Co sie z ta katolick± Polska dzieje?!

Data: 2010-05-25 22:41:00
Autor: sofu
Co sie z ta katolick± Polska dzieje?!
Gdyby tak posłuchać szczekania kotabasów 99 % Polaków to katolicy!
Rozmodleni, zoazowani, w ciagłych pielgrzymakach, wielce na tace dajacy:
jako panstwo i kazdy z osobna. Kieckowych tyle ile w reszcie Europy razem
wziętej. Matka Boga od wieków królow±  Polski zrobiona.
I taka Polska potraktowana przez katolickiego Boga jak podła szmata.
Najpierw jej wierchuszkę zabił bez miłosierdzia, a teraz jakby było mało
kazał zalac wod± pół rozmodlonej, katolickiej Polski.
Co to sie dzieje? Czy to kotabasy winne czy lud oszukany? Czy za te miliardy
co dostaja rok w rok za mało sie modla czy fałszywie? Czy Bóg czasem nie
chce ukarać głosicieli  i wyznawców bałwochwalstwa czy tez po prostu go nie
ma? Niech no te czarne moherowe kurwy co sie tu od rana do wieczora
produkuj± poszczekaja w tym temacie!

sofu

Data: 2010-05-25 14:05:08
Autor: glob
Co sie z ta katolickďż˝ Polska dzieje?!

sofu napisał(a):
Gdyby tak pos�ucha� szczekania kotabas�w 99 % Polak�w to katolicy!
Rozmodleni, zoazowani, w ciag�ych pielgrzymakach, wielce na tace dajacy:
jako panstwo i kazdy z osobna. Kieckowych tyle ile w reszcie Europy razem
wziďż˝tej. Matka Boga od wiekďż˝w krďż˝lowďż˝  Polski zrobiona.
I taka Polska potraktowana przez katolickiego Boga jak pod�a szmata.
Najpierw jej wierchuszk� zabi� bez mi�osierdzia, a teraz jakby by�o ma�o
kazaďż˝ zalac wodďż˝ pďż˝ rozmodlonej, katolickiej Polski.
Co to sie dzieje? Czy to kotabasy winne czy lud oszukany? Czy za te miliardy
co dostaja rok w rok za ma�o sie modla czy fa�szywie? Czy B�g czasem nie
chce ukaraďż˝ gďż˝osicieli  i wyznawcďż˝w baďż˝wochwalstwa czy tez po prostu go nie
ma? Niech no te czarne moherowe kurwy co sie tu od rana do wieczora
produkujďż˝ poszczekaja w tym temacie!

sofu

A nie zauważyłeś, że jeśli królem jest Jezus, a królową jego matka, to
mamy na tronie związek kazirodczy, z takiego związku mogą rodzić się
uszkodzeni genetycznie osobnicy i co mamy..........wystarczy popatrzeć
na katolików. Bóg to widzi i nie może przeboleć, że Dzizus posuwa
starą rodzącą na dodatek wykolejeńców, więc najpierw zsyła mgłę licząc
się z tym, że na pokładzie jest koleś z powiedzonkami typu " ląduj
dziadu", czyli Bóg czasem myśli logicznie i wydedukował, kto rozwali
samolot. Następnie naród Polski poddany tej próbie, zamiast skazać
pośmiertnie Kaczkę za zabójstwo ponad dziewiedziesiąt osób, naród ku
szokowi Boga ( szok wywołany debilizmem), doprowadza do tego iż Bóg
wysadza wulkan by pokazać " zła decyzja" i tym samy odbiera możliwość
uczczenia pogrzebu Kaczki, ale głupia część narodu nadal nie rozumie
tych sygnałów, zachowują się jak pijani, więc zsyła im mnóstwo wody na
Ĺ‚eb ............moĹĽe otrzeĹşwiejÄ….

Data: 2010-05-25 16:07:49
Autor: EUR
Co sie z ta katolickďż˝ Polska dzieje?!

"glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> wrote

A nie zauważyłeś, że jeśli królem jest Jezus, a królową jego matka, to
mamy na tronie zwiÄ…zek kazirodczy,

Kolejny drobny chujek ktorego matka zapomniala wyskrobac
przed porodem.

-- -- -- -- -- -
Plakat wyborczy POjebow
http://img17.imageshack.us/img17/5233/polszewiki.jpg

Data: 2010-05-25 14:13:33
Autor: glob

EUR napisał(a):
> [...]

