Co się stało z gniazdkiem na SD card Samsunga Galaxy?

Data: 2015-04-09 21:39:31
Autor: Pszemol
Co się stało z gniazdkiem na SD card Samsunga Galaxy?
Czemu S6 nie ma gniazdka na kartę pamięci zewnętrznej SD?
Czy zrozumieli wreszcie zalety jednolitego obszaru pamięci
który doceniają od dawna użytkownicy iPhone?
No i jak to - nagle wszystkim musi wystarczyć 32GB?

Data: 2015-04-10 08:38:10
Autor: J.F.
Dnia Thu, 9 Apr 2015 21:39:31 -0500, Pszemol napisał(a):
Czemu S6 nie ma gniazdka na kartę pamięci zewnętrznej SD?
Czemu S6 nie ma wyjmowalnego akumulatora?

Samsung zatrudnil nowego marketingowca, z referencjami, tylko nie
zauwazyl jakiego telefonu uzywa :-)
Albo niezauwazy ze im strzela w stope :-)

P.S.
"Do not cover the antenna area with your hands or other objects. This
may cause connectivity problems or drain the battery."

Wy go zle trzymacie :-)

Czemu S6 nie jest dostępna w wersji wodoodpornej?

Wiele telefonow nie ma.
A co - czyzby dwie pierwsze funkcjonalnosci tak cie zachwycily, ze
chcesz kupic ?
Czyżby rozwiązano już problem typowego zawieszania się S4 i S5

Typowego ? Typowo, to S4 sie nie zawiesza.

na tyle, że uznano że można sobie pozwolić na niewymienny aku?

A co za problem, dorobi sie reset sprzetowy po dluzszym nacisnieciu
Power.

P.S. Gniazdo sluchawek na dolnej krawedzi ... hm, mam mieszane
uczucia, moze to i dobre.

wprowadzili klawisz "Recent apps", tego mi brakowalo ... ale jest
zamiast klawisza "menu", ciekawe czy nie zabraknie.

Czy zrozumieli wreszcie zalety jednolitego obszaru pamięci
który doceniają od dawna użytkownicy iPhone?
No i jak to - nagle wszystkim musi wystarczyć 32GB?

NSA zaplacilo zeby pliki trzymac w chmurze ? A AT&T dolozylo dwa razy wiecej :-)

J.

Data: 2015-04-10 08:51:13
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1pazk0izl89yb.r4msearc23bm$.dlg40tude.net...
[...]

Tak własnie zauważyłem że S6 to jak brat bliźniak iPhone6 :-)

"Do not cover the antenna area with your hands or other objects.
This may cause connectivity problems or drain the battery."

Wy go zle trzymacie :-)

Brat bliźniak :-)

Czemu S6 nie jest dostępna w wersji wodoodpornej?

Wiele telefonow nie ma.
A co - czyzby dwie pierwsze funkcjonalnosci tak cie zachwycily, ze
chcesz kupic ?

Które dwie pierwsze mnie zachwyciły?
Po prostu zdziwiłem się, że po takich fanfarach na temat wodoodporności S5 wrócono do typowego design bez wodoodporności... tyle.

Czyżby rozwiązano już problem typowego zawieszania się S4 i S5

Typowego ? Typowo, to S4 sie nie zawiesza.

Popytaj użytkowników aby szczerze powiedzieli ile razy im się fonek zawiesił.

na tyle, że uznano że można sobie pozwolić na niewymienny aku?

A co za problem, dorobi sie reset sprzetowy po dluzszym nacisnieciu
Power.

No co ty, długo trzeba czekać... :-) Baterię się wyjmuje szybciej...
To ważne ile to trwa jak operację powtarzasz parę razy dziennie....

P.S. Gniazdo sluchawek na dolnej krawedzi ... hm, mam mieszane
uczucia, moze to i dobre.

Tak jak w iPhone6. Przypadkowa zbieżność?
I pojedynczy głośnik...  Tak jak w iPhone...

wprowadzili klawisz "Recent apps", tego mi brakowalo ... ale jest
zamiast klawisza "menu", ciekawe czy nie zabraknie.

Jak to, taki konfigurowalny system i user nie może sobie
funkcji guzika zmienić?? No żartujesz chyba... :-)))

[...]

Ja tylko na przykładnie S6 widzę, że historia lubi się powtarzać...

Apple wprowadził szklany ekran, gdy wszyscy mieli plastikowe.
Płacz i wołanie o pomstę do nieba że będą się tłukły szybki.
Płacz zamilkł gdy Samsung i inni też zaczęli dawać szklane szybki.

Aple zrobił retina LCD, wszyscy krytykują po co komu tyle pikseli
w telefonie... Teraz co? Samsung zidiociał i ma ile piksli? Ano
tyle że ledwie kostka graficzna wyrabia na 8 rdzeniowym cpu!

Aple wprowadził mikroSIM w iPhone4, no i płacz i wołanie o pomstę
do nieba aż do czasu gdy Samsung i inni zaczeli używać mikroSIM.

Apple przestał dawać gniazdko karty mikroSD - znowu płacz
i zgrzytanie zebami aż do czasu gdy Samsung zrozumiał że
to dobry pomysł i ułatwia pracę z telefonem i pamięcią masową.

Jeden głośnik? Co za dziadowstwo... Ups, jeden głośnik w S6.

Gniazdo słuchawek na dole w iP? Co za dziadowsto... ups, S6 to samo.

A już skandal wywołująca niewymienna bateria w iPhone?
No proszę, HTC, potem LG a teraz nawet tak krytykujący Samsung.

Krytykowany przez fanbojów Samsunga metalowe ramki iphone
i zachwyt nad super sprężystymi plastikami w Galaxy i proszę,
w S6 już plastików nie ma, ma metalową ramkę i wygląda jak iP6 :-)

Nie zdziwię się, jak się okaże że S6 też będzie mieć nanoSIM,
aż mi się nie chce sprawdzać, ale pewnie też już fanboje Samsunga
przestaną pyszczyć na Apple o rodzaj karty SIM...

Wszystkie innowacje Apple, najpierw ostro krytykowane w iPhone
powoli przesiąkają również do Samsunga, z opóźnieniem takim,
że zawsze jest zabawa z tym jak krytyka po wypuszczeniu nowego
iPhone cichnie gdy się okazuje że wszystko co takie niedobre staje
sie super dobre jak Samsung skopiuje Apple w następnym Galaxy.

Data: 2015-04-10 15:54:44
Autor: Chris
W dniu 2015-04-10 o 15:51, Pszemol pisze:

Krytykowany przez fanbojów Samsunga metalowe ramki iphone
i zachwyt nad super sprężystymi plastikami w Galaxy i proszę,
w S6 już plastików nie ma, ma metalową ramkę i wygląda jak iP6 :-)

Dla tego olałem obie marki i wybrałem SONY :) tych przynajmniej nikt nie kopiuje.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-04-11 09:05:18
Autor: AL
Chris <actchris@gazeta.pl> Wrote in message:
W dniu 2015-04-10 o 15:51, Pszemol pisze:

Krytykowany przez fanbojów Samsunga metalowe ramki iphone
i zachwyt nad super sprężystymi plastikami w Galaxy i proszę,
w S6 już plastików nie ma, ma metalowš ramkę i wyglšda jak iP6 :-)

Dla tego olałem obie marki i wybrałem SONY :) tych przynajmniej nikt nie kopiuje.

Dokladnie.
I jest wodoszczelne, ma gniazdo karty sd, dwa glosniki, klawisz
 twardego resetu (dla szpanu raczej bo sie nie wiesza) i
 oryginalny wyglad

--
AL -- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2015-04-10 17:26:37
Autor: J.F.
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości
[...]

No, brak gniazda karty pamieci i brak wyjmowanego akumulatora.
Czy jak kto woli - jednolita pamiec i dobra bateria :-)

Po prostu zdziwiłem się, że po takich fanfarach na temat wodoodporności S5 wrócono do typowego design bez wodoodporności... tyle.

A to nie wiem, ale moze klienci nie byli sklonni przeplacic, albo sie nie sprawdzila ...

Czyżby rozwiązano już problem typowego zawieszania się S4 i S5
Typowego ? Typowo, to S4 sie nie zawiesza.
Popytaj użytkowników aby szczerze powiedzieli ile razy im się fonek zawiesił.

