Co się stało z Hansem Klossem? Gdzie cycek -picek?

Data: 2012-02-06 11:36:13
Autor: Antenka
Co się stało z Hansem Klossem? Gdzie cycek -picek?
Niczego nie sugeruję, ale ktoś sukcesywnie eliminuje psp-owiczów...
Azor pewnie siedzi w jakiejś ciepłej budzie hihihi.
Baca zamarzł w szałasie...Albo to sprawa Mossadu....

Antenka

Data: 2012-02-06 12:23:38
Autor: Antenka
On 6 Lut, 20:36, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Niczego nie sugeruję, ale ktoś sukcesywnie eliminuje psp-owiczów...
Azor pewnie siedzi w jakiejś ciepłej budzie hihihi.
Baca zamarzł w szałasie...Albo to sprawa Mossadu....

Antenka

Aha! Zupełnie zapomniałam o Billy Colgate'cie! Ten pewnie wylądował
gdzieś na Kole Podbiegunowym..:-o))

Antenka

Data: 2012-02-07 06:24:03
Autor: stevep
Dnia 06-02-2012 o 20:36:13 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

Niczego nie sugeruję, ale ktoś sukcesywnie eliminuje psp-owiczów....
Azor pewnie siedzi w jakiejś ciepłej budzie hihihi.
Baca zamarzł w szałasie...Albo to sprawa Mossadu....

Antenka

Pewnie obsrywator z u2 wykończyli go przy pomocy razwiedki.

--
stevep

Data: 2012-02-07 11:48:45
Autor: Brunner
Co się stało z Hansem Klossem? Gdzie cycek -picek?
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
Niczego nie sugeruj=EA, ale kto=B6 sukcesywnie eliminuje psp-owicz=F3w...
Azor pewnie siedzi w jakiej=B6 ciep=B3ej budzie hihihi.
Baca zamarz=B3 w sza=B3asie...Albo to sprawa Mossadu....

Antenka

Jesteś na liście!

Data: 2012-02-07 18:01:41
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:14641b34-00ca-4e21-9ad0-40917e2d8c89e27g2000vbu.googlegroups.com...
Niczego nie sugeruję, ale ktoś sukcesywnie eliminuje psp-owiczów...
Azor pewnie siedzi w jakiejś ciepłej budzie hihihi.
Baca zamarzł w szałasie...Albo to sprawa Mossadu....

Antenka

I tu się zdziwisz! Ich wszystkich zakapował pewien rosyjski Żyd. Prowokuje, Obserwuje i donosi. Taka fucha po godzinach.

BomBel

Data: 2012-02-07 18:24:00
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

Niczego nie sugeruję, ale ktoś sukcesywnie eliminuje psp-owiczów...
Azor pewnie siedzi w jakiejś ciepłej budzie hihihi.
Baca zamarzł w szałasie...Albo to sprawa Mossadu....

Ty jesteś następny w kolejce, trans.

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-02-08 10:12:43
Autor: Antenka
On 7 Lut, 18:24, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:

Ty jesteś następny w kolejce, trans.<

Chyba :

"Ty jesteś następna" jak już! :-E

Antenka

Data: 2012-02-09 16:12:27
Autor: Grzegorz Z.
Co się stało z Hansem Klossem? Gdzie cycek -picek?
Antenka napisał:

"Ty jesteś następna" jak już! :-E

http://i1.celebixy.pl/7a1497a1af42688b0f3e7ec9013a5561a41d0a85/anna_grodzka_teraz_jestem_kobieta_640x0_rozmiar-niestandardowy-jpg

Data: 2012-02-09 11:11:33
Autor: Antenka
On 9 Lut, 16:12, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
Antenka napisał:

> "Ty jesteś następna" jak już! :-E

http://i1.celebixy.pl/7a1497a1af42688b0f3e7ec9013a5561a41d0a85/anna_g...<

Nie no! Grzechu to ty?! :-o)) "Pani" Gregorio, zrób coś z tym sadłem!
I może jakaś mała operacja plastyczna ryła hmm? łahahaha

Antenka

Data: 2012-02-07 20:03:32
Autor: jadryś
W dniu 2012-02-06 20:36, Antenka pisze:
Niczego nie sugeruję, ale ktoś sukcesywnie eliminuje psp-owiczów...
Azor pewnie siedzi w jakiejś ciepłej budzie hihihi.
Baca zamarzł w szałasie...Albo to sprawa Mossadu....