>mamy na tronie zwi±zek kazirodczy,

Kolejny drobny chujek ktorego matka zapomniala wyskrobac

Nigdy nie jest zapóĽno na skrobanie, a takie gówno katolickie skrobane
napewno będzie na ulicach, bo niszczycie ten kraj. Ku chwale ojczyzny,
umiesz połykać popierdoleńcu katolicki koktaje mołotwa .........to cię
nauczymy.

Data: 2010-05-25 16:17:24
Autor: EUR

"glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> wrote in message news:e3759ad5-d2e1-4d4e-9577-b72e788bb369m21g2000vbr.googlegroups.com...

Ku chwale ojczyzny, umiesz połykać popierdoleńcu katolicki
koktaje mołotwa .........to cię nauczymy.

Uczyc to ty mozesz dzidzius jakas malolate jak sie robi
loda, cala reszta dla takiego malego chujka to czarna magia.

-- -- -- -- -- -

Data: 2010-05-25 14:24:45
Autor: glob

EUR napisał(a):
> [...]

Uczyc to ty mozesz dzidzius jakas malolate jak sie robi
loda, cala reszta dla takiego malego chujka to czarna magia.

Niewoli gówno ten kraj i uważasz że nadal będziesz tu srał, kto¶ kto
popiera instytucję pedofiln± zostanie mu odpłacone, lepiej nie traf na
mnie gnoju, bo ja uważam, że szybka ¶mierć to lito¶ć, a dla wyznawców
pedofili nie będzie lito¶ci. A może cię w dupsko zerżn±ć , przecież wy
tak lubicie, tak my¶lę, że cię zerżne ale takim ostrym kołem , żeby¶
poczuł jak ci się dupsko rozrywa. Trzeba było być człowiekiem, a nie
kurw± pedofiln± katolem.

Data: 2010-05-25 16:30:24
Autor: EUR
Co sie z ta katolickďż˝ Polska dzieje?!

"glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> wrote in message news:d9048d84-226e-4c32-b440-7a24a53452e3k31g2000vbu.googlegroups.com...

Niewoli gówno ten kraj i uważasz że nadal będziesz tu srał, ktoś kto
popiera instytucję pedofilną zostanie mu odpłacone, lepiej nie traf na
mnie gnoju, bo ja uważam, że szybka śmierć to litość

Dzidzius, kup sobie fujarke i naucz sie spiewac, bo na cos
wiecej to juz za pozno.

-- -- -- -- -- -

Data: 2010-05-25 14:34:06
Autor: glob

EUR napisał(a):
> [...]

>mnie gnoju, bo ja uważam, że szybka ¶mierć to lito¶ć

Dzidzius, kup sobie fujarke i naucz sie spiewac, bo na cos

Wiem, wiem, gówienko buraczane komputerek chroni, i tak podskakuje,
ale ten komputerek długo cię nie ochroni.

Data: 2010-05-25 16:38:47
Autor: EUR
Co sie z ta katolickďż˝ Polska dzieje?!

"glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> wrote in message news:717b58d0-2db7-4ba3-9068-c1aa21dd86c4r9g2000vbk.googlegroups.com...

Wiem, wiem, gĂłwienko buraczane komputerek chroni, i tak podskakuje,
ale ten komputerek długo cię nie ochroni.

Chcesz sie synek z kims bic na piachy? Kup sobie chujku psa,
zebys sie nie przestraszyl w nocy komputera.

-- -- -- -- -- -

Data: 2010-05-25 14:53:57
Autor: glob

EUR napisał(a):
> [...]

Chcesz sie synek z kims bic na piachy? Kup sobie chujku psa,
zebys sie nie przestraszyl w nocy komputera.

Wiem ty sobie kupiłes psa po to aby zasyfiałego huja  lizał, niedosyć
że ¶miecie męcz± dzieci to jeszcze psy, tak katol to zbok na zboku. Na
widok katola powinno się szczać, bo może gówno się
rozpu¶ci.....przynajmnie trzeba spróbować.

Data: 2010-05-25 16:57:48
Autor: EUR
Co sie z ta katolickďż˝ Polska dzieje?!

"glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> wrote in message news:ef677eeb-5cb7-48a7-9b62-01ac6941083dq13g2000vbm.googlegroups.com...

Wiem ty sobie kupiĹ‚es psa po to aby zasyfiaĹ‚ego huja  lizaĹ‚,

To juz wszystko synek wiesz, teraz umyj zeby, wyszczyj sie
i idz do wyra, bo jak sie nie wyspisz, to nikt sie ciebie
nie przestraszy. Teraz spierdalaj bo cie kotem poszczuje.

