Co siê sta³o z merytoryk± na grupie?

Data: 2010-04-22 05:14:17
Autor: sly
Co siê sta³o z merytoryk± na grupie?
Co siê dziejê na tej grupie? Zajrza³em tutaj po przerwie i same
spiski, polityka i inne ¶mieci...

Data: 2010-04-22 05:18:23
Autor: Charlie delta
On 22 Kwi, 14:14, sly <sylwes...@gmail.com> wrote:
Co siê dziejê na tej grupie? Zajrza³em tutaj po przerwie i same
spiski, polityka i inne ¶mieci...

czy w czasie przerwy by³e¶ w innej galaktyce?

Data: 2010-04-22 05:37:21
Autor: sly
Co siê sta³o z merytoryk± na grupie?
On Apr 22, 2:18 pm, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com>
wrote:
On 22 Kwi, 14:14, sly <sylwes...@gmail.com> wrote:

> Co siê dziejê na tej grupie? Zajrza³em tutaj po przerwie i same
> spiski, polityka i inne ¶mieci...

czy w czasie przerwy by³e¶ w innej galaktyce?

Nie bardzo rozumiem, grupa nazywa siê pl.biznes.wgpw? Co ma do tego
jaka¶ galaktyka?

Data: 2010-04-22 17:48:28
Autor: Andrzej Adam Filip
Co się stało na grupie?
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> pisze:
On 22 Kwi, 14:14, sly <sylwes...@gmail.com> wrote:
Co się dzieję na tej grupie? Zajrzałem tutaj po przerwie i same
spiski, polityka i inne śmieci...

czy w czasie przerwy byłeś w innej galaktyce?

Czy *nachalny chamie* nie potrafisz dyskutować jeśli nie bezpośrednio o
giełdzie i gospodarce to *przynajmniej* o wpływie polityki na giełdę i
gospodarkÄ™?

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
Kiedy przeskoczysz, to i wtedy nie mów hop. Zobacz najpierw w co wskoczyłeś.

Data: 2010-04-22 17:40:28
Autor: Andrzej Adam Filip
Co się stało na grupie?
sly <sylwester@gmail.com> pisze:
Co się dzieję na tej grupie? Zajrzałem tutaj po przerwie i same
spiski, polityka i inne śmieci...

Tym co są "naładowani polityką" zechciało się wystawiać [narząd] i
wypróżniać publicznie tutaj zamiast w odpowiednim szalecie takim jak
np. news:pl.soc.polityka.

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
Ropa Mosulu okazała się droższa od krwi Ormian.

Data: 2010-04-22 18:00:52
Autor: fatso
Co się stało z merytoryką na grupie?
Andrzej Adam Filip wrote:
[...]

A niechaj przyjda do nas na emigrancka sciepe.
Ja im chetnie dopierdole, razem i z osobna.
Ale przeciez nie sposob zaprzeczyc ,ze ostatnei wydarzenia w Polsce mogly miec
kluczowy wplyw na polska gielde. Wiecich dyskusja tutaj wydaje sie byc jak
najbardziej na miejscu.

fatso

Data: 2010-04-22 19:11:02
Autor: SlawcioD
fatso pisze:
Andrzej Adam Filip wrote:
[...]

nie wiem czy nie zauwazyles, ale niektorzy zaczeli rozposcierac teorie
spiskowe... a to juz z gpw ma malo wspolnego... prawda?

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-04-22 18:25:56
Autor: fatso
Co się stało z merytoryką na grupie?
SlawcioD wrote:
Slawcio, chyba czytales moje teksty o paranoi polskiej? To wiele wyjasnia.
Tym niemniej jestem doskonale poinformowany w sprawie a przynajmniej nie gorzej niz wy.
Siedzialem rano przy kompie i wlaczylem na biezaco doniesienia TV via uprzejmosc Zydety.
Ogladalem non-stop bo jako przymusowy emeryt mam sporo czasu.
Zauwazylem ow filmik z facetem wyraznie wolajacym ze zdziwieniem cos u chujach. Slyszalem
strzaly. Pozni9ej ow filmik znikl z przekazow az go wydobyto pozniej w internecie.
Wyjasnienia  zapewne sa banalne: amunicja sama strzela w ogniu, kacap uzywa prostego slownictwa
jakiego zwykl uzywac do zony i dzieci(zupelnie jak wielu z was w Polsce).
Ty, niemniej kazdy gracz gieldowy ma prawo sie zastanowic: a co, jesli wlasnie dobijano ludzi wyczolgujacych
sie spod wraku? Przeciez to by zamrozilo stosunki z Rosja, spowodowalo wstzras i gospodarczy jesli juz ze wzgl
na polska slabosc nie tzw Casus belli.
Slowem- nalezy dyskutowac!

Data: 2010-04-22 10:35:09
Autor: sly
Co siê sta³o z merytoryk± na grupie?
Nawet w tym w±tku musicie siê podpinaæ? Opamiêtania..

Data: 2010-04-22 19:30:45
Autor: fatso
Co się stało z merytoryką na grupie?
sly wrote:
Nawet w tym wątku musicie się podpinać? Opamiętania..

sly, gdybys debilu cos tu napisal kiedys na tej mojej grupie(MOJEJ- ty to rozumiesz?)-ja ja przeciez zakladalem z paru ludzmi przed laty.
To ja bym twoje zale zrozumial.
Ale ty niczym poza wrodzonym kretynizmem nie mogles tu zaimponowac.
Wiec nie podoba sie? Waliaj, swolocz albo jak to zawolal kacap na lotnisku w Smolensku- idz ty na chuj.

fatso

Data: 2010-04-23 08:21:36
Autor: Ianus
Użytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mB0An.936930$Dy7.74556@newsfe26.ams2...
[...]