Ja jestem uzytkownikiem, to moge sobie sam szczerze powiedziec :-)

[...]

Zawsze mozna skrocic do sekundy :-)

P.S. Gniazdo sluchawek na dolnej krawedzi ... hm, mam mieszane
uczucia, moze to i dobre.
Tak jak w iPhone6. Przypadkowa zbieżność?
I pojedynczy głośnik...  Tak jak w iPhone...

Zbieznosc mnie nie interesuje, zastanawiam sie czy to lepiej czy gorzej :-)

[...]

A *** wie, moze i moze, w instrukcji nie opisali :-)

W kazdym badz razie brakuje mi szybkiego przelaczania miedzy aplikacjami, takiego Alt+Tab.

[...]

Ale wiesz, szczesliwie nie jeden Samsung telefony z Androidem robi.
Bedzie za bardzo ambitny, to sie je przestanie kupowac :-)

Apple wprowadził szklany ekran, gdy wszyscy mieli plastikowe.
Płacz i wołanie o pomstę do nieba że będą się tłukły szybki.
Płacz zamilkł gdy Samsung i inni też zaczęli dawać szklane szybki.

No, ale zrobili nietlukace. Czy tam rzadko tlukace.
Ale bym sie jednak troche wsciekl, jakby zaraz po zakupie drogiego modelu sie stlukla :-)

Apple przestał dawać gniazdko karty mikroSD - znowu płacz
i zgrzytanie zebami aż do czasu gdy Samsung zrozumiał że
to dobry pomysł i ułatwia pracę z telefonem i pamięcią masową.

Dobry ? Ja tego na pewno nie kupie, wlasnie z uwagi na te karte :-)
No chyba ze wypuszcza wersje 64GB ... i obniza cene, tak zebym mogl sie bez zalu przesiac na 128 :-P

Jeden głośnik? Co za dziadowstwo... Ups, jeden głośnik w S6.

No, ja tego nie zarzucalem, jesli zrobili dobrze, to niech im bedzie.
Jakos tak przez lata nie dalo sie zrobic dobrze, ale moze postep.

Gniazdo słuchawek na dole w iP? Co za dziadowsto... ups, S6 to samo.

Jesli Ci chodzi o malpowanie, to przyznaje racje. Ale je nie musze tego kupowac :-)

Tylko sie wlasnie sie zastanawiam jak ja to uzywam.
Sluchanie i trzymanie w reku ... w zasadzie moze byc.
Sluchanie i trzymanie w kieszenii ... no, w zasadzie co komu przeszkadza ze telefon jest w kieszeni do gory nogami. Moze sobie byc.
Na biurku czy lozku ... troche mi przeszkadza, ze nie moge skosnie polozyc. Bo przeszkadza wtyczka od ladowarki u dolu. Teraz beda przeszkadzaly dwie.

W samochodzie ... troszke przeszkadzala, bo za wysoko trzeba bylo montowac. Ale w sumie powinien i tak byc montowany poziomo, a wtedy nie przeszkadza.

Sluchanie i ladowanie z powerbanku ... co za g* ten Samsung (nie S6, wczesniejsze modele), z kazdej strony wtyczka, jak to wlozyc do kieszenii ?

Podsumowujac ... chyba bym wolal wtyk sluchawki u gory. I ladowarki tez u gory ...

A już skandal wywołująca niewymienna bateria w iPhone?
No proszę, HTC, potem LG a teraz nawet tak krytykujący Samsung.

Daje sie wymienic. W instrukcji napisane, ze serwis potrafi :-)

Jak pamietasz skandal wybuchl tez w swiecie Apple. I kosztowalo to ich sporo pieniedzy.
A teraz ... no coz, pare osob tego nie kupi, czesc sie boi, czesc woli miec zapasowa baterie.
To raczej margines, ale jesli nie dali dobrej baterii i to moze sie skonczyc jak u Apple :-)

Krytykowany przez fanbojów Samsunga metalowe ramki iphone

krytykowane ? Moze bardziej szyba ?

i zachwyt nad super sprężystymi plastikami w Galaxy i proszę,
w S6 już plastików nie ma, ma metalową ramkę i wygląda jak iP6 :-)

masz na mysli metalowa obudowe czy ramke ?

No coz, mam jednego, ze srebrzysta ramka. Ale to metalizowany plastik.
Telefon raz wypadl, walnal w asfalt, szybka nie pekla, ale na ramce sa brzydkie odpryski.
W uzywaniu nie przeszkadza, ale brzydko. Metal bylby chyba lepszy.

Metalowa obudowa to temat na dluzsza dyskusje ... Wy nie umiecie trzymac telefonu :-)

Nie zdziwię się, jak się okaże że S6 też będzie mieć nanoSIM,
aż mi się nie chce sprawdzać, ale pewnie też już fanboje Samsunga
przestaną pyszczyć na Apple o rodzaj karty SIM...

A ma. kolejny powod aby ... wstrzymac sie z zakupem

Wszystkie innowacje Apple, najpierw ostro krytykowane w iPhone
powoli przesiąkają również do Samsunga, z opóźnieniem takim,

No ale czy mysmy mowili ze Samsung to najlepsza firma ?
Jak nam sie nie spodoba, to nie kupimy.
I zobaczymy jaki bedzie S7 :-)

Poza tym te innowacje ... jedne lepsze, inne gorsze, a ten nano SIM po prostu za wczesnie.
Ale czas mija, nano juz nie jest problemem, a przy S7 nie bedzie wcale :-)

że zawsze jest zabawa z tym jak krytyka po wypuszczeniu nowego
iPhone cichnie gdy się okazuje że wszystko co takie niedobre staje
sie super dobre jak Samsung skopiuje Apple w następnym Galaxy.

Poczekamy, zobaczymy, co ucichnie a co zniknie.

Iphone 6 tez nie przypomina Iphone 1 - czyzby konstruktorzy blad zrobili, a dokladniej to 5 bledow ?

J.

Data: 2015-04-10 10:52:25
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:5527ebb5$0$2210$65785112news.neostrada.pl...
W kazdym badz razie brakuje mi szybkiego przelaczania miedzy aplikacjami, takiego Alt+Tab.

Takie podwójnego naciśnięcia guzika Home w iPhone? :-)

[...]

S6 jest w trzech wersjach zdaje się: 32/64/128.
Nauczyli się do Apple! :-) A ceny? Sprawdź sobie :-)

Jeden głośnik? Co za dziadowstwo... Ups, jeden głośnik w S6.

No, ja tego nie zarzucalem, jesli zrobili dobrze, to niech im bedzie.
Jakos tak przez lata nie dalo sie zrobic dobrze, ale moze postep.

Nie da się zrobić dobrze, bo za mało miejsca...
Ciut lepsze są te, które mają otwory z przodu (np. HTC).
Ale wciąż nie ma sensu w telefonie dwa głośniki bo
i tak i inaczej stereo nigdy nie będziesz miał - to ściema.
Więc krytykanci Appla że rozpoznał bezsens stosowania
dwu głośników i udawania stereo nie rozumieją co robią.
Samsung też daje jeden głośnik bo dwa nie mają sensu.

Gniazdo słuchawek na dole w iP? Co za dziadowsto... ups, S6 to samo.

Jesli Ci chodzi o malpowanie, to przyznaje racje.

No to fajnie :-)

Ale je nie musze tego kupowac :-)

Tak jak nikt nie musi kupować iPhone 6.
Przymusu nigdy nie ma.
Nie daj sobie wmawiac inaczej...

[...]

własnie o to chodzi, że jak masz kabelki po jednej stronie to:
- możesz zrobić łatwiej stację dokującą z jednej strony mającą
  dostęp zarówno do jacka audio, mikrofonu jak i charging port
- możesz obrócić telefon do góry nogami i masz choć jedną
  krawędź bez kabli, jak nie używasz stacji dokującej

W samochodzie ... troszke przeszkadzala, bo za wysoko trzeba bylo montowac. Ale w sumie powinien i tak byc montowany poziomo,
a wtedy nie przeszkadza.

Naprawdę żaden problem - kładziesz kablami do góry i ekran
Ci się automagicznie odwraca do góry nogami, nie?
Właśnie ja swojego iPhone4 nie mogę w żaden sposób
położyć w aucie jak mam słuchawki wetknięte - bo zasilanie
u dołu, słuchawki u góry i nawet jak położysz bokiem to
masz kable wystające z obu stron.