-- -- -- -- -- -

Data: 2010-05-25 15:22:43
Autor: glob

EUR napisał(a):
> [...]

i idz do wyra, bo jak sie nie wyspisz, to nikt sie ciebie
nie przestraszy. Teraz spierdalaj bo cie kotem poszczuje.

Tak ...odkryłem ostatnio dlaczego zmarli tak wyj± w nocy na
cmentarzach, ano okazało się, że katole w nocy chodz± na cmentarz
zmarłych straszyć...no je¶li już do tego doszło, że katol jest takim
wykolejeńcem, że trupy się go boj± ,to można zastanawiać się nad
przyczyn±, ano zmarli też czuli obrzydzenie jak katol trupy po nocy
posuwa i nie ważne, że panienka w silnym rozkładzie ......zasuwa aż
się kurzy....rozumiem, że ty dzi¶ spać nie idziesz...ale na wędrówkę,.
Biedni zmarli nawet im katoliccy zboczeńcy spokoju nie dadz±:)

Data: 2010-05-25 17:25:30
Autor: EUR
Co sie z ta katolickďż˝ Polska dzieje?!

"glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> wrote

Tak ...odkryłem ostatnio dlaczego zmarli tak wyją w nocy na
cmentarzach, ano okazało się, że katole w nocy chodzą na cmentarz
zmarłych straszyć.

Cos ci sie chlopak ostro pierdoli. Wachasz jakis klej po lekcjach?

-- -- -- -- -- -

Data: 2010-05-25 15:38:53
Autor: glob

EUR napisał(a):
> [...]

>zmarłych straszyć.

Cos ci sie chlopak ostro pierdoli. Wachasz jakis klej po lekcjach?

Nie, tak się zastanawiam, sk±d ci się to maniackie " synu¶ "wzieło,
więc dla pewno¶ci zapytam......synusia też posuwałe¶????

Data: 2010-05-25 17:42:00
Autor: EUR
Co sie z ta katolickďż˝ Polska dzieje?!

"glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> wrote

Nie, tak siÄ™ zastanawiam

Znowu? Lepiej idz na ten cmentarz i sprawdz czy straszy.

synusia też posuwałeś????

Tak. A teraz spierdalaj spac bo juz pozno.

-- -- -- -- -- -

Data: 2010-05-25 16:01:04
Autor: glob

EUR napisał(a):
> [...]

Znowu? Lepiej idz na ten cmentarz i sprawdz czy straszy.

>synusia też posuwałe¶????

Tak. A teraz spierdalaj spac bo juz pozno.

rozumiem..... że to u was rodzinne, taka tradycja
katolicka......słyszałem , słyszałem, na ¶wieta jak do was mikołaj
przychodzi to biedny mikołaj, nie ważne czy prawdziwy czy nie ,
rżnięty ostro jest, aż bombki z choinki spadaj±. W¶ród mikołaju też
panika, losy ci±gn± kto do was pójdzie, bo wiadomo nie wyjdzie z
nienaruszonym odbytem.

Data: 2010-05-26 01:40:54
Autor: Lorn
glob pisze:

EUR napisał(a):
[...]

rozumiem..... ĹĽe to u was rodzinne

Genetyczne... :> Zostaw bo to jak guma przeĹĽuta i wypluta siÄ™ lepi do buta :>

Data: 2010-05-26 01:45:25
Autor: Lorn
Co sie z ta katolickďż˝ Polska dzieje?!
EUR pisze:

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote

Genetyczne... :>

Jestes tolerancyjny jak kazdy pedal :>

Zostaw bo to jak guma przeĹĽuta i wypluta siÄ™ lepi do  buta :>

Piecze dupa? Poskarz sie mamusi

"poskarz" ? Nie kompromituj się... Idź spać, nie zapomnij wziąć ze sobą awe. :>

Data: 2010-05-26 01:56:23
Autor: Lorn
EUR pisze:

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote

"poskarz" ?

Tak.

Co to takiego? :>

Nie kompromituj siÄ™...

Masz kompleksy wyksztalciucha?

Pisałem już że nie! Alzheimer? :>

Idź spać

Idz dzwonic do mamusi

Jeszcze zdÄ…ĹĽÄ™. :>

nie zapomnij wziąć ze sobÄ…  awe. :>

Nie zapomne

To dobrze :>

Data: 2010-05-26 02:03:16
Autor: Lorn

EUR pisze:

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote

"poskarz" ?

Tak.

Co to takiego? :>

Nic. :>

Nie kompromituj siÄ™...

Masz kompleksy wyksztalciucha?

