Co słychać u Konstantego Wyciruchow skiego?

Data: 2010-01-22 11:42:19
Autor: Jadrys
Co słychać u Konstantego Wyciruchow skiego?
W dniu 2010-01-22 11:21, Antenka pisze:
Wcięło tego chamskiego klona albo się przepoczwarzył.

Antenka

To on już się nie pokazuje na psp?

Pozdrawiam :-)

Data: 2010-01-22 12:05:19
Autor: awe
Co słychać u Konstantego Wyciruchowskiego?

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hjbve7$n9k$4news.onet.pl...
W dniu 2010-01-22 11:21, Antenka pisze:
Wcięło tego chamskiego klona albo się przepoczwarzył.

Antenka

To on już się nie pokazuje na psp?

Pozdrawiam :-)
-- -- -- -- -- -- -- -
pewnie zdechl i przykryli go czerwonym sztandarem PZPR...tak koncza wszystkie komuchy. Potem im grzebia jak bydlo bez krzyza u grobu i na cholere tacy zyja
awe

Data: 2010-01-22 12:55:30
Autor: Kostek Wycirowski
Co słychać u Konstantego Wyciruchowskiego?

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl>
pewnie zdechl i przykryli go czerwonym sztandarem PZPR...tak koncza wszystkie komuchy. Potem im grzebia jak bydlo bez krzyza u grobu i na cholere tacy zyja
awe
Idź palancie wyliż księdzu rowa. Od razu będzie ci lepiej. I na pewno lepiej ci się będzie leżeć na "poświęconej" ziemi. A na pewno drożej.

Data: 2010-01-22 13:04:11
Autor: # he®sk #
Co słychać u Konstantego Wyciruchowskiego?
On Fri, 22 Jan 2010 12:55:30 +0100, "Kostek Wycirowski"
<wdupeZakonnice@pieklo.de> wrote:

> [...]
> pewnie zdechl i przykryli go czerwonym sztandarem PZPR...tak koncza > wszystkie komuchy. Potem im grzebia jak bydlo bez krzyza u grobu i na > cholere tacy zyja
IdĽ palancie wyliż księdzu rowa. Od razu będzie ci lepiej. I na pewno lepiej ci się będzie leżeć na "po¶więconej" ziemi. A na pewno drożej.

 Lucus, a ty co tu robisz ? ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-22 17:07:30
Autor: awe

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <wdupeZakonnice@pieklo.de> napisał w wiadomości news:hjc3nr$n2p$1news01.versatel.de...

[...]
-- -- -- -- -- -
ty czerwony kretynie, nie wierze w Boga i nie chodze do kosciola. Mule zapamietalbys to sobie. Jestes ciul wiesz?
awe

Data: 2010-01-22 17:49:59
Autor: Kostek Wycirowski
[...]

A o co ci chodzi, pojebańcu? To ja cię zaczepiłem? Sam sobie jesteś winienn przydupasie kurwy i faszystowskiej szmaty. Nie było otwierać śmierdzącego ryja, tobyś teraz nie musiał teraz  krzyczeć, że biją.

Ten wątek pokazuje dokładnie, jacy wy (Antenki, awe-niusze, jadrysie, Misie Ssacze i inne bydło) jesteście pojebani. Nikt was nie rusza, to się sami prosicie. A potem krzyk i larum - bo po wrednej mordzie piorą.

Data: 2010-01-22 19:11:45
Autor: awe

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <wdupeZakonnice@pieklo.de> napisał w wiadomości news:hjcl00$141$1news01.versatel.de...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
pierniczysz jak na posiadowkach pzpr, przestalbys sie kompromitowac, bo wychodzi na to ze wy czlonkowie pzpr to wszyscy albo pierdolnieci na mozgu albo bimbrownicy, czerwone nochale i czerwone ryje
awe

Data: 2010-01-23 00:11:20
Autor: Kostek Wycirowski
[...]

A, powiem ci jak twój ulubiony prezio:

spieprzaj dziadu!

Data: 2010-01-23 00:22:08
Autor: awe

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <wdupeZakonnice@pieklo.de> napisał w wiadomości news:hjdbb1$g7a$1news01.versatel.de...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
najwazniejsze zebys czerwoncu czerpal z dobrych wzorcow...moze przed smiercia jeszcze czegos sie glabie nauczysz
awe

Data: 2010-01-22 16:18:30
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-22 12:05, awe pisze:

pewnie zdechl i przykryli go czerwonym sztandarem PZPR...tak koncza
wszystkie komuchy. Potem im grzebia jak bydlo bez krzyza u grobu i na
cholere tacy zyja
awe

Takie czasy że bydła się nie grzebie. - Bydło sie zjada, nawet takie stare krowiny id± pod nóż rzeĽnicki.

Co słychać u Konstantego Wyciruchow skiego?