Co słychać u Konstantego Wyciruchowskiego?

Data: 2010-01-22 12:54:14
Autor: Kostek Wycirowski
Co słychać u Konstantego Wyciruchowskiego?

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:6f524ac2-44e6-411d-a304-8611eac3d494c34g2000yqn.googlegroups.com...
Wcięło tego chamskiego klona albo się przepoczwarzył.

Antenka
A czego chcesz pierdolona suko? Wszechpolacy wymarli i nie ma kto cię lac po sparszywiałej mordzie? Nie bój żaby, Jadry¶ ci ¶mierdz±ce cipsko już wyliże, on lubi parchulce!
Debilizm twój już wznosi się na takie wyżyny, że jest nieopisywalny. Ty naprawdę potrzebujesz, żeby ci kto¶ parę jobów wcisn±ł? Zyć bez tego nie możesz, że się sama dopominasz?

A na tej grupie, to się nie ma po co udzielać - Druciary, Misie Sssacze i inne pojeby mog± pisać same z sob±, wy tak już macie - lubicie "w kolejarza".

Data: 2010-01-22 11:46:03
Autor: Antenka
Co słychać u Konstantego Wyciruchowskiego?

A na tej grupie, to się nie ma po co udzielać <

Słusznie napisałe¶ Kawecki pseudonim "sracz".Takich pojebów jak ty
nikt tutaj nie czyta, bo¶ jest głupi pipek...

Antenka

Data: 2010-01-23 18:29:32
Autor: cirrus
Co słychać u Konstantego Wyciruchowskiego?
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:8d1b04c9-5680-479a-9bcb-81c374d3b98cb9g2000yqd.googlegroups.com...
A na tej grupie, to się nie ma po co udzielać <
Słusznie napisałe¶ Kawecki pseudonim "sracz".Takich pojebów jak ty
nikt tutaj nie czyta, bo¶ jest głupi pipek...
Antenka

Najwyższy stopień kultury ... jadrysowej.

--
stevep

Data: 2010-01-23 22:24:33
Autor: Kostek Wycirowski

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> schrieb im Newsbeitrag news:hjf8md$cks$1news.vectranet.pl...
[...]

No, kolega jadryś powyższe nazywa inteligencją. Ciekawi mnie bardzo co by było gdyby nie była inteligentna. Ale bądźmy szczerzy, czego można wymagać od zakłamanej dewotki, do tego o zabarwieniu faszyzującym? Ja jako JA, to sobie bluzgam od samego narodzenia "Kostka Wycirucha" i tak już mam. Ale ja nigdzie nie udaję wielce świętego, katolickiego i "z wartościami". Jam cham i burak, bo z takim chamstwem, jak druciarskie, to tylko chamstwem i buractwem można walczyć. Ale katoliczka tak bluzgająca? Coś tu nie pasuje, chyba,że ta "moralność chrześcijańska" taka właśnie jest.

Data: 2010-01-24 08:14:24
Autor: Artur Borubar
Co słychać u Konstantego Wyciruchowskiego?
Użytkownik "Kostek Wycirowski" <wdupeZakonnice@pieklo.de> napisał

[...]

Jak dla mnie ta cała antenka, to zwykły pedał, albo transwestyta, którego rajcuje jak się zwraca do niego w rodzaju żeńskim. Nawet największe kurwiszcze nie zachowuje się jak toto podpisujące się "antenka".

Przemek
--
 Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Co słychać u Konstantego Wyciruchowskiego?