Co się stało z klapką na baterię Samsunga Galaxy?

Data: 2015-04-09 21:37:08
Autor: Pszemol
Co się stało z klapką na baterię Samsunga Galaxy?
Czemu S6 nie ma wyjmowalnego akumulatora?
Czyżby rozwiązano już problem typowego zawieszania się S4 i S5
na tyle, że uznano że można sobie pozwolić na niewymienny aku?

Data: 2015-04-10 09:19:20
Autor: Kamil 'Model'
W dniu 2015-04-10 o 04:37, Pszemol pisze:
Czemu S6 nie ma wyjmowalnego akumulatora?
Czyżby rozwiązano już problem typowego zawieszania się S4 i S5
na tyle, że uznano że można sobie pozwolić na niewymienny aku?
A jakie ma typowe zawieszanie S4?? Używam i nie miałem ani jednego zwisa...

Data: 2015-04-10 08:34:24
Autor: Pszemol
"Kamil 'Model'" <kamil.wytnijto.komodzinski@gazeta.pl> wrote in message news:mg7thn$vsq$1speranza.aioe.org...
[...]

Masz szczęście... Bo jak rozmawiam z użytkownikiem S4 u mnie
w pracy to dialog jest taki:
- to Ty w iPhone nie możesz wyjąć baterii?
- nie nie mogę zbyt łatwo, muszę mieć śrubokręt...
- to co robisz jak Ci się telefon zawiesza?
- nic nie robię, bo mi się iPhone nie zawiesza. Tobie się zawiesza?
- no, średnio raz w tygodniu, czasem częściej i muszę wyjąć baterię.
- a wiesz że w S6 nie ma klapki z tyłu baterii ?
- o... to ja go nie kupię, nie ma mowy, co zrobię jak się zawiesi?

On mi właśnie otworzył oczy na to, dlaczego applehejterzy
tak mocno krytykowali fakt, że się baterii nie wyjmuje w iPhone
"no bo co zrobisz jak Ci się telefon zawiesi " :-)))) Dobre!

Data: 2015-04-10 16:01:38
Autor: J.F.
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości
"Kamil 'Model'" <kamil.wytnijto.komodzinski@gazeta.pl> wrote in message W dniu 2015-04-10 o 04:37, Pszemol pisze:
[...]

Nie tylko on.

[...]

No to ciekaw jestem co on robi na tym telefonie.
Bo S4 ... moze i sie kiedys zawiesil, ale to raczej raz na rok ...

- a wiesz że w S6 nie ma klapki z tyłu baterii ?
- o... to ja go nie kupię, nie ma mowy, co zrobię jak się zawiesi?

No i tak sie moze skonczyc ten pomysl.

On mi właśnie otworzył oczy na to, dlaczego applehejterzy
tak mocno krytykowali fakt, że się baterii nie wyjmuje w iPhone
"no bo co zrobisz jak Ci się telefon zawiesi " :-)))) Dobre!

No coz, zjawisko rzeklbym normalne, zawiesic sie potrafil i SE jeszcze nie calkiem smartfon, i nokia pod symbianem, i samsungom pod Androidem sie zdarza ... wiec na pewno i Apple sie wiesza :-)

Swego czasu nie kupilem SE, bo mial baterie przykrecana srubkami.
A ze wlasnie udalo mi sie utopic telefon, wiec sobie pomyslalem - jak ja te baterie szybko wyciagne ?

P.S. O prosze, Apple nawet podpowiada co zrobic jak sie zawiesi :-)
https://support.apple.com/pl-pl/HT201559

J.

Data: 2015-04-12 23:07:24
Autor: re
Co się stało z klapką na baterię Samsunga Galaxy?

Użytkownik "J.F."

Swego czasu nie kupilem SE, bo mial baterie przykrecana srubkami.
A ze wlasnie udalo mi sie utopic telefon, wiec sobie pomyslalem - jak
ja te baterie szybko wyciagne ?
-- -
A jak szybko wyjąć baterie z telefonu wrzuconego do pralki ?