Antenka

No i pewnie kostucha też ma w tej eliminacji swój udział. :-(

Data: 2012-02-07 14:07:49
Autor: Antenka
On 7 Lut, 20:03, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:
> [...]

> Antenka

No i pewnie kostucha też ma w tej eliminacji swój udział. :-(

:-[

Antenka

Data: 2012-02-08 13:27:55
Autor: jadryś
W dniu 2012-02-07 23:07, Antenka pisze:
[...]

No niestety, podejrzewam że mam też wielki udział w braku aktywności na psp boukuna. Widać tak go zawstydziłem tym wypominaniem mu solidarnościowej przeszłości że zawiesił swoją działalność na psp:-(

Data: 2012-02-08 14:35:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jgtpod$mrg$1node2.news.atman.pl...
[...]

A może żona przestała go utrzymywać i pogoniła z domu darmozjada?

Data: 2012-02-08 20:07:26
Autor: jadryś
[...]

Jakiego darmozjada?, - z tego co pisał, wygląda że harował facet jak koń.

Data: 2012-02-08 21:26:18
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jguh5g$ge7$2node2.news.atman.pl...

[...]

Harował? Jak można harować, gdy się nie ma pracy. Żona zapieprzała u Niemca i utrzymywała darmozjada i dzieci, które jej narobił. A on pracował - jeśli pracą nazwiesz pisanie na psp, dzień i noc.

Data: 2012-02-08 22:02:48
Autor: jadryś
[...]

Sprawował opiekę nad dzieciakami, a dodatkowo sam modernizował dom.

Data: 2012-02-08 23:01:34
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jguntq$ngo$2node2.news.atman.pl...

[...]

Tak bronisz nieroba, że chyba u ciebie jest tak samo.

Data: 2012-02-09 17:55:43
Autor: jadryś
[...]

Wcale nie bronię, tylko stwierdzam fakty. - boukun na pewno nie jest jakimś obijającym się nygusem.

Data: 2012-02-11 09:29:12
Autor: jadrys
[...]

Tak bronisz nieroba, Ĺźe chyba u ciebie jest tak samo.

Wcale nie bronię, tylko stwierdzam fakty. - boukun na pewno nie jest jakimś obijającym się nygusem.

Jest!!!

No tak, nie nagina codziennie karku przed jaśniepanem "pracodawcą" nie liże mu butów mu butów to zaraz nygus.. Zaprawdę Wielką ci krzywdę robi ta propaganda kapitalistów, Bogdanie.

Data: 2012-02-11 10:14:39
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jh59e4$ggu$2node2.news.atman.pl...

[...]

Ty nic nie pojmujesz! To co wpier...la? Powietrze? Praną się żywi? Nie ma cudów. Jeśli nie on zap..ala na swoje utrzymanie, to ktoś inny musi to robić. Jest jak jemioła na drzewie. Pasożytem!!!!!!!!

Data: 2012-02-08 01:37:30
Autor: MH
[...]

================

Stawka większa niż życie??  Opanuj się kobito!! Za Cycem tęsknisz??  Cosik mniem siem wydawo,ze malućkie wyprysti mos..  Mossady ci je wycyckały
cyco ??

MH

Data: 2012-02-10 21:48:30
Autor: pluton
Co się stało z Hansem Klossem? Gdzie cycek -picek?
Niczego nie sugeruję, ale ktoś sukcesywnie eliminuje psp-owiczów...

Klopsik swietuje kolejne moralne zwyciestwo pierdźka i od wyborow
wypija pol litra dziennie.

Nullification

Co się stało z Hansem Klossem? Gdzie cycek -picek?