Sluchanie i ladowanie z powerbanku ... co za g* ten Samsung
(nie S6, wczesniejsze modele), z kazdej strony wtyczka, jak
to wlozyc do kieszenii ?

Otóż to :-)))

Apple znowu wymyślił innowację, reszta dopiero poszła za liderem.

Podsumowujac ... chyba bym wolal wtyk sluchawki u gory.
I ladowarki tez u gory ...

Nie mów mi że Twój telefon nie obraza ekranu...
Przecież góra dół jest pojęciem bardzo względnym.

Czy biegun północny Ziemii jest na górze czy na dole? :-)))

[...]

Przełamała się Motorola, HTC, LG nawet ostatnio przełamał się
Samsung, przełamie się reszta. Wkrótce nie będzie telefonów
z wymiennymi bateriami za klapką tak jak nie ma telefonów
z pełną klawiaturą z blackberry.

Krytykowany przez fanbojów Samsunga metalowe ramki iphone

krytykowane ? Moze bardziej szyba ?

Pamiętam, że iPhone5 był krytykowany że się aluminium łatwo
rysuje a że plastikowy Samsung sie nie rysuje i dłużej ładnie
wygląda używany bez futerału... No to teraz macie S6 :-)

[...]

Ja Ci powiem, że od miękkiego aluminium wolę stalową ramkę iPhone4.
Opowiadałem już jak wypadł mi na ulicę i odbił od krawężnika podczas
jazdy na rowerze? Właśnie nic się nie stało - ryski na ramce były nie
zauważalne - lakierowane lub metalizowane czarne plastiki sa
natychmiast paskudne. Lepsze są całe białe plastiki, nielakierowane,
jak klapka w Galaxy S4, ale wciąż plastik bez futerału wygląda szybko
dużo gorzej niż metal.

[...]

:-)) no widzisz... jasnowidzem jestem :-)))
Czemu wstrzymywać się z zakupem?
Za dolara na eBay kupisz sobie przejściówkę i wyciętą nożyczkami
kartę mikro będziesz mógł włożyć do telefonu chcącego nano
a potem w przejściówce włożyć np. do modemu co chce mini.

[...]

Samsung to jak na razie JEST najlepsza firma oferująca Androidy.

Poza tym te innowacje ... jedne lepsze, inne gorsze, a ten nano SIM po prostu za wczesnie.
Ale czas mija, nano juz nie jest problemem, a przy S7 nie bedzie wcale :-)

Od samego początku nie był problemem, bo nie zmienili standardu
pinów tylko zmniejszyli jeszcze bardziej pasywną otoczkę plastikową.

[...]

Widzisz-  to jest tak jak z modą na ciuchy...
Są firmy/marki które nadają trendy, zmieniają modę,
są też inne firmy, które muszą się do liderów dostosować
bo zmiana mody, wywołana przez lidera ich po prostu zaskoczy.

Data: 2015-04-10 18:40:25
Autor: J.F.
[...]

Jest przytrzymanie.
Ale za dlugo dziala, i otwiera sie wielka lista ... niezbyt to wygodne.

Podoba mi sie za to dzielenie ekranu - ale nie na wszystkich telefonach to dziala, i tylko z niektorymi aplikacjami.

[...]

Na razie cos nie chca podac ceny za 64 i 128.
Nie to nie - i tu sie wlasnie roznimy od ajfonfana - ja nie bede czekal dwa dni pod sklepem, ani nawet pol godziny :-)

[...]

Czyli co - mam chwalic bylejakosc Apple i twierdzic ze swietna, skoro szajsung ja kopiuje ?

[...]

Ale tu nie chodzi o stereo, tylko o to, ze jest maly glosnik do sluchania przy uchu i duzy do sluchania glosno.

[...]

No, to jest pewien argument.

[...]

A to juz nie wszystkie modele/programy no i przyciski nie tam gdzie jestem przyzwyczajony :-)

Właśnie ja swojego iPhone4 nie mogę w żaden sposób
położyć w aucie jak mam słuchawki wetknięte - bo zasilanie
u dołu, słuchawki u góry i nawet jak położysz bokiem to
masz kable wystające z obu stron.

No zobacz co za g* ten Apple wypuscil.
A przeciez juz 10 lat temu byly telefony jednostronne :-P

No tak, ale przeciez badania rynkowe to nie Apple, tu sie dopasowuje klient do produktu, nie odwrotnie :-)

[...]

Innowacja ? Patrz wyzej.
Innowacja Apple to moglo byc zrobienie telefonu ktory nie wytrzymuje doby bez ladowania :-)

Podsumowujac ... chyba bym wolal wtyk sluchawki u gory.
I ladowarki tez u gory ...
Nie mów mi że Twój telefon nie obraza ekranu...

A widzisz ... glownego ekranu S4 nie obraca.
Ale jak odpale np Yanosika, to obraca ... na 3 strony, do gory wtyczka nie chce.

No dobra ... wada, choc czasem np leze i mnie wk* to obracanie nawet na jedna strone :-)

Przecież góra dół jest pojęciem bardzo względnym.
Czy biegun północny Ziemii jest na górze czy na dole? :-)))

Australijczykow spytaj - tez chyba maja polnoc na gorze.
Moze astronomom przeszkadza ... no i w Tatrach polskich przeszkadza.

[...]

Moze robia lepsze baterie i sie nie boja pozwow przez 4 lata :-)

Wkrótce nie będzie telefonów
z wymiennymi bateriami za klapką tak jak nie ma telefonów
z pełną klawiaturą z blackberry.

Poczekamy, zobaczymy. Niektorzy beda takich usilnie szukac.

[...]

Powiedz lepiej co w Iphone 6 - aluminium sie sprawdzilo, czy sie zbyt latwo rysuje ? :-)

[...]

Ale na czarnym plastiku mniej widac :-)

Tak czy inaczej sie zgadzamy - dobre rozwiazania sa dobre, a innowacyjne nie zawsze sa dobre :-)

Lepsze są całe białe plastiki, nielakierowane,
jak klapka w Galaxy S4, ale wciąż plastik bez futerału wygląda szybko
dużo gorzej niż metal.

Imo calkiem dobrze wyglada.
No ale ja nie nosze w kieszeni z kluczami :-)

[...]

No wiesz - jakby mial zalety, to pewnie by sie tak skonczylo.
Ale na razie podales same wady, takie same jak iphone :-)

No ale czy mysmy mowili ze Samsung to najlepsza firma ?
Jak nam sie nie spodoba, to nie kupimy.
I zobaczymy jaki bedzie S7 :-)

Samsung to jak na razie JEST najlepsza firma oferująca Androidy.

No, moze sie zmienic po s6 :-)

Poza tym czy taka najlepsza ? Najwieksza, co do reszty nie mam zdania.
Pare zalet ich telefony maja, pare wad tez ..

[...]

A co bedzie za rok ? PikoSIM, juz niekompatybilny ?
Ale za to jaki innowacyjny.

J.

Data: 2015-04-10 13:29:12
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:5527fd01$0$8388$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wielka lista jest chyba tylko wtedy gdy wiele aplikacji
masz otwartych, nie?

Podoba mi sie za to dzielenie ekranu - ale nie na wszystkich telefonach to dziala, i tylko z niektorymi aplikacjami.

Na tabletach to rozumiem, ale telefonie? Bez jaj...
Ile tego ekranu tam jest aby to wygodnie dzielić?

[...]

No popatrz... :-) Ciekawe czemu...
Może się boją komentarzy od kolegi Mastiego?

Nie to nie - i tu sie wlasnie roznimy od ajfonfana - ja nie bede czekal dwa dni pod sklepem, ani nawet pol godziny :-)

Ja tez się wobec tego od ajfonfana różnię bo też nie stałbym.

[...]

To nie jest bylejakość właśnie.
Dzwięk z tego małego pyrtka jest bardzo dobry.
Powiedziałbym że zadziwiająco dobry.

