Co słychać u Konstantego Wyciruchowskiego?

Data: 2010-01-22 02:21:51
Autor: Antenka
Co słychać u Konstantego Wyciruchowskiego?
Wcięło tego chamskiego klona albo się przepoczwarzył.

Antenka

Data: 2010-01-22 11:42:19
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-22 11:21, Antenka pisze:
Wcięło tego chamskiego klona albo się przepoczwarzył.

Antenka

To on już się nie pokazuje na psp?

Pozdrawiam :-)

Data: 2010-01-22 12:05:19
Autor: awe
Co słychać u Konstantego Wyciruchowskiego?

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hjbve7$n9k$4news.onet.pl...
W dniu 2010-01-22 11:21, Antenka pisze:
Wcięło tego chamskiego klona albo się przepoczwarzył.

Antenka

To on już się nie pokazuje na psp?

Pozdrawiam :-)
-- -- -- -- -- -- -- -
pewnie zdechl i przykryli go czerwonym sztandarem PZPR...tak koncza wszystkie komuchy. Potem im grzebia jak bydlo bez krzyza u grobu i na cholere tacy zyja
awe

Data: 2010-01-22 12:55:30
Autor: Kostek Wycirowski
Co słychać u Konstantego Wyciruchowskiego?

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl>
pewnie zdechl i przykryli go czerwonym sztandarem PZPR...tak koncza wszystkie komuchy. Potem im grzebia jak bydlo bez krzyza u grobu i na cholere tacy zyja
awe
Idź palancie wyliż księdzu rowa. Od razu będzie ci lepiej. I na pewno lepiej ci się będzie leżeć na "poświęconej" ziemi. A na pewno drożej.

Data: 2010-01-22 13:04:11
Autor: # he®sk #
Co słychać u Konstantego Wyciruchowskiego?
On Fri, 22 Jan 2010 12:55:30 +0100, "Kostek Wycirowski"
<wdupeZakonnice@pieklo.de> wrote:

> [...]
> pewnie zdechl i przykryli go czerwonym sztandarem PZPR...tak koncza > wszystkie komuchy. Potem im grzebia jak bydlo bez krzyza u grobu i na > cholere tacy zyja
IdĽ palancie wyliż księdzu rowa. Od razu będzie ci lepiej. I na pewno lepiej ci się będzie leżeć na "po¶więconej" ziemi. A na pewno drożej.

 Lucus, a ty co tu robisz ? ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-22 17:07:30
Autor: awe

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <wdupeZakonnice@pieklo.de> napisał w wiadomości news:hjc3nr$n2p$1news01.versatel.de...

[...]
-- -- -- -- -- -
ty czerwony kretynie, nie wierze w Boga i nie chodze do kosciola. Mule zapamietalbys to sobie. Jestes ciul wiesz?
awe

Data: 2010-01-22 17:49:59
Autor: Kostek Wycirowski
[...]

A o co ci chodzi, pojebańcu? To ja cię zaczepiłem? Sam sobie jesteś winienn przydupasie kurwy i faszystowskiej szmaty. Nie było otwierać śmierdzącego ryja, tobyś teraz nie musiał teraz  krzyczeć, że biją.

Ten wątek pokazuje dokładnie, jacy wy (Antenki, awe-niusze, jadrysie, Misie Ssacze i inne bydło) jesteście pojebani. Nikt was nie rusza, to się sami prosicie. A potem krzyk i larum - bo po wrednej mordzie piorą.

Data: 2010-01-22 19:11:45
Autor: awe

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <wdupeZakonnice@pieklo.de> napisał w wiadomości news:hjcl00$141$1news01.versatel.de...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
pierniczysz jak na posiadowkach pzpr, przestalbys sie kompromitowac, bo wychodzi na to ze wy czlonkowie pzpr to wszyscy albo pierdolnieci na mozgu albo bimbrownicy, czerwone nochale i czerwone ryje
awe

Data: 2010-01-23 00:11:20
Autor: Kostek Wycirowski
[...]

A, powiem ci jak twój ulubiony prezio:

spieprzaj dziadu!

