Co się wydarzy na rynku?

Data: 2009-10-07 13:08:09
Autor: mic49
Co się wydarzy na rynku?
....czyli robię swojego rodzaju ranking - czy warto obecnie zakładać
lokaty krótkie, typu 1 miesiąc bądź max 3 miesiące, bo są szanse na
wzrost stóp czy też 6 miesięczne, a może 12-tki (chociaż ja bym takiej
już nie założył).

Ciekawy jestem też powodów podwyżki oprocentowania lokaty optymalnej w
OF - nic na rynku się nie wydarzyło, może Noble potrzebuje gotówki?
Czy można traktować to jako pewną tendencję, że cykl obniżek mamy za
sobą i zaraz inne banki też pójdą w te ślady?

Michał

Data: 2009-10-07 23:14:47
Autor: Valdi.Pavlack
Co się wydarzy na rynku?
"mic49"

Czy można traktować to jako pewną tendencję, że cykl obniżek mamy za
sobą i zaraz inne banki też pójdą w te ślady?

Nie jestem żadną wyrocznią ani magiem ze szklaną kulą ale z jakiś tydzień
temu jakiś mądrala z RPP przebąkiwał coś na temat ewentualnej podwyżki
stópek %.
Za kilka dni inny mądrala również z RPP powiedział to samo, tyle że na innym
kanale.
Czy im wierzyć. Nie mi to oceniać, ale jeżeli owe persony ustalają stopy i
tak mówią to może jest coś na rzeczy.

Z drugiej strony PL to kraj cudów... więc wszystkiego można się spodziewać.

Data: 2009-10-07 23:50:42
Autor: Rafał
Co się wydarzy na rynku?
Valdi.Pavlack pisze:
Nie jestem żadną wyrocznią ani magiem ze szklaną kulą ale z jakiś tydzień
temu jakiś mądrala z RPP przebąkiwał coś na temat ewentualnej podwyżki
stópek %.

Australia podniosła już. Więc nie widzę powodów, żeby i inni nie zaczęli powoli.

--
Raf

Data: 2009-10-08 09:41:06
Autor: jacko
Co się wydarzy na rynku?
...czyli robię swojego rodzaju ranking - czy warto
(...)

Tylko prawdziwa Cyganka prawde ci powie...

Data: 2009-10-18 10:52:08
Autor: ZP
Co się wydarzy na rynku?
Jeżeli chodzi o samą RPP, to w tym składzie nic się nie wydarzy, więc czekaj
do lutego 2010 z ewentualnymi podwyżkami. Poza tym oficjalna inflacja właśnie
spadła do 3,4%, więc mają wymówkę.

A rynkowe to inna bajka, ale tez nie powinny rosnąć jeszcze pare miesięcy,
przynajmniej znacząco.

Pozdr

ZP
-- -
http://appfunds.blogspot.com/

Data: 2009-10-18 12:40:58
Autor: Gniewko
Co się wydarzy na rynku?
W dniu 2009-10-07 22:08, *mic49* napisał(a) co następuje:

[...]

Stopy procentowe są m in. instrumentem walki z inflacją. Dopóki inflacja nie rośnie a narazie nie rośnie to nie martwiłbym się o podwyżkę stóp procentowych. Szybko nie nastąpi.

--
*Gniewomir*
Bigamia, to znaczy o jedną kobietę za dużo. Monogamia tak samo

Co się wydarzy na rynku?