Ale trzeba wiedzieć że pewnych rzeczy nie przeskoczysz
bo to po prostu fizyka rozchodzenia się dźwięku - jak chcesz
dobrą jakosć, dynamikę, zwłaszcza dźwięk stereo to żaden
głośniczek pipidupek w telefonie, a zwłaszcza dwa mniejsze,
Ci tego nie zapewnią - tylko słuchawki wtedy Cię ratują.

[...]

To iPhone ma w takiej rachubie od początku dwa... :-)
Myślałem że mowa o dwu głośnomówiących, do muzyki stereo.
Mój błąd :-)

[...]

Poza dokująca stacją są tez przystawki pomiarowe (chemiczny
lab pH meter pamietasz?) przystawki do czytania kart kredytowych
itp, itd... Lepiej jak są otwory po jednej stronie.

[...]

Ty nie masz przycisków wirtualnych, na ekranie LCD?
Mój tablet Asusa wyświetla przyciski na długiej lub
krótkiej krawędzi, zależnie jak obrócę w portret/landscape.

[...]

Wreszcie się nauczyli... a potem ich nawet Samsung skopiował :-P

No tak, ale przeciez badania rynkowe to nie Apple,
tu sie dopasowuje klient do produktu, nie odwrotnie :-)

Klientowi się mówi co klient lubi... :-)
To tak jak z dziećmi które się do mycia zębów przyzwyczaja ;-)
"Uwierz mi, Piotrusiu, nie lubisz chodzić do dentysty, myj ząbki!" :-)

[...]

Ciekawe jaka będzie reakcja Apple na nowy zegarek Motoroli
Moto 360 wytrzymujący podobno 2 i pół doby na jednym ładowaniu... :-)

[...]

A to brzydal.

No dobra ... wada, choc czasem np leze i mnie wk* to obracanie
nawet na jedna strone :-)

I nie mów mi, że nie możesz wtedy zablokować obracania????

[...]

:-))

[...]

Może. Nawiasem mówiąc Apple wymieniał grzecznie
i za darmo te wadliwe akumulatory jeśli Twój numer
seryjny iPhone5 trafił się w wadliwą serię...
Przyznali się do błędu i go naprawili.

Wkrótce nie będzie telefonów
z wymiennymi bateriami za klapką tak jak nie ma telefonów
z pełną klawiaturą z blackberry.

Poczekamy, zobaczymy. Niektorzy beda takich usilnie szukac.

I będą mieli do wyboru coś tak jak dzisiaj zwolennicy klawiatur.
Możesz kupić blackbery? Ano możesz... ale nie chcesz :-)

[...]

Wiesz, aluminium to właściwie to nie jest - zawsze jest to stop
aluminiowy. Można z tym bardzo mieszać aby był właściwy
stop wytrzymujący tyle i tyle - można tez sporo podziałać
na warstwie oxydacyjnej - anodyzowana powłoka jest wbrew
pozorom bardzo wytrzymała na "codzienne" rysy, jeśli nie są
robione specjalnie...

[...]

Tylko własnie że czarny plastik uderza taniochą.
Dlatego przestano kupować auta z czarnymi zderzakami,
choć bardziej praktyczne to nie wyglądają ładnie...
Klient woli pomalowane i płaci za malowanie przy
każdym spotkaniu ze zderzakiem kolegi na drodze.

[...]

Fajnie że to wspomniałeś - to był mój argument użyty dawno
temu do iPhone 4 to mnie wyśmiali... No sorry, ale jak ktoś
nie dba to jego rzecz będzie szybciej wyglądała gorzej...

No wiesz - jakby mial zalety, to pewnie by sie tak skonczylo.
Ale na razie podales same wady, takie same jak iphone :-)

Duża jednolita pamięć masowa to dla mnie zaleta.
Naprawdę :-) Jedna niepotrzebna komplikacja mniej.

[...]

Zawsze patrzono na serię Galaxy jak na Mercedesa czy BMW androidów.
Reszta producentów tylko marzyła o takim odbiorze jakim cieszyły się
słuchawki Samsunga.

[...]

:-) myślę że musimy poczekać i zobaczymy...
Może koncept się w ogóle zmieni? Identyfiacja abonenta po
liniach papilarnych z dowolnej słuchawki, bez względu na SIM?
Pożyczysz telefon od kolegi i dzwonisz na swoje konto, nie na jego.

Data: 2015-04-11 08:51:50
Autor: J.F.
Dnia Fri, 10 Apr 2015 13:29:12 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Wielka lista jest zawsze.
Moze dlatego, ze w Androidzie ponoc sie aplikaxji nie zamyka :-)

Podoba mi sie za to dzielenie ekranu - ale nie na wszystkich telefonach to dziala, i tylko z niektorymi aplikacjami.
Na tabletach to rozumiem, ale telefonie? Bez jaj...
Ile tego ekranu tam jest aby to wygodnie dzielić?

No nie, flagowiec z wielkim ekranem i super rozdzielczoscia, spokojnie
sie dwa telefony zmieszcza :-)

[...]

Moze.
Ale nie to nie, laski bez :-)

[...]

A to Samsung robil kiedys telefony stereo ?

[...]

Eee, to przeciez nie uniwersalny komputer. Nie ma dziesiatkow
interfejsow - wszystko ma pojsc przez USB.

[...]

A nie, S4 ma na stale, choc i tak przez digitizer.
Chyba wiekszosc telefonow tak ma - jeden sprzetowy lub nie, obok dwa
ekranowe.  W zasadzie sobie chwale, bo zawsze w tym samym miejscu ... no ale obroty utrudnia :-)

[...]

Moge, ale to glebiej w menu schowane ..

[...]

Sila przyzwyczajenia jest wielka.
Aczkolwiek nawigacja samochodowa bez obracania to jest hardkor.
Choc juz przy wyborze trasy wole polnoc na gorze.

[...]

A jaka zywotnosc obiecali ?
Ja tam pamietam ze klient sie wsciekl, jak mu po 1.5 roku kazali kupic
nowe urzadzenie ... i wygral.

[...]

Jak lubisz turystyke w dziczy, to zapasowa bateria wazniejsza niz
najnowszy model ... ale nie dzialajacy :-)

[...]

Widziales parkowanie po francusku ? A nawet u nich dominuja lakierowane zderzaki ;-)

No wiesz - jakby mial zalety, to pewnie by sie tak skonczylo.
Ale na razie podales same wady, takie same jak iphone :-)

Duża jednolita pamięć masowa to dla mnie zaleta.
Naprawdę :-) Jedna niepotrzebna komplikacja mniej.

A dla mnie to ona jest mala i nierozszerzalna :-)

No i niestety - jakies sprawdzenie co ja wypelnia na Androidzie/S4
jest uciazliwe/utrudnione.

[...]

A to moze gdzies w USA i to jeszcze w strefach ajfona. Bylo tez Galaxy Young, Galaxy Trend, takie tam fiaty wsrod telefonow.
Inne Galaxy sredniej ceny lezaly na polkach wsrod innych podobnych
telefonow.

Samsung troche powariowal z tymi produktami - S, Ace, Core, Note,
teraz jeszcze A, J i ch* wie czym sie roznia i co dla siebie wybrac
:-)

No ale co to narzekac - Dell mial swego czasu 6 linii notebookow.

[...]

NSA jest za, producenci tez.
Ale co - kazdy ma prawo tylko do jednego numeru ?
No i na ulicy beda palce obcinac :-(

J.

Data: 2015-04-18 08:25:55
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:dkhezntrm2cx$.y65hr6ftcm65.dlg40tude.net...
[...]

Ja w swoim Asusie mogę je usuwać, conajmniej z listy ostatnio otwartych... I jak wywołuję tą listę to często mam tylko jedną-dwie, rzadko trzy aplikacje na tej liście. Zdaję sobie sprawę, że to niekoniecznie to samo co lista aplikacji aktulnie pracujących, ale pod przeznaczenie pecetowego "ALT+TAB" się nadaje jaknajbardziej.

[...]

Czasami USB to duży overkill - taki pH metr to głupie urządzenie
pomiarowe - wystarczy aby napięcie z sondy pH przetworzyć na
częstotliwość i podać na wejście słuchawkowe - prosto i tanio.
USB dałoby tam potężny nawis elektroniki cyfrowej, niepotrzebnie.
Więc sporo przystawek na iPhone "wchodzi" w niego nie przez USB
tylko właśnie przez 3.5mm Jack gdzie masz mikrofon i audio-out.
Na upartego możesz też tą drogą zrobić nawet jakąś prymitywną
transmisję cyfrową w celach np. identyfikacji wetkniętego urządzenia.