Data: 2010-01-23 00:22:08
Autor: awe

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <wdupeZakonnice@pieklo.de> napisał w wiadomości news:hjdbb1$g7a$1news01.versatel.de...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
najwazniejsze zebys czerwoncu czerpal z dobrych wzorcow...moze przed smiercia jeszcze czegos sie glabie nauczysz
awe

Data: 2010-01-22 16:18:30
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-22 12:05, awe pisze:

pewnie zdechl i przykryli go czerwonym sztandarem PZPR...tak koncza
wszystkie komuchy. Potem im grzebia jak bydlo bez krzyza u grobu i na
cholere tacy zyja
awe

Takie czasy że bydła się nie grzebie. - Bydło sie zjada, nawet takie stare krowiny id± pod nóż rzeĽnicki.

Data: 2010-01-22 12:54:14
Autor: Kostek Wycirowski

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:6f524ac2-44e6-411d-a304-8611eac3d494c34g2000yqn.googlegroups.com...
Wcięło tego chamskiego klona albo się przepoczwarzył.

Antenka
A czego chcesz pierdolona suko? Wszechpolacy wymarli i nie ma kto cię lac po sparszywiałej mordzie? Nie bój żaby, Jadry¶ ci ¶mierdz±ce cipsko już wyliże, on lubi parchulce!
Debilizm twój już wznosi się na takie wyżyny, że jest nieopisywalny. Ty naprawdę potrzebujesz, żeby ci kto¶ parę jobów wcisn±ł? Zyć bez tego nie możesz, że się sama dopominasz?

A na tej grupie, to się nie ma po co udzielać - Druciary, Misie Sssacze i inne pojeby mog± pisać same z sob±, wy tak już macie - lubicie "w kolejarza".

Data: 2010-01-22 11:46:03
Autor: Antenka
Co słychać u Konstantego Wyciruchowskiego?

A na tej grupie, to się nie ma po co udzielać <

Słusznie napisałe¶ Kawecki pseudonim "sracz".Takich pojebów jak ty
nikt tutaj nie czyta, bo¶ jest głupi pipek...

Antenka

Data: 2010-01-23 18:29:32
Autor: cirrus
Co słychać u Konstantego Wyciruchowskiego?
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:8d1b04c9-5680-479a-9bcb-81c374d3b98cb9g2000yqd.googlegroups.com...
A na tej grupie, to się nie ma po co udzielać <
Słusznie napisałe¶ Kawecki pseudonim "sracz".Takich pojebów jak ty
nikt tutaj nie czyta, bo¶ jest głupi pipek...
Antenka

Najwyższy stopień kultury ... jadrysowej.

--
stevep

Data: 2010-01-23 22:24:33
Autor: Kostek Wycirowski

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> schrieb im Newsbeitrag news:hjf8md$cks$1news.vectranet.pl...
[...]

No, kolega jadryś powyższe nazywa inteligencją. Ciekawi mnie bardzo co by było gdyby nie była inteligentna. Ale bądźmy szczerzy, czego można wymagać od zakłamanej dewotki, do tego o zabarwieniu faszyzującym? Ja jako JA, to sobie bluzgam od samego narodzenia "Kostka Wycirucha" i tak już mam. Ale ja nigdzie nie udaję wielce świętego, katolickiego i "z wartościami". Jam cham i burak, bo z takim chamstwem, jak druciarskie, to tylko chamstwem i buractwem można walczyć. Ale katoliczka tak bluzgająca? Coś tu nie pasuje, chyba,że ta "moralność chrześcijańska" taka właśnie jest.

Data: 2010-01-24 08:14:24
Autor: Artur Borubar
[...]

Jak dla mnie ta cała antenka, to zwykły pedał, albo transwestyta, którego rajcuje jak się zwraca do niego w rodzaju żeńskim. Nawet największe kurwiszcze nie zachowuje się jak toto podpisujące się "antenka".

Przemek
--
 Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-01-22 20:17:38
Autor: matusm
Co słychać u Konstantego Wyciruchowskiego?

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:6f524ac2-44e6-411d-a304-8611eac3d494c34g2000yqn.googlegroups.com...
Wcięło tego chamskiego klona albo się przepoczwarzył.

Antenka

bez obaw ,,,,nadal,,,,,,,,,,,,
istniej±ce gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym
i wojewódzkim, a także na szczeblach podstawowych, musz± być one
przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewnić operacyjne możliwo¶ci
ich polityk±." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -
Pozdrowienia
matusm

Co słychać u Konstantego Wyciruchowskiego?