Data: 2015-04-10 17:13:50
Autor: z
W dniu 2015-04-10 o 15:34, Pszemol pisze:

On mi właśnie otworzył oczy na to, dlaczego applehejterzy
tak mocno krytykowali fakt, że się baterii nie wyjmuje w iPhone
"no bo co zrobisz jak Ci się telefon zawiesi " :-)))) Dobre!

Ja tam się nie znam. W moim telefonie też bez śrubokręta nie wyjmę. (N8)
Przez 2 lata zawiesił mi się 2 razy.
Przytrzymany przycisk przez 10 sek. robi reset i po kłopocie.
Jak jest ajfonie?

Data: 2015-04-10 10:30:08
Autor: Chris
[...]

Ostatnio znajoma walczyła z godzinę z zawieszonym iPhonem wiec nie ma tel. idealnych.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-04-10 08:31:01
Autor: Pszemol
"Chris" <actchris@gazeta.pl> wrote in message news:mg81mg$98h$2node2.news.atman.pl...
[...]

I co? Opowiedz coś więcej...
Z czego ta godzina wynikała? Co można robić godzinę z telefonem?
Ale... Czy musiała wyciągnąć baterię? Czy się odwiesił samodzielnie?

Data: 2015-04-10 15:46:01
Autor: Chris
W dniu 2015-04-10 o 15:31, Pszemol pisze:
[...]

Trzeba była walnąć nim o ścianę parę razy aż bateria wypadnie, potem reset pod wodą lewą ręką, jak już to wykonaliśmy to już tylko ołtarzyk mógł pomóc.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-04-10 09:44:17
Autor: Pszemol
"Chris" <actchris@gazeta.pl> wrote in message news:mg8k6p$una$1node2.news.atman.pl...
[...]

:-)))

Dobre.
Pewnie takiego z wypadniętą baterią naprawiliby na gwarancji.
Nie żartuję... przeżyłem niedawno ciekawe doświadczenie z Apple.

Muszę powiedzieć że zdziwiłem się  - w zeszłym miesiącu, koleżanka
z pracy miała problem z Macbook Pro - córka jej zrzuciła laptopa ze stołu,
pękł LCD, było nawet wyraźne wgniecenie na obudowie aluminiowej
laptopa... Mówię jej - wiesz, możesz pójść do sklepu Apple i zapytać,
gwarancja Ci się kończy w maju, więc jeszcze jest na gwarancji,
ale dla mnie (a znam się na tym!) uszkodzenie wygląda na typowe
uszkodzenie mechaniczne... pewnie Ci tego nie naprawią na gwarancji.
Ale nie martw się, znalazłem jej na eBay nowe ekrany i obiecałem że
jej wymienię za friko jak tylko sobie ekran kupi...

Nie posłuchała mnie, uparła się że pójdzie do sklepu mimo wszystko.
Zapytałem czy miałaby coś przeciwko temu że poszlibyśmy razem...
No i wizytę trzeba było umówić z Geniuszem w niebieskiej koszulce.
Przyszliśmy przypadkiem 45 minut za wcześnie - nie dało się wizyty
przyspieszyć - mimo że po sali się kręciło chyba 5-bezrobotnych
zoombies w niebieskich koszulkach, (oceniając z wyglądu nie dałbym
im dotknąć się mojego peceta!!) No nic, trzeba było czekać...