[...]

Telefonu z Andkiem nigdy nie miałem, to nie wiem, ale
te wirtualne w tablecie właśnie mają sens przy rotacji ekranu.

[...]

W Asusie jest na górnej belce, przesuwasz palcem, pojawia się
okienko z przełącznikami takimi jak wifi on/off, bt on/off, obrót on/off.
Jest tam też rozjaśnienie ekranu i ściemnienie go - bardzo przydatne.

Sila przyzwyczajenia jest wielka.
Aczkolwiek nawigacja samochodowa bez obracania to jest hardkor.
Choc juz przy wyborze trasy wole polnoc na gorze.

Ja wolę też jechać z północą na górze - z obracaniem mapy są
faktycznie łatwiejsze skręty, ale też łatwiej się pogubić gdzie
jesteś i wtedy musisz w 100% polegać na nawigacji, a ja tak
nie lubię - wolę mieć jakieś choć blade pojęcie gdzie jestem.

[...]

Generalnie tak to działa w każdej firmie, że jak przyjdziesz do sklepu
firmowego i narobisz dużego hałasu to taniej wyjdzie firmie dać Ci
to co chcesz abyś zamknął mordę i wyszedł niż się z Tobą użerać... :-)
Mój kolega z pracy, Chinczyk, bardzo się chwalił że tą metodą
często coś "wywalcza" już po gwarancji albo gdy samemu coś schrzani,
a dla mnie to trochę nieetyczne, jak wyłudzanie, szantaż...

[...]

No ale robisz fałszywie ograniczony wybór - będziesz miał najnowszy model z power packiem USB  lub zapasowa bateria do jakiegoś dinozaura z wymienną baterią.

Większość pewnie wrzuci jednak power-packa do plecaka. Albo dwa.

Zresztą jak lubisz turystykę w prawdziwej dziczy to i tak polegając na działaniu telefonu komórkowego się trochę oszukujesz, bo w rejonach gdzie ja często spędzam czas w dziczy to ani BTSów nie ma w okolicy ani też połączeń "z miasta" nie chcę odbierać...

[...]

Nie, ale domyślam się że pewnie takie jak w centrum Chicago, na wcisk.

[...]

A w iOS bajecznie łatwe. Pokazuje Ci listę aplikacji posortowaną po zajmowanej pamięci i podaje ile kod, ile dane i z tego samego okienka umożliwia usunięcie/odinstalowania applikacji.

[...]

Tych Galaxy w ogóle w USA nie widziałem - miałem na myśli Galaxy S.

Samsung troche powariowal z tymi produktami - S, Ace, Core, Note,
teraz jeszcze A, J i ch* wie czym sie roznia i co dla siebie wybrac
:-)

To tak jak Intel z cpu Pentium - nazwa się spodobała klientowi, przyjęła na rynku, wylansowali Galaxy S to teraz te tańsze telefony, te fiaty, też nazwali Galaxy aby niedoinformowanym się z modelem BMW kojarzyły.

No ale co to narzekac - Dell mial swego czasu 6 linii notebookow.

I to chyba dobrze dla klienta jak jest w czym wybierać?

[...]

Gorzej - podejdziesz ze swoim telefonem do śpiącego turysty na ławce w parku i na jego konto sobie do panienki w Hiszpanii zadzwonisz ;-)

Data: 2015-04-19 11:46:48
Autor: J.F.
Dnia Sat, 18 Apr 2015 08:25:55 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Eee tam, skoro np BT-usb potrafi 5z zl kosztowac, to nie jest potezny
:-)

[...]

A faktycznie jest. Ale tych przelacznikow jest 22 - kilka widocznych
na szybko, ale ten spadl na ostatnie miejsce, jako malo przydatny :-)

Jest tam też rozjaśnienie ekranu i ściemnienie go - bardzo przydatne.

Nie calkiem - jak ekran ciemny, a sloneczko przyswieci, to i tak nie
widac :-)

[...]

Przy zoomie tak na ~10km mam pewne pojecie. A jak jedziesz na poludnie i sie seria zakretow trafi, to sie latwo
pomylic :-)

[...]

Ale u Apple wszystko jest lepiej ... tzn bylo :-)

Mój kolega z pracy, Chinczyk, bardzo się chwalił że tą metodą
często coś "wywalcza" już po gwarancji albo gdy samemu coś schrzani,
a dla mnie to trochę nieetyczne, jak wyłudzanie, szantaż...

Nieetyczne to jest projektowanie sprzetu tak aby sie zepsul mozliwie
szybko. Albo projektowanie niewymiennej baterii :-P

Nieetyczne jest tez wmawianie klientowi ze nasz markowy produkt jest
wysokiej jakosci. Skoro jest, to czemu gwarancja tylko rok ?
[...]

dlaczego od razu dinozaura ... jeszcze chyba dlugo beda modele z
wymienna bateria ..

[...]

Ale kto powiedzial, ze mi BTS potrzebny :-)
Telefon moze byc satelitarny, a dzicz niekoniecznie taka dzika ... ale
bez gniazdek jednak.

[...]

https://www.youtube.com/watch?v=SP3H0AQdHSw
https://www.youtube.com/watch?v=EaKCBw6GxBs
https://www.youtube.com/watch?v=aCfjYQ3YEW4
https://www.youtube.com/watch?v=V9Wda2WMm8g

Ale widac, ze im te lakierowane zderzaki przeszkadzaja - dawniej
robilo sie to nieco inaczej :-)

[...]

No to widac mieli dobrych specow od marketingu, ale teraz zatrudnili
jakis z Apple :-)

No ale co to narzekac - Dell mial swego czasu 6 linii notebookow.
I to chyba dobrze dla klienta jak jest w czym wybierać?

Moze w USA dobrze. Ja ogladam, ogladam, szuka roznic, a w koncu kupuje
inny, skoro nie potrafia jasnej informacji zapewnic :-)

J.

Data: 2015-04-12 21:07:19
Autor: re
Co się stało z gniazdkiem na SD card Samsunga Galaxy?

Użytkownik "Pszemol"

[...]

-- -
To by tylko oznaczało, że można się podszywać pod dowolną osobę po uzyskaniu dostępu do jej wzoru papilarnego i ta osoba nic z tym nie może zrobić bo przecież nie zmieni tego wzoru. Większego idiotyzmu nie można wymyśleć.

Data: 2015-04-10 17:47:11
Autor: P.B.
Dnia Fri, 10 Apr 2015 08:51:13 -0500, Pszemol napisał(a):

Ja tylko na przykładnie S6 widzę, że historia lubi się powtarzać...

Zwracam nieśmiało uwagę, że S6 jednym z kilkunastu modeli telefonów
produkowanych przez Samsunga i jednym z setek modeli aktualnie
produkowanych telefonów z systemem Android. Ile modeli telefonów z iOS jest
obecnie produkowanych. Jaki wybór ma potencjalny użytkownik?
Skoro nie stać Ciebie na tego S6, to kup sobie wodoodporną Xperię, albo
Alcatela na dwie karty SIM, albo Asusa ze slotem kart microSD, albo taki,
który ma to wszytko! To wszystko oczywiście kosztem amajzingu...

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2015-04-10 10:53:52
Autor: Pszemol
"P.B." <pbernat@wp.pl> wrote in message news:ihqpjni66ajk$.1nm6oj90rev4i.dlg40tude.net...
[...]

A będzie miał ten Alcatel amazing procesor 8 rdzeniowy?

To wszystko oczywiście kosztem amajzingu...

No właśnie - tylko Galaxy S6 da Ci amajzing.

Data: 2015-04-10 18:22:49
Autor: Marek
On Fri, 10 Apr 2015 08:51:13 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Apple przestał dawać gniazdko karty mikroSD - znowu płacz
i zgrzytanie zebami aż do czasu gdy Samsung zrozumiał że
to dobry pomysł i ułatwia pracę z telefonem i pamięcią masową.

Co konkretnie to ułatwia?

--
Marek

Data: 2015-04-10 13:30:56
Autor: Pszemol
"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.3710867613154079997news.neostrada.pl...
[...]

