Co siedzi w zewnętrznych HDD Verbatim

Data: 2009-03-07 19:55:40
Autor: Gil
Co siedzi w zewnętrznych HDD Verbatim
Niby juz u nas dostępne. Ale chyba tylko jako zapowiedzi.
O firmie słyszałem ostatni raz przy okazji dyskietek 3'5 1.44 MB.
A tu niespodzianka. Co jest w tym kukułczym jaju. Może Seagate?

Data: 2009-03-09 01:00:38
Autor: hanys99
Co siedzi w zewnętrznych HDD Verbatim
Co jest w tym kukułczym jaju. Może Seagate?

Nie wiem o jaki model ci chodzi, ale w moim 3,5'  1000GB siedzi WD
Caviar Green (WD10EACS).
Transfery takie sobie, po USB ok 35MB/s ale to wystarczy jako dysk
backupowy. Jest bardzo cichy i nie grzeje sie zbytnio. Wada dla mnie
jest wlacznik elektroniczny, bo wylaczony na listwie i ponownie
zalaczony trzeba go tym wlacznikiem ponownie uruchamiac.

Pozdrawiam Jaco

Data: 2009-03-10 17:08:35
Autor: Gil
hanys99@aol.com napisał(a):
> [...]

jest wlacznik elektroniczny, bo wylaczony na listwie i ponownie
zalaczony trzeba go tym wlacznikiem ponownie uruchamiac.

A ile ten dysk GB ma po sformatowaniu? Podobno mają 1TB po formacie czyli
1,000,204 MB. A ile windows pokazuje w GB?

Data: 2009-03-11 06:43:31
Autor: hanys99
Co siedzi w zewnętrznych HDD Verbatim
A ile ten dysk GB ma po sformatowaniu? Podobno mają 1TB po formacie czyli
1,000,204 MB. A ile windows pokazuje w GB?

Na poczatek mala poprawka, dysk to WD10EAVS a pojemnosc pokazywana
przez windows to 931,5GB (953634MB)

pozdrawiam
Jaco

Data: 2009-03-10 12:30:36
Autor: Paweł B.
Gil pisze:
O firmie słyszałem ostatni raz przy okazji dyskietek 3'5 1.44 MB.

Zapytam lekko OT - o nośnikach CD/DVD nie słyszałeś?
Spałeś przez 15 lat?

--
Paweł B.

Co siedzi w zewnętrznych HDD Verbatim