Nadszedł czas, koleżanka sprytna udaje blondynkę-idiotkę:
"popatrz, coś mi nie działa laptop... nie wiem co się stało".
(ja się powstrzymuje od śmiechu, ale siedzę cicho...).
Geniusz ogląda, ogląda, ze wszystkich stron laptopa, próbuje
włączyć, widać ewidentnie na ekranie słoneczko od krawędzi
się rozchodzącego pęknięcia wewnątrz (przednia szyba
nie była pęknięta tylko wewnętrzne warstwy LCD!) no i
gostek mówi że "nie widze żadnych zewnętrznych objawów
uszkodzenia, więc chyba bedzie można to naprawić na
gwarancji". Mi szczęka opadła na podłogę ale dalej siedzę
cicho. Facio kontynuuje "musze wziąć na zaplecze do
dalszej diagnozy - chcę podłączyć zewnętrzny modnitor
i sprawdzić czy nie ma innych problemów". Przychodzi za
dobre 10 minut i mówi, że faktycznie ekran jest pęknięty
w środku, nie na zewnątrz więc obejmie tą naprawę gwarancja
(tłumaczy z miną eksperta że gdyby szyba była pęknięta
to gwarancja nie objęłaby uszkodzenia) i dodaje że karta
graficzna też jest uszkodzona bo zewnętrzny monitor
nie działa. Konkluzja że jej to wymienią wszystko i może
przyjść za 4 dni odebrać z tego sklepu lub wyślą jej laptopa
do domu...

Opad szczęki!

Ja po prostu nie mogłem uwierzyć jak fajnie się załatwia
cokolwiek z Applem na gwarancji :-) Nawet tak oczywista
usterka mechaniczna została naprawiona bez żadnych
kłótni, przepychanek czy też najdrobniejszych opłat,
nawet do domu chcieli wysłać naprawionego aby się user
do sklepu nie musiał ponownie fatygować...
To się nazywa obsługa klienta.

A ja w drodze powrotnej zacząłem żałować że ze swoim
utopionym i ugotowanym w morskiej wodzie iPhone5
nie pojechałem do sklepu Apple i nie próbowałem udawać
blondynki-idiotki że nie wiem co się z telefonem stało
ale zrobił się gorący i się ugotował... Być może nigdy
takiego uszkodzenia w słonej wodzie nie widzieli i też
daliby mi nówkę na gwarancji :-))

Data: 2015-04-10 16:45:58
Autor: masti
Pszemol wrote:

[...]

faktycznie emejzing.
Wywalasz kupę kasy na szmelc i jeszcze nie raczą obsłuzyć klienta.
A myślałem, że PRL już umarł

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-04-10 11:56:04
Autor: Pszemol
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:mg8uo6$qvr$1dont-email.me...
Pszemol wrote:

[...]

Rzecz się działa w Ameryce Północnej :-))
Więc chyba nie PRL, raczej protestancka punktualność.

Data: 2015-04-10 19:01:05
Autor: masti

Pszemol wrote:

[...]

raczej olewactwo

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-04-10 17:48:57
Autor: J.F.
[...]

Co za g*, zeby od upadku scalak sie psul :-P

[...]

No ba, klient zaplacil podwojnie, to cos mu sie nalezy.
A jak bedzie zadowolny, to jeszcze pare razy zaplaci podwojnie :-)

Nawet tak oczywista
usterka mechaniczna została naprawiona bez żadnych
kłótni, przepychanek czy też najdrobniejszych opłat,

No, jak pamietasz to np z bateriami nie bylo tak rozowo.

Albo np to
https://www.apple.com/support/iphone/repair/screen-damage/

109$ za szybke. A nawet 129+7+tax.
Oj, ten klient moze do Apple nie wrocic.

A poza tym to w USA  jak wszedzie - osukuja i naciagaja jak tylko moga :-)
https://www.youtube.com/watch?v=ZLe0T1rUeDA

Ubezpieczenie jest, poki nie musi wyplacic :-P

A taki swietny telefon jak Iphone, to powinien miec 3 lata gwarancji :-P

J.

Data: 2015-04-10 10:58:34
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:5527f0f1$0$8380$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W mojej ocenie karta graficzna nie miała żadnego problemu.
Na rozbitym LCD widać było wyraźnie aplowskie jabłko.
Ten Geniusz nie był tak genialny jak Apple chciałby aby
on był: raz że wymienią jej grafę w tym maku to jeszcze na
gwarancji wymienią jej ewidentnie mechanicznie rozbity LCD.