Przyomnij sobie dyskusje z pl.comp.pecet na kontrowersyjny
temat czy dzielić dysk na dwie partycje C: i D: i potem mieć
problem że miejsce na D: się skończyło, ta aplikacja na C:
ta na D: i nigdy nie wiadomo gdzie lepiej dać nowego apka.

Data: 2015-04-11 00:49:20
Autor: Marek
On Fri, 10 Apr 2015 13:30:56 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
[...]

Android to nie dos, nie imputuj niestniejących problemów.

--
Marek

Data: 2015-04-11 08:03:52
Autor: J.F.
Dnia Sat, 11 Apr 2015 00:49:20 +0200, Marek napisał(a):
[...]

No akurat pod tym wzgledem jest tak samo.

Zainstalowac w telefonie czy na karcie, w telefonie czy na karcie ...
mozna potem przeniesc, ale jedne mozna, inne nie mozna, trzecie w
polowie. Jedna duza pamiec wewnetrzna bylaby lepsza, ale badzmy realistami -
zapcha sie szybko, i co wtedy ? Nowy szajsung ? Karta jednak ratuje, ulatwia czasem transfer danych z komputerem, choc
ostatnio ma wrazenie, ze Android jej nie lubi ...

J.

Data: 2015-04-21 22:00:34
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:dmkjvtkz6vjl$.xt28j8m6hhv0$.dlg40tude.net...
Jedna duza pamiec wewnetrzna bylaby lepsza, ale badzmy realistami -
zapcha sie szybko, i co wtedy ? Nowy szajsung ?

Usuwasz co niepotrzebne, robisz miejsce na nowe/potrzebne.
W domu też nic starego nie wyrzucasz? Zapełniasz wszystkie
szuflady biurka a potem co, kupujesz nowe, większe biurko?

Data: 2015-04-11 07:57:28
Autor: J.F.
Dnia Fri, 10 Apr 2015 13:30:56 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

To chyba w czasach DOS. Od Windows95 wiadomo - swoje dane trzymamy na
D, bo C trzeba czesto formatowac. Ale po reinstalacji windows
aplikacje i tak trzeba instalowac ponownie, wiec instalujemy je na C,
a instalki trzymamy na D :-)

Tak prawde mowiac ... Windows reinstalowalem moze raz, a moze nigdy, ale trzeba przyznac ze na C to on robi burdel straszny ... i
upierdliwie chce tam trzymac dane uzytkownikow.

J.

Data: 2015-04-12 11:34:57
Autor: masti
J.F. wrote:

[...]

literkomania windy zawsze była idiotyczna :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-04-12 21:22:05
Autor: J.F.
Dnia Sun, 12 Apr 2015 11:34:57 +0000 (UTC), masti napisał(a):
J.F. wrote:
[...]

To nie literkomania, tylko rejestr.
Literki czy nie, zawsze bedzie jakas organizacja dyskow, i zawsze beda
zwiazane z tym problemy.

J.

Data: 2015-04-12 19:24:24
Autor: masti

J.F. wrote:
[...]

litery dysków nie mają nic wspólnego z registry

Literki czy nie, zawsze bedzie jakas organizacja dyskow, i zawsze beda
zwiazane z tym problemy.

a jaki problem jest drzewem?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-04-12 21:59:58
Autor: Marek
Co się stało z gniazdkiem na SD card Samsunga Galaxy?
On Sun, 12 Apr 2015 19:24:24 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:
a jaki problem jest drzewem?

Nie wiem, ale chyba jeszcze tego nie "odkryli".

--
Marek

Data: 2015-04-13 08:37:10
Autor: J.F.
Dnia Sun, 12 Apr 2015 19:24:24 +0000 (UTC), masti napisał(a):
J.F. wrote:
[...]

Takim jak w unixie, z dyskami montowanymi gdziekokolwiek ?

Dokladnie taki sam - instalowac w /usr/dysk1/ czy /usr/dysk2/

J.

Data: 2015-04-13 11:41:02
Autor: Marek
On Mon, 13 Apr 2015 08:37:10 +0200, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Takim jak w unixie, z dyskami montowanymi gdziekokolwiek ?

Dokladnie taki sam - instalowac w /usr/dysk1/ czy /usr/dysk2/

No jaki masz z tym problem? Nie ma lepszego rozwiązania niż VFS, the sky's the limit.

--
Marek

Data: 2015-04-13 15:20:38
Autor: J.F.
UĹźytkownik "Marek"  napisał w wiadomości grup
On Mon, 13 Apr 2015 08:37:10 +0200, "J.F."
Takim jak w unixie, z dyskami montowanymi gdziekokolwiek ?
Dokladnie taki sam - instalowac w /usr/dysk1/ czy /usr/dysk2/

No jaki masz z tym problem?

Zasadniczo zadnego, tylko problem ten sam czy zainstalowac na C czy na D :-)
Oczywiscie gdzies trzeba by jeszcze koncepcje rejestru zmienic, zeby sie dalo pliki przeniesc.

Nie ma lepszego rozwiązania niż VFS,

No, ma zalety, ma tez wady. Np karte wyciagasz, i nie wiadomo co zniklo a co nadal dziala :-)
Albo sie dziwimy, bo tu mamy 100GB wolnej pamieci, a program mowi ze brak miejsca.
Tam gdzie on chce, to brak.
Oczywiscie mozemy i to zwirtualizowac, niech sobie system zapisze tam, gdzie wolne miejsce jest ... to nam  szybko zacznie brakowac gniazd kart pamieci, skoro zadnej nie mozna usunac z systemu :-)

the sky's the limit.

W praktyce pewnie nie.  Zawsze sie trafi jakies ograniczenie, rozwiazywalne dopiero w nastepnej wersji systemu :-)

J.

Data: 2015-04-13 23:32:29
Autor: Marek
On Mon, 13 Apr 2015 15:20:38 +0200, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Ale co ma koĹĄlawa realizacja pewnych funkcjonalniści w obrębie  kilku systemĂłw plikĂłw połączonych w jedno drzewo w Androidzie do VFS?? MĂłwimy o VFS (kernel)  vs. windowsowy absurd a,b,c,d,e....

--
Marek

Data: 2015-04-11 12:06:54
Autor: LordBluzgÂŽ
W dniu 2015-04-10 o 20:30, Pszemol pisze:
[...]

Dla mnie kontrowersją jest BRAK mozliwości a nie dzielenie pamięci w obszarze JEDNEJ. Od zawsze używam i chcę mieć DRUGĄ pamięć, wymienną, kopiowalną i obrabialną nawet BEZ smatrfona (jak się utopi/spali/cokolwiek). Inne rozwiązania mnie zwyczajnie nie interesują.

--
LordBluzgÂŽ

Data: 2015-04-13 15:25:00
Autor: J.F.
UĹźytkownik "LordBluzgÂŽ"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mgat3o$rlm$1@mx1.internetia.pl...
[...]

No i rozsadnie ... ale bywa ze utopi/spali/zepsuje sie wlasnie ta druga :-)

Owszem, latwiej zbackupowac karte pamieci czy dysk wymienny ogolnego przeznaczenia, niz np telefon z jego roznymi wynalazkami ...

J.

Data: 2015-04-13 16:23:27
Autor: LordBluzgÂŽ
W dniu 2015-04-13 o 15:25, J.F. pisze:
[...]

Nie utopi się :) i tu jest plus. Łatwiej wymienić uszkodzona kartę niż telefon, kart można mieć wiele (i ja mam), bo są tanie, podobnie jak backupów mam kilka :)

--
LordBluzgÂŽ

Data: 2015-04-13 16:47:32
Autor: J.F.
[...]

To tak pod katem telefonow ?
-utopic tez mozna, mozna tez zlamac, zgubic, czy odleci z wiatrem :-)
-szczegolnie jak sie ich ma kilka i trzyma luzem,
-telefony maja jedno gniazdo, to wymiennosc tych kart jest taka sobie - wyjmiesz, to zabierzesz potrzebne dane, potem musisz zonglowac.

Podsumowujac, wychodzi na to, ze najlepiej miec duza pamiec wewnetrzna .... i gniazdo, zeby od czasu do czasu wlozyc karte i zrobic backup tej wewnetrznej :-)

J.