Pisałem już że nie! Alzheimer? :>

Nie

Jak to nie? :>

Idź spać

Idz dzwonic do mamusi

Jeszcze zdÄ…ĹĽÄ™. :>

To klawo :>

Pewnie. :>

nie zapomnij wziąć ze sobÄ…  awe. :>

Nie zapomne

To dobrze :>

Cos jeszcze?

Przypomnę o tym specjaliście... :> Odwiedź.

Data: 2010-05-26 02:10:59
Autor: Lorn
EUR pisze:

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote

Przypomnę o tym specjaliście... :>

Koniecznie.

Ostatni raz przypominam :> Ile można, ale jako że masz problemy więc jestem to w stanie zrozumieć... Tak czy inaczej EOT :> Nie lubię się powtarzać.

Data: 2010-05-26 02:13:51
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 25 May 2010 19:13:03 -0500, EUR napisał(a):

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote

Ostatni raz przypominam :>

O tym ze piecze cie dupa i nie wiesz co z tym zrobic?
To juz pisales, teraz spierdalaj do specjalisty pedale :>

spierdalaj pedale

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-05-26 02:16:06
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 25 May 2010 19:15:38 -0500, EUR napisał(a):

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote

spierdalaj pedale

piecze dupsko pedale?

spierdalaj pedale

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-05-26 06:46:35
Autor: sofu
Co sie z ta katolick? Polska dzieje?!

Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci

sofu napisał(a):
Gdyby tak pos?ucha? szczekania kotabas?w 99 % Polak?w to katolicy!
Rozmodleni, zoazowani, w ciag?ych pielgrzymakach, wielce na tace dajacy:
jako panstwo i kazdy z osobna. Kieckowych tyle ile w reszcie Europy razem
wzi?tej. Matka Boga od wiek?w kr?low?  Polski zrobiona.
I taka Polska potraktowana przez katolickiego Boga jak pod?a szmata.
Najpierw jej wierchuszk? zabi? bez mi?osierdzia, a teraz jakby by?o ma?o
kaza? zalac wod? p? rozmodlonej, katolickiej Polski.
Co to sie dzieje? Czy to kotabasy winne czy lud oszukany? Czy za te
miliardy
co dostaja rok w rok za ma?o sie modla czy fa?szywie? Czy B?g czasem nie
chce ukara? g?osicieli  i wyznawc?w ba?wochwalstwa czy tez po prostu go
[...]

mamy na tronie zwi±zek kazirodczy, z takiego zwi±zku mog± rodzić się
uszkodzeni genetycznie osobnicy i co mamy..........wystarczy popatrzeć
na katolików. Bóg to widzi i nie może przeboleć, że Dzizus posuwa
star± rodz±c± na dodatek wykolejeńców, więc najpierw zsyła mgłę licz±c
się z tym, że na pokładzie jest kole¶ z powiedzonkami typu " l±duj
dziadu", czyli Bóg czasem my¶li logicznie i wydedukował, kto rozwali
samolot. Następnie naród Polski poddany tej próbie, zamiast skazać
po¶miertnie Kaczkę za zabójstwo ponad dziewiedziesi±t osób, naród ku
szokowi Boga ( szok wywołany debilizmem), doprowadza do tego iż Bóg
wysadza wulkan by pokazać " zła decyzja" i tym samy odbiera możliwo¶ć
uczczenia pogrzebu Kaczki, ale głupia czę¶ć narodu nadal nie rozumie
tych sygnałów, zachowuj± się jak pijani, więc zsyła im mnóstwo wody na
łeb ............może otrzeĽwiej±.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Mnie sie wydaje, że Bog (o ile istnieje?) w koncu wszystkich katoli i ich
kieckowych solitrów potopi albo wytraci w inny sposób?
Do tego to wszystko zmierza. Przy okazji niestety zgin± tez ludzie.
Żałuję bardzo, ze nie moge odpowiedziec niektórym moherowym skurwysynom,
którzy tu zaszczekali przy płocie, ale ktos ich wykastrował usuwajac ich
smrodliwe wypociny, wiec riposty z przyczyn oczywistych nie bedzie.

sofu

Data: 2010-05-26 08:42:22
Autor: Piotr
Dnia Wed, 26 May 2010 06:46:35 +0200, sofu napisał(a):

[...]

Oj, to dobrze, że nie będzie "riposty". Co ci strzeliło do łba, żeby tu,
publicznie wyciskać sobie syfy plugastwa na móżdżku? Co zrobisz jutro,
będziesz się onanizował?
Obrzydliwe.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-05-26 09:07:00
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

Widzem Pietrosku, ze znowuz udukować ciem musem...!

