Co smartfon mieć powinien?

Data: 2015-09-14 16:24:32
Autor: atm
Co smartfon mieć powinien?
On 2015-09-14 16:15, Bolko wrote:
Witam
Często widzę jak inni w piaskownicy myziają po ekranach.
Więc i ja jako właściciel telefonu stwierdziłem że czas się
updatować byy syn mnie się nie wstydził przed kolegami.

Iphone wiadomo zamknięty ekosystytem.
Ale reszta?
Moje pytanie brzmi: Co powinien mieć w środku telefon
abym mógł dołączyć do grony myziających w piaskownicy.

A no i tak generalnie żeby się sprawdził w życiu codziennym.

Nie zrazaj sie haslem "zamkniety ekosystem" To w praktyce oznacza rowniez kilka dobrych rzeczy. Windows Phone to tez zamkniety ekosystem.
Android zas jest otwarty ale ma swoje za uszami jak chocby ostatnia afera zwiazana z dziura w oprogramowaniu zwana Stage Fright.

Co smartfon mieć powinien?