Data: 2015-04-13 17:43:43
Autor: LordBluzgÂŽ
W dniu 2015-04-13 o 16:47, J.F. pisze:
[...]

backupĂłw mam kilka :)

To tak pod katem telefonow ?
-utopic tez mozna, mozna tez zlamac, zgubic, czy odleci z wiatrem :-)

Kretyństwa są wszędzie. Można zjeść, pies zje, wrzucić do wulkanu albo pod pociąg. Nie kombiniuj :> Karta jest "wodoszczelna" i utopienie w sensie uszkodzenia jej nie grozi. Co innego z pamięcią telefonu. Bez telefonu jej nie odczytasz.

-szczegolnie jak sie ich ma kilka i trzyma luzem,

No pewnie, jak się ma papkę zamiast mózgu :>

-telefony maja jedno gniazdo, to wymiennosc tych kart jest taka sobie -
wyjmiesz, to zabierzesz potrzebne dane, potem musisz zonglowac.

Nie, nie musisz. Skoro producent robi telefon z xxx megapikseli to logiczne zatem, że po czasie staje się to głównie aparatem foto i TE właśnie dane są dla nas najcenniejsze. Zmieniasz kartę jak ją zapełnisz i wcale to nie musi być 64G.

Podsumowujac, wychodzi na to, ze najlepiej miec duza pamiec wewnetrzna
... i gniazdo, zeby od czasu do czasu wlozyc karte i zrobic backup tej
wewnetrznej :-)

Jak dla mnie, to lepiej mieć kopię, nawet na karcie za 30zł niż wcale...bo backup akurat miałeś zrobić. Karta 8-16G (w zależności od ilości fotek/filmów) Wkładasz nową a stara już jest kopią. Robienie backupu kart 64G wymaga czasu i z doświadczenia (innych) raczej jest rzadkością.

--
LordBluzgÂŽ

Data: 2015-04-13 18:08:10
Autor: J.F.
[...]

Ale utracic mozna :-)

Co innego z pamięcią telefonu. Bez  telefonu jej nie odczytasz.

No, jesli to nie jest ajfon ani S6, to jest spora szansa, ze przezyje zalanie, o ile baterie sie szybko wyciagnie.

-szczegolnie jak sie ich ma kilka i trzyma luzem,
No pewnie, jak się ma papkę zamiast mózgu :>

To ty pisales ze masz kilka :-)

[...]

Logiczne to jest, ze do robienia zdjec sluzy aparat, a nie to g* co wsadzaja do telefonu :-)
Dalej logiczne jest, ze skoro producent robi telefony z GPS, to karta sluzy do trzymania map :-)
I audiobookow. I e-bookow. I filmow.

[...]

Oczywiscie, dlatego tez proponuje backup na karte, bo to zawsze mozna zrobic.

Choc przeciez powszechnie juz wiadomo, ze do backupu sluzy chmura :-)

J.

Data: 2015-04-15 01:05:59
Autor: LordBluzgÂŽ
Co się stało z gniazdkiem na SD card Samsunga Galaxy?
"J.F." wydumał(a) w wiadomości ID news:552be9f8$0$8376$65785112news.neostrada.pl

[...]

Ta, nawet rękę :> Nie wspominając o telefonie. Żaden argument.

Co innego z pamięcią telefonu. Bez  telefonu jej nie odczytasz.
No, jesli to nie jest ajfon ani S6, to jest spora szansa, ze przezyje zalanie, o ile baterie sie szybko wyciagnie.

Nie, nie przeżyje. 90% procent telefonów wpada do kibla/jeziora/stawu wanny. Nie żyją od dawna.

-szczegolnie jak sie ich ma kilka i trzyma luzem,
No pewnie, jak się ma papkę zamiast mózgu :>
To ty pisales ze masz kilka :-)

Ty pisałeś że trzyma się luzem :>

[...]

Heh. No jasne, teraz zakukaj na impry (youtube), CO trzymają nagrywający i fotkujący. Same Nikkony pewnie :> Zobacz sobie w EXIF fotek na FB...bzurzysz na maxa.

Dalej logiczne jest, ze skoro producent robi telefony z GPS, to karta sluzy do trzymania map :-)

Srap, szczegĂłlnie z google maps, Yanosik...No mam polew z Ciebie :]

I audiobookow. I e-bookow. I filmow.

Srobuków. Filmy OK ale po co komu filmy na dysq, skoro ma online? Przykład? http://seansik.tv/series/382

[...]

Na iPhone i S6 teĹź?

Choc przeciez powszechnie juz wiadomo, ze do backupu sluzy chmura :-)

Srura.

--
Michael________
______/) /\ | /\

Data: 2015-04-21 22:04:45
Autor: Pszemol
"LordBluzgÂŽ" <spam@ognik.com> wrote in message news:mgat3o$rlm$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie zrozumiałeś analogii do C: i D:.
Pomyśl o C: jako o pamięci wewnętrznej telefonu, a D: pamięć SD card.
Teraz rozumiesz?

Oczywiście byłoby fajnie gdyby karta SD była tylko na zapas...
Ale przeważnie telefon oferujący gniazdo karty SD ma słabą
pamięć wewnętrzną, która nie udostępnia dużej ilości miejsca.

Data: 2015-04-10 23:11:17
Autor: JoteR
"Marek" napisał:

Apple przestał dawać gniazdko karty mikroSD - znowu płacz
i zgrzytanie zebami aż do czasu gdy Samsung zrozumiał że
to dobry pomysł i ułatwia pracę z telefonem i pamięcią masową.

Co konkretnie to ułatwia?

Tu akurat "pszemondżały" [*] troll ma trochę racji - organizacja pamięci masowej w urządzeniach z Androidem jest równie idiotyczna, jak organizacja pamięci w ZX Spectrum czy pecetach z systemem DOS. Jeśli te 32 GB w SG6 byłyby obszarem ciągłym nawet kosztem wykastrowania go z karty pamięci, to byłby to jakiś krok naprzód. Podkreślam - jeśli. Następnym krokiem naprzód byłoby przywrócenie gniazda microSD ;->

[*] - dla niekumatych trolli, nie czytających w dzieciństwie Kubusia Puchatka, polecam lekturę tej pozycji, koniecznie w przekładzie Ireny Tuwim.

JoteR

Data: 2015-04-11 00:56:27
Autor: Marek
On Fri, 10 Apr 2015 23:11:17 +0200, "JoteR" <usenet@interia.eu> wrote:
[...]

Te "utrudnienia" nie wynikają z ograniczeń.Androida tylko z celowych i udiotycznych (z technicznego pkt widzenia) zabiegów producentów aby móc dawkować (czyt. sprzedawać) amajzing kawałeczkami a nie wszystko od razu. Nic technicznie nie stoi na przeszkodzie aby był jeden ciągły obszar nawet 1TB jako storage do instalowania aplikacji.

--
Marek

Data: 2015-04-21 22:06:29
Autor: Pszemol
"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.8275005519166963614news.neostrada.pl...
[...]

Jaką cenę musiałby mieć telefon z 1TB pamięci masowej
i ile osób kupiłoby taki skoro konkurencja sprzedaje tańszy z 64GB?

Data: 2015-04-22 05:58:38
Autor: J.F.
Dnia Tue, 21 Apr 2015 22:06:29 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

No, ostatnio widuje oferty 20zl/64GB, wiec mogloby to byc ~200zl.
Przy cenie za takiego ajfona czy s6 to powinno byc w standardzie :-)

Po prawdzie to nie bardzo wierze w prawdziwosc tych 64GB, no ale 128 w
standardzie mogloby byc, a nie tam 32 bez karty ...

J.

Data: 2015-04-22 22:17:40
Autor: Marek
On Wed, 22 Apr 2015 05:58:38 +0200, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
No, ostatnio widuje oferty 20zl/64GB, wiec mogloby to byc ~200zl.

 http://m.ceneo.pl/25640565

1T pendrive 3k PLN., czyli tyle ile sam tel.

--
Marek

Data: 2015-04-22 15:23:02
Autor: Pszemol
"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.3143913772601646473news.neostrada.pl...
[...]

I ile osób znasz które naprawdę potrzebuja tyle
danych nosić ze sobą w kieszeni w telefonie?
Bo ja się obracam wśród ludzi, którzy mając
Androida Motoroli czy Samsunga ktĂłry gniazdo
karty SD ma, ale Ci ludzie nawet karty tam włożonej
nie maja żadnej i mieszczą się w tym co fabryka dała.

