Co się stało z merytoryk± na grupie?

Data: 2010-04-22 05:18:23
Autor: Charlie delta
Co się stało z merytoryk± na grupie?
On 22 Kwi, 14:14, sly <sylwes...@gmail.com> wrote:
Co się dzieję na tej grupie? Zajrzałem tutaj po przerwie i same
spiski, polityka i inne ¶mieci...

czy w czasie przerwy byłe¶ w innej galaktyce?

Data: 2010-04-22 05:37:21
Autor: sly
Co się stało z merytoryk± na grupie?
On Apr 22, 2:18 pm, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com>
wrote:
On 22 Kwi, 14:14, sly <sylwes...@gmail.com> wrote:

> Co się dzieję na tej grupie? Zajrzałem tutaj po przerwie i same
> spiski, polityka i inne ¶mieci...

czy w czasie przerwy byłe¶ w innej galaktyce?

Nie bardzo rozumiem, grupa nazywa się pl.biznes.wgpw? Co ma do tego
jaka¶ galaktyka?

Data: 2010-04-22 17:48:28
Autor: Andrzej Adam Filip
Co się stało na grupie?
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> pisze:
On 22 Kwi, 14:14, sly <sylwes...@gmail.com> wrote:
Co się dzieję na tej grupie? Zajrzałem tutaj po przerwie i same
spiski, polityka i inne śmieci...

czy w czasie przerwy byłeś w innej galaktyce?

Czy *nachalny chamie* nie potrafisz dyskutować jeśli nie bezpośrednio o
giełdzie i gospodarce to *przynajmniej* o wpływie polityki na giełdę i
gospodarkÄ™?

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniÄ…dze. Twoje ryzyko. TwĂłj zysk *albo* strata.
Kiedy przeskoczysz, to i wtedy nie mów hop. Zobacz najpierw w co wskoczyłeś.

Co się stało z merytoryk± na grupie?