A ty się już urodziłeś takim chamem czy na tej emeryturze ci się pogorszyło?

JS

Data: 2010-04-23 08:11:12
Autor: fatso
Ianus wrote:
[...]

to moja genetczna wyzszosc nad toba przemawia, Swinski Ryju.

Data: 2010-04-23 00:26:27
Autor: macieks
On 23 Kwi, 09:11, fatso <fatso60...@ntlworld.com> wrote:
Ianus wrote:
> U¿ytkownik "fatso" <fatso60...@ntlworld.com> napisa³ w wiadomo¶ci grup

> A ty siê ju¿ urodzi³e¶ takim chamem czy na tej emeryturze ci siê
> pogorszy³o?

> JS

to moja genetczna wyzszosc nad toba przemawia, Swinski Ryju.

Übermensch

Data: 2010-04-23 13:34:41
Autor: Ianus
Użytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kKbAn.5$T_.0@newsfe16.ams2...
to moja genetczna wyzszosc nad toba przemawia, Swinski Ryju.

Raczej słoma z butów. Szkoda klawiatury na dyskusję z czymś takim jak ty.

JS

Data: 2010-04-23 13:35:57
Autor: fatso
Ianus wrote:
[...]

ja sie nie prosilem do jakiejkolwiek dyskusji z kurduplem takim jak ty.
Nie masz nic do powiedzenia konkretnego?
To siedz cicho i spijaj madrosc z ust lepszych od ciebie.

Data: 2010-04-23 14:54:42
Autor: Ianus
Co się stało z merytoryką na grupie?
Użytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:MugAn.20$T_.1@newsfe16.ams2...
ja sie nie prosilem

Najpierw by cię musiał jakiś knur przelecieć...
Ty jesteś taki mały, żałosny komediancik, który nie ma nic mądrego do powiedzenia i chamstwem i brakiem kultury chce się wybić. O dyskusji z tobą nie może być mowy - ty nie wiesz co to jest dyskusja.
Wyrazy współczucia dla rodziny.
EOT

Data: 2010-04-22 19:50:11
Autor: maciej
SlawcioD napisał:

nie wiem czy nie zauwazyles, ale niektorzy zaczeli rozposcierac teorie
spiskowe...

Kennedego zabił jakiś półdebil, którego potem zastrzelił szaleciec - reszta to teorie spiskowe.

Do Jana Pawła II strzelał jakiś głupek bez żadnej pomocy - reszta to teorie spiskowe.

World Trade Center zniszczyła grupa 10 arabów porywając pół flotylli Stanów Zjednoczonych nie niepokojona przez nikogo - reszta to teorie spiskowe.

Masoni nie istnieli, a nawet jak istnieli to już nie istnieją - ogólnie to teoria spiskowa.

Kreml kocha Polaków, kto twierdzi inaczej sieje teorie spiskowe.

KGB nigdy w Polsce nie działała, ba, nie działała nawet w Rosji - inne twierdzenia to teorie spiskowe.

itd...

Rusz w końcu głową...

Data: 2010-04-22 20:03:29
Autor: Andrzej Adam Filip
Co się stało na grupie?
SlawcioD <slawciod@poczta.onet.pl> pisze:
fatso pisze:
Andrzej Adam Filip wrote:
[...]

No chyba że oczekujesz że "Dzielny Donald":
a) opierdoli RosjÄ™ jak siÄ™ patrzy biorÄ…c za pewnik teorie spisowe i nie
   czekajÄ…c na żadne dowody a Rosja "odpowie sankcjami gospodarczymi"
b) jak tylko przeczyta liścik od takiego jednego Generała to nałoży
   wÅ‚osiennice i odbÄ™dzie biegiem pielgrzymkÄ™ z biczowanie do
   CzÄ™stochowy gdzie ustÄ…pi ze stanowiska premiera na rzecz JarosÅ‚awa
   KaczyÅ„skiego
Ja naprawdę nie spodziewam się że premier RP Donald Tusk (PO) jest
zdolny mnie zaskoczyć w takich kwestiach.

Polityka oczywiście *MA* przełożenie na giełdę tylko że większość tych
"politycznych rozmówek na poziomie kumoszek w maglu" starannie pomijała
kwestię przełożenia na giełdę a to jest (jak dla mnie) *minimum*
przyzwoitości żeby dyskutować o polityce na grupie nie politycznej ale
jak najbardziej giełdowej.

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
SÅ‚owa majÄ… naturÄ™ wiatru.

Data: 2010-04-22 19:27:53
Autor: fatso
Andrzej Adam Filip wrote:

[...]

Popatrz nieco wyzej niz grzeda na ktorej siedzisz. Zobaczysz moj tekst pt Polska-to juz inny kraj.
ja tam twierdze, ze ostatnie wydarzenia moga miec wplyw na kurs zlotowki.

Data: 2010-04-22 20:53:25
Autor: Andrzej Adam Filip
Co się stało na grupie?
fatso <fatso60347@ntlworld.com> pisze:
Andrzej Adam Filip wrote:

[...]

A ile popełniłeś postów na tematy polityczne bez przełożenia na
giełdę/gospodarkę na grupie giełdowej?

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
Bojaźń jest większa od śmierci.

Co siê sta³o z merytoryk± na grupie?