Data: 2015-04-22 22:16:37
Autor: Marek
On Tue, 21 Apr 2015 22:06:29 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Jaką cenę musiałby mieć telefon z 1TB pamięci masowej
i ile osób kupiłoby taki skoro konkurencja sprzedaje tańszy z 64GB?

1T to był tylko przykład, że rozmiar nie ma znaczenia.

--
Marek

Data: 2015-04-10 08:56:59
Autor: JoteR
"Pszemol" napisał:

No i jak to - nagle wszystkim musi wystarczyć 32GB?

Wszystkim? Jest jakiś obowiązek kupowania tego Samsunga?
Widzisz, facet - my mamy wybór. Ty nie ;->

JoteR

Data: 2015-04-10 09:19:47
Autor: Pszemol
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:55277488$0$8384$65785112news.neostrada.pl...
"Pszemol" napisał:

No i jak to - nagle wszystkim musi wystarczyć 32GB?

Wszystkim? Jest jakiś obowiązek kupowania tego Samsunga?
Widzisz, facet - my mamy wybór. Ty nie ;->

Nie ma obowiązku, jasne... możesz kupić wersję 64G lub 128G :-)

Ile one kosztują? O ile więcej płacisz za dodatkowe 64G pamięci?
Niech zgadznę - "ciut" więcej niż kosztuje 64Gb SDcard, gdyby
było w Galaxy S6 takie gniazdko, prawda?

Masti zaraz Ci powie "ale Samsung doi lamerów i kasuje
setki dolarów za kartę SD kosztująca 5 dolców..." :-))))

Data: 2015-04-10 17:07:16
Autor: JoteR
"Pszemol" napisał:

No i jak to - nagle wszystkim musi wystarczyć 32GB?

Wszystkim? Jest jakiś obowiązek kupowania tego Samsunga?
Widzisz, facet - my mamy wybór. Ty nie ;->

Nie ma obowiązku, jasne... możesz kupić wersję 64G lub 128G :-)

Nienienie, ja mogę kupić tego Samsunga albo innego, albo HTC, albo LG...
Zaś twój światek jest zawężony tylko do wersji z mniejszą lub większą pamięcią i dlatego tak zapamiętale branzlujesz się tą różnicą ;->

Ile one kosztują? O ile więcej płacisz za dodatkowe 64G pamięci?
Niech zgadznę - "ciut" więcej niż kosztuje 64Gb SDcard, gdyby
było w Galaxy S6 takie gniazdko, prawda?

Prawda. A słowiki śpiewają tu jeszcze słodziej niż na samej Marylondzie Prokwińskiej... ;->

JoteR

Data: 2015-04-10 10:28:23
Autor: Pszemol
"JoteR" <usenet@interia.eu> wrote in message news:5527e72c$0$8380$65785112news.neostrada.pl...
"Pszemol" napisał:

[...]

Nie jest tak - ja też mam taki sam wybór jak Ty, też mogę HTC M9 kupić.
Mówiliśmy o ofercie jednego konkretnego modelu: tylko bez SD card,
w trzech wersjach pojemności pamięci i płacisz za kostkę pamięci
wiecej niż kosztuje ta sama pamięć w masowo produkowanej SD card.

[...]

Na słowiki to jeszcze chyba w kwietniu za wcześnie?

Data: 2015-04-10 22:56:12
Autor: JoteR
"Pszemol" napisał:

Nie jest tak - ja też mam taki sam wybór jak Ty, też mogę HTC M9 kupić.

Zatem kup i przestań się podniecać wyrobami innych producentów.

A słowiki śpiewają tu jeszcze słodziej niż na samej Marylondzie Prokwińskiej... ;->

Na słowiki to jeszcze chyba w kwietniu za wcześnie?

Ale na przeczytanie klasyka (aby znów nie wyjść na głupka nieznajomością kultowych cytatów) nie jest jeszcze za późno, zwłaszcza jeśli w dzieciństwie czytało się ponoć tylko pozycje popularnonaukowe ;->

JoteR

Data: 2015-04-10 19:35:25
Autor: PlaMa
Co się stało z gniazdkiem na SD card Samsunga Galaxy?
W dniu 2015-04-10 o 04:39, Pszemol pisze:

/bla ba bla spam/

Kurwa, Pszemol. Weź spieprzaj spamować gdzieś indziej. Bo wytrąciłeś z
równowagi nawet tak spokojną osobę jak ja.

Zasrani sekciarze.

Data: 2015-04-11 23:31:29
Autor: slepcy do jasnej cholery otworzcie wreszczie oczy!
Co się stało z gniazdkiem na SD card GamGunSa GalaPsy?
PlaMa wrote:
W dniu 2015-04-10 o 04:39, PRUKWA pszemol najebala:

/bla ba bla spam/

Kurwa, pszemol. Weź spieprzaj spamować gdzieś indziej. Bo wytrąciłeś z
równowagi nawet tak spokojną osobę jak ja.

*Zasrani* *sekciarze*

ta PRUKWA pszemol, nie dosc tego ze ma PIZDE
w *POPRZEK* to rozum ma w srace.

kto ucieka do usraela, tylko: KURWY, DEBILE,
zasciankowe PACHOLKI, poprostu *SZMATY*!

kto z ta prukwa dyrdymali to publicznie robi
z siebe *cuchnace* na caly swiat *LAJNO*!

             http://pl.vc/21n6a

Data: 2015-04-11 11:54:31
Autor: Netx
[...]

Moim zdaniem w Samsung mogą pracujować jacyś dywersanci którzy kopiują z Apple złe cechy (brak możliwości zmiany baterii, brak slotu na kartę pamięci).

Data: 2015-04-11 12:23:35
Autor: LordBluzgÂŽ
[...]

Marketing panie, Samsung SPADA, znaczy idzie w dołek...żeby później ładnie się odbić.

http://www.chip.pl/news/wydarzenia/statystyka/2015/04/u-samsunga-coraz-gorzej?utm_source=chip&utm_medium=newsletter&utm_campaign=newsletter_klikniecia

Uczep się Xiaomi :] Powodzenia :D

.... a wracając do porównań S6 nie wygniesz tak jak iPka:
http://www.chip.pl/news/sprzet/telefony/2015/04/samsung-pokazuje-ze-galaxy-s6-nie-tak-latwo-wygiac?utm_source=chip&utm_medium=newsletter&utm_campaign=newsletter_klikniecia

Więc jednak nie zniżają się aż tak nisko, czyli do iPhone :)

--
LordBluzgÂŽ

Data: 2015-04-13 05:29:11
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 9 Apr 2015 21:39:31 -0500, Pszemol wrote:
 Czy zrozumieli wreszcie zalety jednolitego obszaru pamięci
 który doceniają od dawna użytkownicy iPhone?

Do czasu, aż apple was pokarze zewnętrzną pamięcią :-)

 No i jak to - nagle wszystkim musi wystarczyć 32GB?

Oryginalny wniosek (by nie tego nazywać po imieniu).

PS. S6 to chyba nie jest telefon celowany w gołodupca-złomiarza? I tak
sobie nie kupisz, więc nie marudź :)
--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2015-04-13 14:12:14
Autor: J.F.
Użytkownik "Michal Tyrala"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrnmiml17.6hg.wiesiu@hydra.ck.polsl.pl...
On Thu, 9 Apr 2015 21:39:31 -0500, Pszemol wrote:
 Czy zrozumieli wreszcie zalety jednolitego obszaru pamięci
 który doceniają od dawna użytkownicy iPhone?
Do czasu, aż apple was pokarze zewnętrzną pamięcią :-)

Ciekawe czy to nastapi :-)

 No i jak to - nagle wszystkim musi wystarczyć 32GB?
Oryginalny wniosek (by nie tego nazywać po imieniu).
PS. S6 to chyba nie jest telefon celowany w gołodupca-złomiarza? I tak
sobie nie kupisz, więc nie marudź :)

No wiesz, powiedzmy ze chcialbym sobie kupic.

A tu cos tych wersji 64 i 128, nie widac, musi mi wystarczyc 32GB.

J.

Co się stało z gniazdkiem na SD card Samsunga Galaxy?