Co się stało z Michałem Kamińskim?

Data: 2011-07-11 18:33:54
Autor: abc
Co się stało z Michałem Kamińskim?
Ostatnio przykro jest patrzeć i słuchać tego człowieka.
Czy kto¶ go za co¶ przeczołgał?

Jego zachowanie przypomina zachowanie pana red. Wołka, który niegdy¶
naprzykrzał się znajomym Ałganowa, ale potem zrozumiał, że był w blędzie,
wykonał zwrot o 180 stopni i teraz nie daje się wyprzedzić nikomu w
gorliwo¶ci głoszenia pogl±dów słusznych.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2011-07-11 19:10:12
Autor: u2
W dniu 2011-07-11 18:33, abc pisze:
Ostatnio przykro jest patrzeć i słuchać tego człowieka.
Czy kto¶ go za co¶ przeczołgał?

Nie wyglada na osobe w pelni zdrowa. i nie chodzi mi o zaburzenia
psychiczne, ale o somatyczne.

Data: 2011-07-11 20:06:38
Autor: abc
[...]

Podobno Sikorski obiecał mu posadę ambasadora w Uzbekistanie, ale to nie
jest jeszcze klepnięte przez Tuska i Kamiński usilnie podlizuje się Tuskowi,
żeby przy¶pieszyć to klepnięcie.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2011-07-11 20:08:33
Autor: u2
W dniu 2011-07-11 20:06, abc pisze:
[...]

Radek S. to osoba bez honoru i godnosci. Powinien jak najszybciej
zniknac z polskiej sceny politycznej.

Data: 2011-07-11 21:04:08
Autor: Leprechaun
Co się stało z Michałem Kamińskim?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e1b2e77$0$3489$65785112news.neostrada.pl...
[...]

I co wymysliłe¶ m±dralo? Kiedy Kamiński lizał łapki prezesowi był cacy, teraz kiedy pokazuje co na prawde dzieje się w PiS to już chłopta¶ jest be?

BomBel

Data: 2011-07-11 19:27:09
Autor: Przemysław W
Co się stało z Michałem Kamińskim?

Przejrzał na oczy. Szkoda, że tak póĽno.

Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zostało nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-07-11 21:01:52
Autor: jadrys
Co się stało z Michałem Kamińskim?
W dniu 2011-07-11 18:33, abc pisze:
Ostatnio przykro jest patrzeć i słuchać tego człowieka.
Czy ktoś go za coś przeczołgał?

Zawsze taki był. Już samo oddawanie hołdów zbójowi z Chile było czymś anormalnym.

Data: 2011-07-11 23:12:08
Autor: Zennon
Co się stało z Michałem Kamińskim?

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e1b25fb$0$2444$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To kolejny agent ¶pioch w otoczeniu Wielkiego i M±drego Prezesa. Na następnych agentów ¶piochów typowani s±: Poręba(Porębski?) za planowo przegrane wybory, Kurski i Ziobro - za próbe przejęcia władzy w PiS. Przypomnij mi tego maila pod koniec PaĽdziernika

Zennon

Co się stało z Michałem Kamińskim?