Nopseca troseckem siem łod pozostałych "my¶licieli" łodrużnios, to psynojmnij
teroski by¶ zamilcoł i gupot niebebloł...!

- NIMA prowdy "WASEJ" i "NASEJ"....!!!

A łon nic inksego nie łopisoł, jak ŁOBIEKTYWNOM PROWDEM, znacysiem FAKTYCNY STAN
ZECYWISTO¶CI...!!!

I zaklinanie tejze nanic siem niezdo...

Data: 2010-05-26 09:35:50
Autor: Piotr
Dnia Wed, 26 May 2010 09:07:00 +0200, Polok_Prawdziwy napisał(a):

A łon nic inksego nie łopisoł, jak ŁOBIEKTYWNOM PROWDEM, znacysiem FAKTYCNY STAN
ZECYWISTO¶CI...!!!

I zaklinanie tejze nanic siem niezdo...

Eee tam... Do opisu rzeczywisto¶ci nie trza się popluć z nienawi¶ci.
A więc nie mamy do czynienia z opisem, tylko z obsmarowywaniem gwnem.
A za uedukacjem, dziękuję.
Piotr

Data: 2010-05-25 15:50:44
Autor: EUR

"sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote in message news:hthc22$a4m$1node1.news.atman.pl...

Gdyby tak posłuchać szczekania kotabasów 99 % Polaków to katolicy!

Gdyby tak sluchac szczekania takich drobnych chujkow jak ty, to
mozna szybko dojsc do wniosku, ze usuwanie ciazy w niektorych
przypadkach to nie jest taki glupi pomysl. Zapomniala cie matka
wyskrobac lyzka i teraz masz pretensje do calego swiata?

-- -- -- -- -- -

Data: 2010-05-25 23:06:47
Autor: Lorn
EUR pisze:

"sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote in message news:hthc22$a4m$1node1.news.atman.pl...

Gdyby tak posłuchać szczekania kotabasów 99 % Polaków to katolicy!

Gdyby tak sluchac szczekania takich drobnych chujkow jak ty

Gdy się czyta takich jak ty wolnych słuchaczy Rydzyka, widać jak± naukę wam przekazuje.

Data: 2010-05-25 16:10:13
Autor: EUR

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:hthe5c$3us$3news.onet.pl...
EUR pisze:

[...]

Zacznij sie martwic o siebie i swoja rodzine. Tak trudno
jest to zrozumiec sluchaczowi michnika?

-- -- -- -- -- -

Data: 2010-05-25 23:11:42
Autor: Lorn

EUR pisze:

[...]

O czym teraz marudzisz? :>

Data: 2010-05-25 16:18:07
Autor: EUR
Co sie z ta katolick± Polska dzieje?!

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:htheej$3us$6news.onet.pl...

O czym teraz marudzisz? :>

Zgadnij :>

-- -- -- -- -- -

Data: 2010-05-25 23:25:13
Autor: Lorn
EUR pisze:

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:htheej$3us$6news.onet.pl...

O czym teraz marudzisz? :>

Zgadnij :>

Chyba tylko Klich może ci biedaku pomóc. :>

Data: 2010-05-25 16:32:27
Autor: EUR

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:hthf7u$3us$10news.onet.pl...
EUR pisze:

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:htheej$3us$6news.onet.pl...

O czym teraz marudzisz? :>

Zgadnij :>

Chyba tylko Klich może ci biedaku pomóc. :>

O czym teraz marudzisz niedojdo? :>

-- -- -- -- -- -

Data: 2010-05-25 23:34:36
Autor: Lorn

EUR pisze:

[...]

Z mojej strony EOT... Nie pomogę. Potrzebny specjalista. Pozdrawiam.

Data: 2010-05-25 16:41:17
Autor: EUR

EUR pisze:

[...]

Rozumie, chociaz z wielkim bolem.

Potrzebny specjalista.

Kolejny domowy konowal z PO recepty rozdaje.

Pozdrawiam.

Sciskam i po dupie klepie na do widzenia.

Data: 2010-05-26 08:57:52
Autor: Polok_Prawdziwy
Co sie z ta katolick± Polska dzieje?!

Eeeee, co¶ty...,

- WYJONTKOWOM ŁASKAWO¶ć ten BUG łokazoł...!!!

Gdyby taki DOBROTLIWY, ŁASKAWY i WSPANIAŁOMY¶LNY do Polokuw niebył, toby jesce
SZARAńCZEM nanos zesłoł...

--

Co sie z ta katolick± Polska dzieje?!