdzenia stanu trzezwosci prezydenta w sytuacji o jakiej mowimy , jest w kazdym normalnym , niezawlaszczonym przez piso i rydzykoalkaide kraju  jako norma a wrecz powinnosc . To zadanie poteguje specyficzna i dwuznaczna sytuacja w samolocie i przeprowadzane w nim rozmowy osob bezprawnie przebywajace w kokpicie a takze inne doswiadcznia zwiazane z zachowaniem prezydenta . Przypominam , ze prezydent nie byl jedyna osoba na pokladzie samolotu , byl tylko jedna z 96 osob , ktorych smierc nalezy wyjasnic niezaleznie od prawdy jaka sie nam objawi .
Pytanie zasadne rowniez ze wzgledow formalnych bo przeciez kazdy wypadek w ktorym sa ofiary musi , podkreslam musi byc sprawdzony pod katem trzezwosci uczestnikow wypadku .
Nie rozumie tego tylko ta czesc spoleczenstwa , ktora usiluje za wszelka cene z L. Kaczynskiego zrobic czlowieka wielkiego , meza stanu wbrew oczywistym faktom , ktore sytuuja go w marginesie politycznych miernot - przy calym szacunku dla czlowieka , choc nie jestem do konca pewien , czy na niego zasluguje .
Sytuacja wiec w zaen spsob nie dyskwalifikuje Palikota , ktory wykorzystuje tylko swoje obywatelksie uprawnienia a tymbardziej nie jest dowodem tego , ze " pastwi sie nad rozinami ofiar " . Moim zdaniem nieporownywalnie bardziej pastwi sie nad nimi Jaroslaw Okropny i jego kat Macierewicz . Jest to , wobec niezauwazalnych wrecz palikotowych niezrecznosci , stokroc gorsze bezczeszczenie zmarlych i pastwienie sie nad ich rodzinami . Pozatym pragne grzecznie przypomniec , ze rodziny ofiar, to nie tylko kilka rownie nawiedzonych jak Macierewicz i jego szef Jaroslaw Bezwstydny osob, lecz conajmniej kilkaset  z ktorych conajmniej  kilkadziesiat  nie zyczy sobie ( tyle wyrazilo na ten temat jasnobrzmiaca opinie ) aby uogolniac i na nich rozciagac paranoiczne podejrzenia oszalalych z bolu i podpuszczonych przez Jaroslawa Bezwzglednego i jego pomocnika Macierewicza , kilka , doslownie kilka , wdow .
Prawda wyjdzie na wierzch predzej czy pozniej ale aby mogla sie nam w pelni ukazac potrzeba spokoju i braku obaw o nia bo wina L.Kaczynskiego a moze i jego brata Jaroslawa Bezsumiennego napewno sie potwierdzi , czy Jaroslaw Klamliwy tego chce , czy nie chce .

kwakwa

Data: 2010-07-26 12:54:47
Autor: Antenka
Co się stało z Ave i Cycem? :-?
On 26 Lip, 12:54, "konus" <pra...@mojapolska.watykan> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:b796310b-c094-4a8f-9134-04c4e04d9691f33g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

jego brata Jaroslawa Bezsumiennego napewno sie potwierdzi , czy Jaroslaw

Prawda wyjdzie na jawa tak? Twoja prawda, czyli że śp.  Prezydent
prof.  Lech Kaczyński przyłożył spluwę do głowy kapitana Arkadiusza
Protasiuka i zaczął krzyczeć: "Ląduj, ląduj, bo ci łeb rozwalę!"?
Wiem, wiem to jest oficjalna zakulisowa wersja Polszewi i jej
mocodawców oraz sympatyków . Żenada :- /

Antenka

Data: 2010-07-27 11:23:29
Autor: konus
Co się stało z Ave i Cycem? :-?

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:c0660b7b-e889-4d7c-b0ff-35f22f1cc849u26g2000yqu.googlegroups.com...
> [...]

prof.  Lech Kaczyński przyłożył spluwę do głowy kapitana Arkadiusza
Protasiuka i zaczął krzyczeć: "Ląduj, ląduj, bo ci łeb rozwalę!"?

co zrobil , choc moze nie doslownie w porozumienieu a moze i za namowa swojego brata Jaroslawa Szalonego .
Moja prawda jest rownie uprawniona jak Twoja i Rydzyka mowiaca o tym , ze samolot zestrzelono a zywe jeszcze ofiary terroru uprowadzono a potem dobito strzalem w tyl glowy .
Co ja mowie ? jak Twoja ? przeciez Twoja na kilomerty pachnie paranoja .

kwakwa

Co się stało z Ave i Cycem? :-?