Co się stało z dyskiem?

Data: 2019-05-25 09:00:52
Autor: Borneq
Co się stało z dyskiem?
W styczniu padł, a obecnie po ataku na komputer, gdy odtworzyłem uefi, jest widoczny, ale baardzo wolny, kopiuję z niego najwazniejsze pliki na drugi ale prędkość to nierzadko 50 kB/s (!)

Data: 2019-05-25 09:45:20
Autor: Borneq
Co się stało z dyskiem?
On 5/25/19 9:00 AM, Borneq wrote:
W styczniu padł, a obecnie po ataku na komputer, gdy odtworzyłem uefi, jest widoczny, ale baardzo wolny, kopiuję z niego najwazniejsze pliki na drugi ale prędkość to nierzadko 50 kB/s (!)

Co innego, to nie wina dysku, ale coś siedzi jeszcze w biosie
Po załadowaniu uefi zaczał widzieć dwa duże dyski
ale wolno kopiowal z jednego na drugi, a teraz myślałem że ten drugi jest w porzadku, ale bardzo wolno kopiuje z niego na klucz USB.
Co jeszcze mozna zrobić z biosem?

Data: 2019-05-25 09:51:21
Autor: Borneq
Co się stało z dyskiem?
On 5/25/19 9:45 AM, Borneq wrote:
On 5/25/19 9:00 AM, Borneq wrote:
[...]

Nie jestem pewien, na początku było bardzo wolno, teraz wolno ale kopiuje wiele małych plików zamiast jednego dużego, więc może być wolno.

Data: 2019-05-27 04:59:59
Autor: Budzik
Co się stało z dyskiem?
Użytkownik Borneq borneq@antyspam.hidden.pl ...

[...]

Polska jezyk trudna jezyk...
MSPANC!

--
Pozdrawia... Budzik
Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

Data: 2019-06-10 08:57:38
Autor: Emru
Co się stało z dyskiem?
W dniu Mon, 27 May 2019 04:59:59 +0000, u?OEytkownik Budzik napisa?‚:

[...]

Daj mu spokój...

Borneq, mógłbyś bardziej opisać twój problem, na przykład odczyty ze SMARTa albo coś? Myślę, że wtedy prędzej mógłbyś uzyskać odpowiedź, nie byłoby sytuacji rodem z pl.comp.lang.c

Co się stało z dyskiem?