Co się stało ze spoconym?

Data: 2010-06-29 18:17:27
Autor: debil mkarwan
Co się stało ze spoconym?
http://www.tvn24.pl/2352084,28378,0,0,1,wideo.html

Przemysław Warzywny

--

"Jeśli już mamy być złośliwi, to niech ten, kto mówi o wpadkach najpierw nauczy Kaczyńskiego polskiego hymnu. O większej wpadce nie słyszałem w swoim długim życiu"

Daniel Olbrychski

Data: 2010-06-29 18:28:34
Autor: mkarwan
Co się stało ze spoconym?
Użytkownik "debil mkarwan" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i0d6ao$d76$1inews.gazeta.pl...

Proszę zmienić nick ponieważ jest dla mnie obraźliwy.
Zwracam Panu uwagę, że łamie Pan prawo.

Art. 212. § 1. Kto pomawia inną osobę, grupę osób, instytucję, osobę prawną
lub jednostkę organizacyjną nie mającą osobowości prawnej o takie
postępowanie lub właściwości,które mogą poniżyć ją w opinii publicznej lub
narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub
rodzaju działalności,
podlega grzywnie, karze ograniczenia albo pozbawienia wolności do roku.
§ 2. Jeżeli sprawca dopuszcza się czynu określonego w § 1 za pomocą środków
masowego komunikowania,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
lat 2.

Art. 216. § 1. Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej
nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej
dotarła,
podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.
§ 2. Kto znieważa inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
roku.

Jeśli nie zmieni Pan obraźliwego dla mnie nicku, zmusi mnie Pan do podjęcia działań prowadzących do zablokowania Panu dostępu do grup dyskusyjnych.

Data: 2010-06-29 18:34:25
Autor: debil mkałrwan
Co się stało ze spoconym?

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał

Proszę zmienić nick ponieważ....

Ok.

 Przemysław Warzywny

Data: 2010-06-29 18:56:57
Autor: Grzegorz Z.
Co się stało ze spoconym?
Dnia Tue, 29 Jun 2010 18:34:25 +0200, debil mkałrwan napisał(a):

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał

Proszę zmienić nick ponieważ....

Ok.

Też już miałem Ci delikatnie zwrócić uwagę że tamten nick był niestosowny.

Teraz jest właściwy!

:)))))))))))))

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-29 18:51:38
Autor: u2
Co się stało ze spoconym?
W dniu 2010-06-29 18:28, mkarwan pisze:
Proszę zmienić nick ponieważ jest dla mnie obraźliwy.
Zwracam Panu uwagę, że łamie Pan prawo.

Prawda, o ile posługujesz się prawdziwym nazwiskiem. A ty się
podszywasz, jak kałecki, pod kogoś innego.

Data: 2010-06-29 19:10:24
Autor: mkarwan
Co się stało ze spoconym?
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c2a249e$0$19165$65785112news.neostrada.pl...
Proszę zmienić nick ponieważ jest dla mnie obraźliwy.
Zwracam Panu uwagę, że łamie Pan prawo.

Prawda, o ile posługujesz się prawdziwym nazwiskiem. A ty się
podszywasz, jak kałecki, pod kogoś innego.

Używam tego nicku od zawsze.
Chce wojny będzie ja miał.

Data: 2010-06-29 19:17:12
Autor: u2
Co się stało ze spoconym?
W dniu 2010-06-29 19:10, mkarwan pisze:
Prawda, o ile posługujesz się prawdziwym nazwiskiem. A ty się
podszywasz, jak kałecki, pod kogoś innego.

Używam tego nicku od zawsze.
Chce wojny będzie ja miał.

Nie znasz prawa, jak posługujesz się nie swoim nazwiskiem to nic nie
wskurasz, a można ciebie oskarżyć o naruszenie cudzych dóbr osobistych,
oczywiście z pozwu prywatnego.

Osobiście kałeckiego bym pozwał za naruszenie dobrych obyczajów, ale nie
chce mi się z GWnem zadawać :)

Co się stało ze spoconym?