Ale dla użytkownika to dobra nowina że w dziale gdzie
Apple rozpatruje rozczenia gwarancyjne pracują niezbyt
oświeceni eksperci...

[...]

Być może tu jest pies pogrzebany.

A taki swietny telefon jak Iphone, to powinien miec
3 lata gwarancji  :-P

Nie rozumiesz po prostu jak działa rynek.
Długa/przedłużana gwarancja jest oferowana po to
aby zachęcić klienta do kupienia produktu mimo że
produkt ma niezbyt pochlebną reputację...
Porównaj ile gwarancji oferuje Honda a ile Hyundai
i będziesz rozumiał dlaczego Honda się sprzedaje
dobrze mimo że ma krótszą gwarancję niż Hyundai.

Data: 2015-04-10 18:31:29
Autor: Marek
On Fri, 10 Apr 2015 17:48:57 +0200, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
A poza tym to w USA  jak wszedzie - osukuja i naciagaja jak tylko
moga
:-)
https://www.youtube.com/watch?v=ZLe0T1rUeDA

To ma być dowód na naciąganie czy raczej poczucie humoru?

--
Marek

Data: 2015-04-10 18:56:45
Autor: J.F.
UĹźytkownik "Marek"  napisał w wiadomości grup
On Fri, 10 Apr 2015 17:48:57 +0200, "J.F."
A poza tym to w USA  jak wszedzie - osukuja i naciagaja jak tylko moga :-)
https://www.youtube.com/watch?v=ZLe0T1rUeDA
To ma być dowód na naciąganie czy raczej poczucie humoru?

To ma byc dowod na traktowanie klienta.

Ma klient ubezpieczenie od wypadkow, wliczone w cene, ale w sumie to za nie zaplacil,  a oni co mu mowia po "wypadku" ? :-)

J.

Data: 2015-04-11 01:00:59
Autor: Marek
On Fri, 10 Apr 2015 18:56:45 +0200, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Ma klient ubezpieczenie od wypadkow, wliczone w cene, ale w sumie
za nie zaplacil,  a oni co mu mowia po "wypadku" ? :-)

No przecież o to go pytają, czy ma a on takie ubezp. ale mówi, że nie ma, więc spadówa.

--
Marek

Data: 2015-04-21 22:16:00
Autor: Pszemol
[...]

No więc okazało się, że nie było tak różowo...

No wiec poszła dziewczyna po odbiór, a tam na fakturze $490 ma
do zapłacenia...
Po chwili wyjaśnień okazało się, że zmienili zdanie, uznali że
konsultant się pomylił i ekran był do naprawy bez gwarancji...

Mieli zadzwonić do niej, użytkownika po akceptację płatnej naprawy.
No ale nie potrafili wykazać że zadzwonili... Nie zadzwonili.
Więc odpuścili opłatę.

A więc korekcja: to nie Apple jest łatwy w akceptacji rozbitych
ekranów na gwarancji tylko ten jeden konsultant się pomylił...

Data: 2015-04-22 07:01:52
Autor: P.B.
Dnia Tue, 21 Apr 2015 22:16:00 -0500, Pszemol napisał(a):

[...]

Nic nie odpuścili! Teraz zapewne za wyświetlacz do MacBooka zapłacą
Geniusze ze sklepu Apple. W ratach z własnej pensji. --
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2015-04-22 12:45:08
Autor: Pszemol
"P.B." <pbernat@wp.pl> wrote in message news:1uleth9uw6bbk$.1rouw6ztlulgr.dlg40tude.net...
[...]

Myślisz że ukarają tego, co miał zadzwonić do klienta a nie zadzwonił?

Data: 2015-04-22 19:57:15
Autor: P.B.
Dnia Wed, 22 Apr 2015 12:45:08 -0500, Pszemol napisał(a):

Nic nie odpuścili! Teraz zapewne za wyświetlacz do MacBooka zapłacą
Geniusze ze sklepu Apple. W ratach z własnej pensji.

