Co się stało z Michałem Kamińskim?

Data: 2011-07-11 23:12:08
Autor: Zennon
Co się stało z Michałem Kamińskim?

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e1b25fb$0$2444$65785112news.neostrada.pl...
Ostatnio przykro jest patrzeć i słuchać tego człowieka.
Czy ktoś go za coś przeczołgał?

Jego zachowanie przypomina zachowanie pana red. Wołka, który niegdyś
naprzykrzał się znajomym Ałganowa, ale potem zrozumiał, że był w blędzie,
wykonał zwrot o 180 stopni i teraz nie daje się wyprzedzić nikomu w
gorliwości głoszenia poglądów słusznych.

To kolejny agent śpioch w otoczeniu Wielkiego i Mądrego Prezesa. Na następnych agentów śpiochów typowani są: Poręba(Porębski?) za planowo przegrane wybory, Kurski i Ziobro - za próbe przejęcia władzy w PiS. Przypomnij mi tego maila pod koniec Października

Zennon

Co się stało z Michałem Kamińskim?