Co się wydarzy na rynku?

Data: 2009-10-18 12:40:58
Autor: Gniewko
Co się wydarzy na rynku?
W dniu 2009-10-07 22:08, *mic49* napisał(a) co następuje:

...czyli robię swojego rodzaju ranking - czy warto obecnie zakładać
lokaty krótkie, typu 1 miesiąc bądź max 3 miesiące, bo są szanse na
wzrost stóp czy też 6 miesięczne, a może 12-tki (chociaż ja bym takiej
już nie założył).
Ciekawy jestem też powodów podwyżki oprocentowania lokaty optymalnej w
OF - nic na rynku się nie wydarzyło, może Noble potrzebuje gotówki?
Czy można traktować to jako pewną tendencję, że cykl obniżek mamy za
sobą i zaraz inne banki też pójdą w te ślady?

Stopy procentowe są m in. instrumentem walki z inflacją. Dopóki inflacja nie rośnie a narazie nie rośnie to nie martwiłbym się o podwyżkę stóp procentowych. Szybko nie nastąpi.

--
*Gniewomir*
Bigamia, to znaczy o jedną kobietę za dużo. Monogamia tak samo

Co się wydarzy na rynku?