Myślisz że ukarają tego, co miał zadzwonić do klienta a nie zadzwonił?

Może tego, może wszystkich solidarnie, ze to, że są baranami i nie
przestrzegają procedur firmy, która ich zatrudnia. Wymienili część za pięć
stów nie upewniwszy się, że ktokolwiek za to zapłaci. Fachowcy! Może
manager/właściciel weźmie to na siebie, cuda się zdarzają.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2015-04-22 16:21:42
Autor: Pszemol
"P.B." <pbernat@wp.pl> wrote in message news:gg2ram7iv2ys.1lwh4v21zjczu$.dlg40tude.net...
[...]

Zgadzam się z Twoją opinią, że serwis zawalił.

I to zawalił dwukrotnie - raz, gdy nie rozpoznał oczywistej (dla mnie)
winy użytkownika za uszkodzenie, czyli naprawa nieobjęta gwarancją.
A drugi raz, gdy po zmianie decyzji nie dostał telefonicznej akceptacji
użytkownika na (już wtedy płatną) naprawę.

Dodam tylko tyle, że to nie był jakiś serwis - to był sklep Apple
cały we szkle, w dużej galerii handlowej w dużym mieście...

Data: 2015-04-10 18:03:57
Autor: P.B.
Dnia Fri, 10 Apr 2015 09:44:17 -0500, Pszemol napisał(a):

[...]

Nie masz wrażenia, że przedawkowałeś amajzing? --
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2015-04-10 11:16:10
Autor: Pszemol
"P.B." <pbernat@wp.pl> wrote in message news:1aqce0jg5z1u9$.1bse354v5xbq7$.dlg40tude.net...
[...]

Ja to chyba odszukam ten swój złom który utopiłem w słonej wodzie,
postaram się go poskładać do kupy i zaniosę do serwisu Apple,
zapytam nieśmiało czy da się to naprawić... :-)))))

Data: 2015-04-10 18:50:04
Autor: P.B.
Dnia Fri, 10 Apr 2015 11:16:10 -0500, Pszemol napisał(a):

[...]

Z iPhone, to ze dwie godziny będziesz czekał...

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2015-04-10 11:55:00
Autor: Pszemol
"P.B." <pbernat@wp.pl> wrote in message news:hkmd3zbex8rh.1qb8f284g6kk$.dlg40tude.net...
[...]

Dwie godziny to ja go będę składał z poworotem, po tym jak
go w dużej panice rozkręcałem dwa lata temu nie mając czasu
zanotować co gdzie idzie i skąd tą czy tamtą śrubę wykręciłem :-))
Mam teraz w woreczku zbiór luźnych części - może w takiej formie
go zaniosę do sklepu i będę głupa rżną że nie wiem co się stało?
Ale jest już wysuszony, ścieżki i złączki są elektrolitycznie
wytrawione w czasie tej awarii (zanim odłączyłem akumulator)
bo iPhone się nieźle ugotował - para mu syczała z otworów :-)

Data: 2015-04-10 10:43:01
Autor: LordBluzgÂŽ
W dniu 2015-04-10 o 10:30, Chris pisze:
[...]

To jest pikuś. Wczoraj znajoma odebrała iPka od naprawy (uszkodzona szybka) i wymienili jej razem z przyciskiem ID.  Teraz ma "cegłę" bo przy prĂłbie wgrania backupu wyskoczył jej błąd 53 i pozamiatane. Musi wrĂłcić do serwisu. Poszła i kupiła następnego...no bo bez iPka nie moĹźna Ĺźyć :)

Oczywiście nowy iPek, chciał aktualizacji całego OSa bo mu się nie zgadzało z poprzednią kopią... a po odtworzeniu kopii wypluł że nie przeniesie jakichś apek, bo nie :) Nie ma tak fajnie jak w sklepie Play :)

--
LordBluzgÂŽ

Data: 2015-04-10 08:29:49
Autor: Pszemol
"LordBluzgÂŽ" <spam@ognik.com> wrote in message news:mg83rv$mot$1mx1.internetia.pl...
To jest pikuś. Wczoraj znajoma odebrała iPka od naprawy (uszkodzona szybka) i wymienili jej razem z przyciskiem ID.  Teraz ma "cegłę" bo przy prĂłbie wgrania backupu wyskoczył jej błąd 53 i pozamiatane.
Musi wrócić do serwisu.

