Co się wkrótce wydarzy

Data: 2011-07-20 21:20:17
Autor: abc
Co się wkrótce wydarzy
ZapowiedĽ tego, co się wkrótce wydarzy, możemy wydedukować z niem±drej i
haniebnej deklaracji Bronisława Komorowskiego wygłoszonej ustami starego
faryzeusza Mazowieckiego Tadeusza 10 lipca w Jedwabnem, że "naród polski"
musi zrozumieć, iż by także "sprawc±" - oczywi¶cie sprawc± zbrodni II wojny
¶wiatowej.

Ta głupia - bo wprowadzaj±ca zasadę odpowiedzialno¶ci zbiorowej - i
haniebna - bo wychodz±ca naprzeciw niemieckiej i żydowskiej polityce
historycznej o - niestety - antypolskim ostrzu deklaracja pokazuje, że
zarówno rz±dz±ce naszym nieszczę¶liwym krajem Siły Wyższe, jak i nasi
Umiłowani Przywódcy, już przestępuj± z nogi na nogę i skacz± z gałęzi na
gał±Ľ, żeby zawczasu podlizać się nowym panom w nikczemnej nadziei, że w
zamian za skrupulatne nadzorowanie mniej warto¶ciowego narodu tubylczego,
nie tylko zostan± pozostawieni u żłóbka, ale - kto wie - może nawet dostan±
jak±¶ trafikę za wysługę lat?

W tej sytuacji jest prawie pewne, że kiedy 27 lipca ze spóĽnion± wizyt±
przybędzie do Warszawy izraelski premier Beniamin Netanjahu, to nasi
Umiłowani Przywódcy w podskokach obiecaj± mu, że podczas wrze¶niowego
głosowania w Zgromadzeniu Ogólnym Narodów Zjednoczonych Polska będzie
głosowała przeciwko palestyńskiemu wnioskowi o uznanie niepodległego państwa
palestyńskiego.

Tymczasem zgodę na takie głosowanie - bo przecież nie jeste¶my nic winni
Palestyńczykom - Polska mogłaby drogo sprzedać - gdyby oczywi¶cie zarówno
rz±dz±ce naszym nieszczę¶liwym krajem Siły Wyższe, jak i wystrugani przez
nie z banana nasi Umiłowani Przywódcy kierowali się polskim interesem
państwowym. A akurat jest ku temu stosowny moment, który być może nieprędko
się powtórzy.

Więcej http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=2128

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2011-07-20 21:30:34
Autor: jadrys
Co siÄ™ wkrĂłtce wydarzy
W dniu 2011-07-20 21:20, abc pisze:
Zapowiedź tego, co się wkrótce wydarzy, możemy wydedukować z niemądrej i
haniebnej deklaracji Bronisława Komorowskiego wygłoszonej ustami starego
faryzeusza Mazowieckiego Tadeusza 10 lipca w Jedwabnem, ĹĽe "narĂłd polski"
musi zrozumieć, iż by także "sprawcą" - oczywiście sprawcą zbrodni II wojny
światowej.

No, naprawdę nie ma słów na takie coś. Kim oni są że oskarżają Polaków jako takich o zbrodnie? Ja Polak mam sie ukożyć i posypać głowę popiołem na znak skruchy za wybryki jakichś bandytów. To Mazowiecki mi proponuje?

Data: 2011-07-20 21:50:19
Autor: Kaczysta
Co siÄ™ wkrĂłtce wydarzy

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j07ab8$ov4$1news.onet.pl...
[...]

Zwłaszcza, że po wojnie ci bandyci zostali schwytani, osądzeni i ukarani.
Niestety - nie ukarano dotąd bandytów, którzy we wrześniu 1939 roku wydawali Polaków w ręce sowieckich siepaczy, witanych radośnie przez tych bandytów bramami triumfalnymi i wizerunkami Lenina.
AZ

Data: 2011-07-20 19:54:39
Autor: obserwator
Niech placa ci co przepraszaja.

...widocznie sa winni. Zona p. Komorowskiego niech placi za rodzicow:)

Data: 2011-07-21 02:57:04
Autor: stevep
Dnia 20-07-2011 o 21:54:39  obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

..widocznie sa winni. Zona p. Komorowskiego niech placi za rodzicow:)

Oto bezmy¶lne kretyństwo, s±dz±ce, że rzucanie gównem może się opłacić.

--
stevep

Data: 2011-07-20 22:03:20
Autor: HaMMeR
<fajny.d.arz...@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

> ..widocznie sa winni. Zona p. Komorowskiego niech placi za rodzicow:)

Oto bezmy¶lne kretyństwo, s±dz±ce, że rzucanie gównem może się opłacić.

--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

A odniesc sie do meritum to nie laska , polszewicki politruku!?

Data: 2011-07-21 10:58:40
Autor: stevep

Dnia 20-07-2011 o 21:54:39  obserwator  <fajny.d.arz...@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

> [...]

Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

A odniesc sie do meritum to nie laska , polszewicki politruku!?

HMam odnosić do jakich¶ plotek dla kretynów, to zadanie dla takich  bezmóżgów jak ty.

--
stevep

Data: 2011-07-21 16:10:06
Autor: jadrys
Co siÄ™ wkrĂłtce wydarzy
W dniu 2011-07-20 21:50, Kaczysta pisze:

[...]

No i o to tez chodzi.. Gdzie ten Mazowiecki, Michnik i inni będący Żydami lub się z nimi utożsamiający? Dlaczego nie przeproszą Polaków za tamtych donosicieli?

Co się wkrótce wydarzy