No to raczej serwis dupiany że nie wiedział że będą konsekwencje
po wymianie touch ID sensor...

Poszła i kupiła następnego...no bo bez iPka nie można żyć :)

Miłość to miłość :-)

Oczywiście nowy iPek, chciał aktualizacji całego OSa bo mu się nie zgadzało z poprzednią kopią...

Nie tyle mu się nie zgadzało to raczej przy każdym "restore from backup" narzucają najnowszą wersję systemu operacyjnego. Jako bardziej świadomemu użytkownikowi też mi się ta strategia nie podoba ale widzę powody dla których tak zrobili.

a po odtworzeniu kopii wypluł że nie przeniesie jakichś apek,
bo nie :) Nie ma tak fajnie jak w sklepie Play :)

Nie było nie bo nie, napewno podali jakiś powód tylko nie doczytałeś.
Jak kupiłeś apkę to jest ona Twoja i nie ma że nie przeniesie...
Chyba że kupiłeś ją po zrobieniu backupu i w backupie jej nie było.
Wtedy sobie dograsz ją z chmury i będzie git.

Data: 2015-04-10 22:36:52
Autor: LordBluzgÂŽ
W dniu 2015-04-10 o 15:29, Pszemol pisze:
"LordBluzgÂŽ" <spam@ognik.com> wrote in message
To jest pikuś. Wczoraj znajoma odebrała iPka od naprawy (uszkodzona
szybka) i wymienili jej razem z przyciskiem ID.  Teraz ma "cegłę" bo
przy próbie wgrania backupu wyskoczył jej błąd 53 i pozamiatane.
Musi wrócić do serwisu.

No to raczej serwis dupiany że nie wiedział że będą konsekwencje
po wymianie touch ID sensor...

Ale to fajne jest :) Nie ten dusik i już nie działa :), znaczy jak Ci się zniszczy sensor to co? Cegła? Mają fantazję chłopaki.

[...]

powody dla ktĂłrych tak zrobili.

Tyle że głupie trochę. Bo jeśli JA NIE CHCĘ podnosić systemu do wyższej wersji? W Andku mam wybór a tutaj przymus. Nie raz doczytywałem na forach, gdzie z wywalonymi jęzorami czekają na aktualizację a po aktualizacji coś jest skaszanione. A to gdzieś pasek znikł albo jakaś funkcja kuleje czy nagle zaczął brać więcej baterii. Jak aktualizacja mi pasuje to ją robię a Apple, znów ktoś wie lepiej CO JA CHCĘ i co mi jest potrzebne. Nie uważasz że głupio tak? Pomijam już kwestię dodatkowego czasu, obecności laptopa i jakiegoś iTunes. Co jakaś akcja to kablem do kompa...no szok! W Andku robisz backup na kartę SD i TUTAJ właśnie ukłon w DZIELONĄ pamięć :)...kopiowalno/wymienną :) Komp jest niepotrzebny w sumie NIGDY (jak się uprzesz). iPhone powinni sprzedawać z jakimś lapkiem ale lapek za darmo i wieczna gwarancja :D

a po odtworzeniu kopii wypluł że nie przeniesie jakichś apek,
bo nie :) Nie ma tak fajnie jak w sklepie Play :)

Nie było nie bo nie, napewno podali jakiś powód tylko nie doczytałeś.

No jakoś mi umknęło w sensie, że komunikat generalnie był informacją a nie wskazowką jak to "obejść".

Jak kupiłeś apkę to jest ona Twoja i nie ma że nie przeniesie...
Chyba że kupiłeś ją po zrobieniu backupu i w backupie jej nie było.
Wtedy sobie dograsz ją z chmury i będzie git.

Problem w tym, Ĺźe chmura na tym iPku jest nieuĹźywana :/

--
LordBluzgÂŽ

Data: 2015-04-10 12:08:41
Autor: Mirek Ptak
[...]

Wczoraj.
https://www.dropbox.com/s/93073qoz8ir0cjn/2015-04-09%2009.59.18.jpg?dl=0
Znajomy instalował na ip6 update do 8.3. Telefon umarł - walka o przywrócenie (na moim kompie, bo on uprawnień do instalacji itunes nie ma) trwała z godzinę - udana o dziwo ;)

PZDR
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2015-04-10 08:25:29
Autor: Pszemol
"Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote in message news:5527a129$0$15674$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W jakich okolicznościach umarł?
Nie przerwał upgrade w trakcie przypadkiem?
To dosyć newralgiczny etap i wtedy bez iOSa trzeba wystartować
słuchawkę z bootloadera, właśnie tego "trybu awaryjnego".

- walka o przywrócenie (na moim kompie, bo on uprawnień do instalacji
itunes nie ma) trwała z godzinę - udana o dziwo ;)

Chyba przesadzasz nieco z tą "walką" i efekt wciąż nie wymagał
wyjęcia baterii, prawda? Czyli dobrze zaprojektowane wyjście
z awarii w czasie upgrade.

Data: 2015-04-13 09:20:23
Autor: Mirek Ptak
W dniu 2015-04-10 o 15:25, Pszemol pisze:

[...]

Niby jak? Baterii przecież nie wyjął ;)

To dosyć newralgiczny etap i wtedy bez iOSa trzeba wystartować
słuchawkę z bootloadera, właśnie tego "trybu awaryjnego".

Po aktualizacji po prostu nie wstał. Znajomy ma backup, ale w domu, dlatego ta walka...

[...]

A gdzie *wymaga* wyjęcia baterii? To, że ktoś wyjmuje, bo tak szybciej/wygodnie nie oznacza, że jest to *wymagane*.
Dobrze zaprojektowane wyjście z awarii piszesz :) - no niech Ci będzie :)

PZDR
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2015-04-21 22:11:55
Autor: Pszemol
"Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote in message news:552b6e37$0$2208$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No mógł robić przez kabelek i kabelek odłączyć...
Mógł robić na słabej/starej/rozładowaniej baterii i padła w trakcie.
Mój robić przez wifi i wyłączył przypadkiem router...
Nie wiem co zrobił, zapytaj tego co mu umarł.

To dosyć newralgiczny etap i wtedy bez iOSa trzeba wystartować
słuchawkę z bootloadera, właśnie tego "trybu awaryjnego".

Po aktualizacji po prostu nie wstał.

Może po prostu trochę cierpliwości zabrakło?

OK

Data: 2015-04-11 11:45:35
Autor: Netx
[...]

Możemy się spierać ale obiektywnie brak możliwości samodzielnej wymiany baterii jak i brak slotu na kartę pamięci są poważnymi wadami obu telefonów: iphone 6 i galaxy s6.
Osobiście będę szukał telefonu który ma te funkcje jak będę wymieniał galaxy s5 na coś nowszego.

Data: 2015-04-22 10:41:28
Autor: work
[...]

a co S4 jest taki do niczego? Kurcze mam go od pół roku ale zwiechy jeszcze nie było.

Data: 2015-04-22 10:43:16
Autor: work
W dniu 2015-04-22 o 10:41, work pisze:
[...]

chociaż jak zaktualizowałem do androida 5 to zauważyłem bardzo lekkie przycięcia

Co się stało z klapką na baterię Samsunga Galaxy?